Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet ( Amnesia ) + Hasj + goed wat alcohol.

Wiet ( Amnesia ) + Hasj + goed wat alcohol.

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
chille chill ruimte heb je daar man, grappig reportje
die slechte ervaringen kan je wel eens hebben als je teveel drank en teveel wiet mixt op te korte tijd, ijzeren beheersing heb je nodig, je leert dat wel maar toch blijf je af en toe wel eens in de fout gaan ^^ als je je mottig voelt moet je proberen kotsen, hoe akelig je dit ook vindt, eens je de helende kracht van een lekker kotske leert kennen zul je kotsen ook positiever gaan associeren.
man dit doet me denken aan de gouden wiet tijden toen ik 16 was, ik had ook een kotje in mijn tuin waar we echt de mooiste avonden beleefden. geniet ervan, je zal er met veel nostalgie op terugkijken. ik had ook veel paranoia omtrend mijn ouders, maar weet, als ze erachterkomen zal dit mss een tijdje niet aangenaam zijn (ik ken je ouders niet) maar daarna wordt het alleen maar beter, ik was echt blij toen mijn ouders het eiiiiindelijk doorhadden.
greets
F
FllexioLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo Iedereen ,

Dit is mijn eerste trip-report dus geef commentaar als ik iets fout doe :wink:. Het is maar wiet en hasj dus verwacht niet te veel :)

22 - December - 2008 | Trip dag

Situatie :

- Ouders weten niet dat we blowen
- Er heerst een constante kleine schrik dat ze komen controleren
- We doen het achter in de tuin in ons "Schuurtje" Zie foto's
- Elk 16,5 jaar oud :tongueout:
- 4 Jongens ( Fllexio, McSiebz, Matthias en Frederik ) , 3 Meiden




09:30

Ik sta op, weet nog helemaal niks van wat er deze avond gaat gebeuren. Ik weet dat er vrienden wat komen blowen maar dit gebeurt zo vaak :)

16:00

Vrienden komen aan, we gaan nog even naar de stad ( Antwerpen ) om de wiet en hasj te halen bij een vriend.

20:00

Ook de meiden zijn aangekomen, en ondertussen hebben we 10gr amnesia en 5gr hasj en ook nog eens 3 flessen jack daniels. We beginnen met een mix van jack daniels en ice tea. Het gaat lekker iedereen word wat dronken maar niet té. We spelen wat op de kicker ( voetbaltafel ) en het gaat vlotjes.

22:00

Na eerst goed gekeken te hebben of de ouders wel sliepen beginnen we heel relaxed aan onze eerste joint ( Amnesia, 3/4gram per ). Na de joint zijn we zeker al wat losser gekomen, nu hebben we wel trek in waterpijp. Terwijl Matthias en frederick de waterpijp aan het voorbereiden zijn, doen wij nog een jointje. Ik voel het nog steeds niet zo hard. Matthias doet echt flink wat hasj in de waterpijp dus ik roep dat ik hem wil "intrekken". Nu zitten we allemaal buiten rond de waterpijp. Ik ben hem aan het aantrekken en ik voel het echt branden in mijn keel.

Na een tijdje ( 30 keer trekken ) heb ik er wel genoeg van , ik ga naar binnen. Ik begin me echt vreemd te voelen. Ik hou me even vast aan de voetbaltafel, even later zak ik door mijn knieën tegen de grond. Men broer Matthias helpt me overeind en legt me op de bank. Ik sta terug recht en zeg dat ik "uit mijn lichaam aan het gaan ben". Het was net of ik uit vogelperspectief naar mij aan het kijken was. Ik dacht echt dat er iets mis wat met de jack daniels ofzo ( We hadden het in een nachtwinkel gekocht :grin: ) Ik dacht echt dat ik dood aan het gaan was, Ik lag op de bank helemaal te stuiptrekken en te bewegen. Ik riep tegen mijn broer dat hij mama moest halen omdat ik dood aan het gaan was. Hij zei dat hij dadelijk mama ging halen. toen ben ik in een slaapzak gaan liggen en heb ik ( Nadien gehoord van men broer, want ik wist het niet meer ) Nog wat tegen een vriendin gepraat die er niet was. Na nog wat tijd kwamen ook de andere naar binnen. 2 Meiden kwamen naast mij zitten wat ik toen heel erg lief vond. Ik heb ze dan ook uitbundig geknuffeld :grin: ( Ik begon terug positief te denken :) )

