#1
chille chill ruimte heb je daar man, grappig reportje
die slechte ervaringen kan je wel eens hebben als je teveel drank en teveel wiet mixt op te korte tijd, ijzeren beheersing heb je nodig, je leert dat wel maar toch blijf je af en toe wel eens in de fout gaan ^^ als je je mottig voelt moet je proberen kotsen, hoe akelig je dit ook vindt, eens je de helende kracht van een lekker kotske leert kennen zul je kotsen ook positiever gaan associeren.
man dit doet me denken aan de gouden wiet tijden toen ik 16 was, ik had ook een kotje in mijn tuin waar we echt de mooiste avonden beleefden. geniet ervan, je zal er met veel nostalgie op terugkijken. ik had ook veel paranoia omtrend mijn ouders, maar weet, als ze erachterkomen zal dit mss een tijdje niet aangenaam zijn (ik ken je ouders niet) maar daarna wordt het alleen maar beter, ik was echt blij toen mijn ouders het eiiiiindelijk doorhadden.
greets
die slechte ervaringen kan je wel eens hebben als je teveel drank en teveel wiet mixt op te korte tijd, ijzeren beheersing heb je nodig, je leert dat wel maar toch blijf je af en toe wel eens in de fout gaan ^^ als je je mottig voelt moet je proberen kotsen, hoe akelig je dit ook vindt, eens je de helende kracht van een lekker kotske leert kennen zul je kotsen ook positiever gaan associeren.
man dit doet me denken aan de gouden wiet tijden toen ik 16 was, ik had ook een kotje in mijn tuin waar we echt de mooiste avonden beleefden. geniet ervan, je zal er met veel nostalgie op terugkijken. ik had ook veel paranoia omtrend mijn ouders, maar weet, als ze erachterkomen zal dit mss een tijdje niet aangenaam zijn (ik ken je ouders niet) maar daarna wordt het alleen maar beter, ik was echt blij toen mijn ouders het eiiiiindelijk doorhadden.
greets
