Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - compleet weggevaagd

DMT - compleet weggevaagd

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cool report. Die angst herken heb ik ook heel erg voordat ik DMT ga roken (heb het nu twee keer gedaan).

Hopelijk zal m'n volgende trip deze angst ook wegvagen net als bij jou =)
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#2
MCHZK zei:
leuk report !
dmt klinkt egt erg leuk.. misschien toch ook eens overwegen !
grtz , mich :stoned:
Klik om te vergroten...

DMT is ook heel leuk het is alleen vrij eng, en dramatisch...
maar als je er klaar voor bent is het zeker iets om te overwegen
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#3
leuk report !
dmt klinkt egt erg leuk.. misschien toch ook eens overwegen !
grtz , mich :stoned:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo, bij deze post ik het trip report van mijn tweede DMT ervaring.

wat: NN-DMT
hoeveelheid: rond de 60 mg gerookt in een stalen pijp met staalwol in de kolf
muziek: Eat static - De-classified
mindstate: heel stoned, best wel bang
zitters: Ja, 1 persoon (ik had het voorrecht het te doen in het bijzijn van mijn beste maat).

ik lag op bed in een kamer waar de zitter op de bank geduldig afwachtte.
in het begin aarzelde ik vrij lang, er zat veel DMT in de pijp zag ik, ik moet de vorige keer zeker verkeerd gedoseerd hebben om nu opeens een veel groter bergje DMT op het wol te zien liggen, maakt niet uit Soldier on zeg ik tegen mijzelf en ik smelt de DMT in het wol, dit duurde heel lang want mijn kolf is vrij dik dus de warmte kon niet goed geleid worden naar het wol en het medicijn.
het proces duurde nu zeker al 15 minuten en ik voelde een enorme spanning opkomen, zal ik het doen? heb ik het wel echt nodig? en andere vragen in die trente kwamen opeens in mij op.

ik wist dat alles wat gaat gebeuren tijdens de trip slechts een vervolging van mijn eigen pad is en het hoe dan ook op mijn pad zou komen, was het niet vandaag (als in: die dag) dan wel morgen dan wel over een jaar, met deze kennis tussen mijn oren pakte ik de aansteker, verzocht mijn maat de plaat af te spelen en ik stak het wol in de fik, pfoe wat een vies goedje is het toch ook besef ik mij wanneer de vieze witte rook mijn lichaam raakt.
ik neem een tweede hit omdat ik bij de eerste niet door de ''barriere'' schoot, de tweede hit doet zijn werk al snel, en ik neem nog een hitje, na een 5 tal seconden lag mijn lichaam al lekker te gapen op het bed.
de trip begon vrij rustig, pas na de laatste hitjes begon hyperspace zich met al haar schoonheid aan mij te tonen, ik voelde een enorme druk onder mij komen die mij met de snelheid van het licht uit mijn lichaam blies.
ik kwam in een rood heelal met ontzettend veel scheuren en krassen op de achtergrond, stel je voor dat de vlakken die door de krassen gevormd zijn allemaal een lichtgevende kleur hadden en constant in elkaar aan het vervormen waren, een waar schitterend gezicht een schoonheid als deze kon ik mij bij lange na niet voorstellen.
de ruimte veranderde en ik zag een muur gemaakt worden, deze draaide 90 graden zodat de aansluitende muur gemaakt kon worden door allemaal vliegende lampjes, de muren draaide weer en een soort gebouw werd gemaakt.
ik voelde een enorme liefde van het nieuwe decor af komen, en ik werd bestraald met kleuren
die mij een warm en gezellig gevoel gaven, de liefde raakte me maar wat moest het raken? mijn lichaam was compleet weggeblazen en het enige wat ik kon was kijken en de liefde voelen.
het decor veranderde weer en de visuals namen wat af, voor een korte tijd voelde ik totale dissociatie met de rest van mijn omgeving, ik was in mijn eigen ''belletje'' (zoals ik dit gevoel beschreef) ik zat in een veilige ruimte waar ik even tot rust kon komen zonder dat wat dan ook mij nog schade kon aandoen, langzaam voel ik mijn lichaam aankomen, ik val erin terug en bleef nog even een minuutje met mijn ogen dicht liggen.
de kamer en de zitter zagen er uit als de piek van een goede acid trip maar ik voelde mij compleet nuchter, na een aantal minuten namen de visuals af en werd ik met een ontzettende glimlach achtergelaten.

deze trip heeft mij in bepaalde opzichten toch behoorlijk verandert, voor de trip vond ik DMT een heel eng goedje en nu vind ik het een leuke manier een kosmische ervaring te hebben die compleet veilig en vertrouwd is. voor deze trip kon ik dingen niet loslaten en daarom kon ik de vorige keer niet ''door schieten'' bij deze trip wist ik dat ik moest loslaten en heb ik dat voor het eerst kunnen doen.
wat mij vooral opviel was het verlies van bewustzijn, normaal schrijf ik het report al tijdens de trip in mijn hoofd, dit keer kon ik niet eens meer denken (omdat ik op dat moment geen hoofd had? :wink: ).