We hebben ook nog een horrorfilm gezien , ik weet niet meer welke, veel weet ik er ook niet meer van maar, ik herinner me nog enkele beelden en die zijn echt misselijk :kots: :grin: . Dan zijn we zo rond 3u allemaal op de banken gaan liggen en heb ik nog een heel goed ( Naar mijn mening toen :grin: ) gesprek gehad.

Al bij al was dit toch een leuke ervaring. Het is misschien maar wiet en hasj ik vond het super !
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#3
smoren + alcohol is een combinatie die goed en slecht kan uitdraaien
je kan er ongelofelijk scheef van worden maar ook van beginnen kotsen en dergelijke :)

toch fijn reportje
en een geweldige chillout hebje in je tuin :grin:
J
JH5L7H7B356LKGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed stronken geworden waarschijnlijk! :beer: :stoned:

Dat is nu echt een mooie ruimte in jullie achtertuin!! wat me zeker geen 'schuurtje' lijk :wink:
Leuk geschreven, de mix van hasj en weed met jack daniels is zeker iets wat helemaal goed of helemaal slecht kan gaan. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik ''uit mijn lichaam'' ging van weed en alcohol.

:wave:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi schuurtje! :beer:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
lekker toch
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#7
tof reportje
en een zalige chill-room heb je daar :stoned:

grtz
b
boris123123456Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mooie plaatst vr te smoren.
Ne maat vn mij dacht ook eens dattem ging dood gaan , gwn wachtn tot hij niemr sgeel was en dan wistem dat gene waar was :tongueout:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#9
tering, hoe is je echte huis wel niet :grin:
C
Cristal_xLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flexioo' :hearteyes:
haha
moooiie schuur
dat moest zware badtrip zyn
wie is Frederik? ;o
Ist ni Cedric? ;p


ciao x3
F
FllexioLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cristal_x zei:
Flexioo' :hearteyes:
haha
moooiie schuur
dat moest zware badtrip zyn
wie is Frederik? ;o
Ist ni Cedric? ;p


ciao x3
Klik om te vergroten...
Joaaa :)

Schuilnamen hé :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Welkom in de wereld van "Seks, drugs & Rock 'n Roll! :wink: Je bent nu door je "ontgroening" heen: zo'n "bijna-dood-ervaring" op blowen en drank, overkomt de beginnende gebruiker altijd wel tenminste een keertje. Je kan je idd goed beroerd en raar voelen, maar gelukkig is er nog nooit iemand werkelijk door overleden, dus dat scheelt.

Voor de meesten is het wel een wijze les: "joints en drank combineren gewoon vaak niet lekker....". Je hebt het hele gebeuren iig nu even wel lekker van je af kunnen schrijven en laat de volgende keer de alcohol maar gewoon links liggen dus. Leuk reportje verder!
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahah. de bijna dood ervaring op drank en wiet... tja.

Heb er meerdere doorstaan, waarvan 1 heel extreem was. Hartkloppingen, ongecontroleerd bewegen en het wilde maar niet ophouden. Op een gegeven moment kom je tot rust en raak je in coma. Niks aan de hand. Maar een wijze les, voorzichtig met de combi alcohol/THC.
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#14
altijd eerst blowen en daarna drinken. Drank kan je doseren als je stoned bent, maar andersom niet.
E
ExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik combineer altijd blowen met drinken.. eigenlijk echt altijd en heel wat flink ook.. en het gaat zelden fout, maar het gebeurt welles

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."