Wat: LSD, Lachgas
Waar: Goafeestje op ruigoord
Met wie: Groot stuk gehangen met De Sheik en z'n vrienden, en nog met wat hippies geluld
Hoeveel: 240 ug
Ik begin bij het begin, na in Amsterdam te zijn gekomen eerst nog een tijdje chillen in de shop met A voordat ik naar Ruigoord ging. Uiteindelijk zat ik rond 12 uur op sloterdijk, en mikte ik er wat MDMA in. Niet dat ik daar heel veel van merkte; Licht euforisch gevoel tot ~twee, verder niet veel. Op sloterdijk kom ik ook Aking tegen. Voor er naar ruigoord wordt gelopen van de bus wordt onderweg nog speed gesnoven; Ik krijg het ook wat aangeboden, maar ik laat het liggen voor wat het is; Pep is nooit m'n ding geweest.
Rond twee uur nam ik de LSD, 2 zegels van 120 ug (wat ik trouwens niet 100% zeker weet, ik heb 2 zegels van dezelfde batch laten testen, een kwam op de 108 uit en de andere op 122, dus er zat wel wat spreiding tussen). Ik vermaak me verder prima, maar de LSD slaat echt als een bom in als ik in de chill (het schuurtje) ga zitten. Waar ik meestal bij LSDtrips heb dat het langzaam opkomt, hakte het er echt heel zwaar in. Visueel zelden zo'n sterke trip gehad moet ik zeggen; Overal vlogen groene tripvliegjes en alles vervormde op een hele vloeibare, cartoonachtige manier. Echter, de euforie die ik ervan voelde voelde heel "puur", niet zo chemisch en "nep" als van de MDMA. Natuurlijk is LSD ook "chemisch" maar het voelde toch heel natuurlijk en fris. Ik bel A weer, en praat even met haar over het tripgevoel.
Ook zag ik echt overal maffe dingen. De krabbels op de tafel leken op een soort regenboogkleurige slingerplanten; Mensen hadden een extreem heftige aura om zich heen. Ik merkte echter wel dat ik echt heel erg vaag en euforisch werd op gegeven moment; Iets anders dan het typische, heldere, energieke "psychedelische speed" gevoel dat ik er normaal van krijg. Het was wel fijn op een manier, echter lulde ik zo raar tegen sommige mensen dat ik echt een slechte indruk achterliet; Ik praatte heel incoherent en afwezig, terwijl in mijn hoofd alles heel erg klopte, alleen dit goed omzetten naar mensentaal bleek een hele uitdaging die niet echt helemaal lukte.
Op gegeven moment vond ik dat het tijd was om wat lachgas aan te breken; Ik heb van meerdere mensen gehoord dat dit een zeer goede combinatie was, en damn, ik had in m'n wildste dromen de synergie niet kunnen voorzien. Na een vestje te hebben geleend om m'n lachgas te cracken gaat de eerste balon erin; Een paar keer goed en stevig in-en-uitademen, en ik merk opeens dat ik slap half out ga in m'n stoel, en een soort zwart bord met aurorakleurige runetekens voor me zie. Ik kan niet echt lezen wat er staat, maar de runes waren prachtig in het verdere, verder fluweelzachte duisternis. Het grappige was wel dat ik nog redelijk coherent kon nadenken (voor zover dat kan met LSD op) terwijl ik visuals had die heftiger waren dan DMT.
Hierna had ik de smaak goed te pakken en wou ik nog een patroon op de dijk doen. Onderweg daar naartoe raak ik (in m'n hoofd) Eli & z'n vrienden 3 keer kwijt terwijl ze gewoon naast me lopen, en zie vreemde geitenkoppen in de struiken. Eenmaal op de dijk aangekomen heb ik een half uur staan kutten met m'n cracker om er eindelijk achter te komen dat ik er een gebruikte patroon in had gedaan en m'n gezelschap zowat stond te bevriezen. Ik ga snel naar de straat (waar er licht is), en doe er een vol patroon in; Dit lukt redelijk snel en ik loop met de balon terug naar de dijk, en ga op een bankje in zitten ademen. Deze keer blijf ik vaker in en uit ademen, en als ik al vaag begin te worden ga ik nog door. De visuals knallen er nog harder in, en ik zie een vreemde gouden gloed, in combinatie met zwevende maya-tempels die uit het water komen, terwijl de sterren letterlijk in alle kleuren van de regenboog van de hemel vallen en om me heen beginnen te zweven. Ik voel me alsof ik ook van het bankje word getild, en vlieg op warp 10 door de cosmos die opgebouwd was uit miljarden fractals in kleuren die in de normale wereld niet bestaan.
Na ongeveer 3 minuten keer ik terug in de realiteit (oftewel mijn LSD-trip) die nog steeds extreem hard ging. Als ik terugloop loop ik weer door wonderland; De geitenkoppen zijn weer lachend aanwezig, alleen praten ze nu in een vreemd, demonisch taaltje dat me eventjes kort paranoide maakte. Gelukkig was dit van korte duur (minuutje maar) en ging het daarna weer prachtig. Eenmaal teruggekomen ga ik in de chill extreem vaag bij pak suiker en drientje zitten; Ik praat helaas extreem incoherent en gewoon raar, niet eens meer trippy maar gewoon echt zwaar raar, waardoor ik een minder dan geweldige indruk achter heb gelaten, alvast mijn excuses daarvoor..
Ik herinner me nog vaag dat ik begon over dat ik lauu grappig vind, over pandaberen op de dijk (had ook iemand anders kunnen zijn tegen wie ik dat zei), en over zin in DMT/ayahuasca en de rest weet ik bij god niet. Daarna begon het al iewat licht te worden, en voor mijn gevoel was het feestje echt extreem snel voorbij. In mijn hoofd zat ik daar pas ongeveer anderhalf uur.
Terugkijkend op de trip was de trip best ondiep; Er waren weinig (geen) filosofische momenten en ook geen inzichten; Het was echt vooral heel erg visueel, alleen jammer dat ik te vaag was om normaal te doen tegen mensen. De volgende keer ga ik in ieder geval wat socialer proberen te doen, en niet echt gesprekken aangaan als ik echt extreem hard ga. Achteraf was het verder wel een leuke trip, en ik kijk al uit naar de volgende keer LSD. Achteraf vind ik het wel heel erg jammer dat er geen kampvuren waren.