Het was geweldig in hyperspace

groetjes,

Plimu
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pikachu zei:
Cool report. Die angst herken heb ik ook heel erg voordat ik DMT ga roken (heb het nu twee keer gedaan).

Hopelijk zal m'n volgende trip deze angst ook wegvagen net als bij jou =)
Klik om te vergroten...

hehe, het is ook vrij agressief een goede reden om bang te zijn.

bedankt voor het lezen, en ik hoop dat de angst bij jou ook snel over gaat :grin:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#6
laat even wat weten wat je ervan vond...

ff reageren is een kleine moeite :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou... cool dus! :grin:

Reacties komen vaak niet heel erg snel, laat het ff rusten zou ik zeggen ^.^
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pikachu zei:
Nou... cool dus! :grin:

Reacties komen vaak niet heel erg snel, laat het ff rusten zou ik zeggen ^.^
Klik om te vergroten...

inderdaad, helaas zit ik in een afkick proces en daardoor ben ik wel vrij prikkelbaar :sunglasses:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey gozer, goede reis gehad dus :) Ben benieuwd wat je volgende gaat brengen, aangezien nu je angst opgeheven is, is de grens/barriëres ook weg. Dus ben benieuwd waar jij de volgende keer naartoe knalt :wink: Wie weet met de changa?

:wave:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dumpy zei:
Hey gozer, goede reis gehad dus :) Ben benieuwd wat je volgende gaat brengen, aangezien nu je angst opgeheven is, is de grens/barriëres ook weg. Dus ben benieuwd waar jij de volgende keer naartoe knalt :wink: Wie weet met de changa?

:wave:
Klik om te vergroten...


eeeeej maat!
ik wist neit dat bij het verwijnen van de angst de bariere ook verdwijnt, is het dan elke keer een breakthrough?

als het aan mij ligt vind ik de changa een super idee!
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit is nou weer echt zo'n voorbeeld van een mooi tripreport, mooi geschreven dude! :grin:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#12
DMT is ook vet om samen met je vriendje/vriendinnetje te doen. De laatste keer dat ik DMT op had samen met mijn lief, voelde ik echt dat hij de liefde van mijn leven is, en dat gevoel was geheel wederzijds! Een superromantische trip dus, begeleid door de mooiste kaleidoscopen die je kunt zien als je je ogen dicht hebt. Probeer die maar eens na te tekenen, dat lukt je nooit!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kees Klapkaak zei:
Dit is nou weer echt zo'n voorbeeld van een mooi tripreport, mooi geschreven dude! :grin:
Klik om te vergroten...


hehe bedankt voor het lezen en de positieve feedback, morgen zal ik even kijken of er spelfouten in zitten, voel ik me nu beetje te ''vaag'' voor :P
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een fantastische ervaring had jij zeg! Super!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben nog steeds huiverig voor DMT. Ik rook nooit alleen (ik wil altijd mijn ervaring met iemand delen achteraf) en ik heb diep respect voor de wereld waar je in terecht komt. Je hoort eigenlijk niet in de DMT space thuis dus wees voorzichtig met de frequentie waar mee je rookt. Af en toe mag je er zijn maar net als met LSD zul je op je donder krijgen wanneer je misbruik maakt van de drugs.

Mooi report! Fijn om te lezen!
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Verklaar eens nader wat je bedoelt met die frequentie? Ben hier wel benieuwd naar.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb wel eens gehoord van een jongen die meer dan 3 keer per dag een breaktroughs had en die uiteindelijk een ongenadig harde trip kreeg. Hij was liever in DMT space als hier in deze realiteit. Hij werd heen en weer geslingerd in zijn trip door Aliens die hem forceerden te kiezen, hier zijn of daar zijn. Dat was niet prettig en dat bedoel ik met frequentie. Elke drug zal je een schop onder je kont geven als je het misbruikt.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeroen idd, damn die heeft wat meegemaakt :openmouth:

leuk report om te lezen, kan me er zeker in vinden met je angst, maar wat je met DMT allemaal meemaakt, erg indrukwekkend :)
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Valentijntje zei:
Jeroen idd, damn die heeft wat meegemaakt :openmouth:

leuk report om te lezen, kan me er zeker in vinden met je angst, maar wat je met DMT allemaal meemaakt, erg indrukwekkend :)
Klik om te vergroten...

hehe, bedankt voor het lezen :), DMT is inderdaad een erg magisch goedje.
ik zie het ook meer als het medicijn dan als een halucinogeen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."