Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wow ! jullie trippen wel hard op maar 50ug ! De eerste en tot nu toe enige keer dat ik LSD heb gebruikt deed ik rond de 70ug en ik had toen het idee dat het meer spacen was dan echt trippen zoals op een portie paddo's of DMT (logies) dus was een beetje teleurgesteld dat ik zo weinig had genomen. Echter nu ik dit zo lees is het wel verstandig geweest laag te beginnen aangezien sommige mensen blijkbaar erg heftig op t spul reageren. Mooi reportje btw lekker uitgebreid."
"Het is waarschijnlijk een combinatie van onwetendheid (serieus je crash wegsnuiven is het domste wat er is) en te veel vrije tijd. Probeer volgende keer wat info over een drug op te zoeken hier of op erowid voordat je gaat gebruiken. Persoonlijk vindt ik 2 keer per maand trouwens vrij veel want t spul is behoorlijk slopend kijk er mee uit. Edit: sowieso geldt trouwens voor alle drugs liever niet gebruiken als je je slecht voelt (bijv door een lange nacht maar ook serieuzere problemen) dit ivm kans op slecht gaan maar vooral ook verslavingsgevoeligheid."
"zolang je oplossing goed helder is (dus niet troebel zoals verse sinaasappelsap bijv) is de ghb als het goed is gewoon opgelost in het water en dus gelijk verdeeld, het kan zijn dat de oplossing verzadigd is maar dan zou je dus "te goede" GHB moeten hebben wat niet erg waarschijnlijk is . Mocht dit toch zo zijn is het misschien handiger het wat te verdunnen met water zodat wel alles oplost of natuurlijk even schudden voor gebruik dan wordt alles ook redelijk gelijk verdeeld."
"Tja het effect wordt als je tenminste niet te veel pakt nou eenmaal niet heel heftig bij M, je moet niet verwachten dat je gaat trippen ofzo. misschien de dosis met 20% ofzo verhogen (5likjes zou lijkt me niet perse te weinig) dan krijg je de leukere effecten denk ik wel."
"MDMA incl een gtje evt."
"drugshonden zijn veeel te duur voor feestjes joh als er al honden zijn ergens bij de ingang wat ik zelf nog nooit heb gezien zijn het waarschijnlijk geen echte drugshonden. Plus als je niet te veel meeneemt zullen ze het waarschijnlijk alleen afpakken maar mag je nog wel naar binnen. mocht er echt een speurhond staan dan maak je geen kans hoe je het ook inpakt trouwens. (wat je ooknog kan smokkelen althans)"
"Dopezilla zei: Van keta wil ik soms wel eens gaan kokhalzen. Van het weekend gebeurde het weer. Niet vanwege het effect, maar vanwege de gore smaak van die kledders die je keel in zakken na het snuiven. Gadverdamme. De vieste drug ooit! Heb wel alles binnen gehouden, want ik houd niet van kotsen. Sterker nog, ik vind het één van de meest afgrijselijke dingen die er zijn. Olle Klik om te vergroten... Moet je niet te dikke lijnen zetten ! en niet voor stofzuiger spelen maar gewoon rustig inademen met evt. een neusgat dicht gehouden. Als je het zo doet komt t wel goed ik heb zelf bijna nooit nosedrip. En mocht t toch gebeuren kom ik wel overheen persoonlijk vindt keta zelfs "lekkr" te noemen als 't niet te veel is. Pep is wel echt goed smerig"
"180 mg MDMA beetje keta biertje en wiet uiteraard"
"geekos zei: Waarom stond dat dan vroeger op de site van de sjamaan? geen vertrouwen meer in de smartshop ffs Klik om te vergroten... Omdat het als placebo (zeker op paddo's) waarschijnlijk prima werkt , maar er is niet echt een reden te bedenken waarom suiker de psilocybine uit je bloed haalt oid."
"Ik zou persoonlijk 2c-b afraden, het is denk ik te licht trippen en te veel visuals. Voordat ik ooit getript had wou ik ook alleen visuals zien maar tijdens je eerste trip kom je er achter dat dat bijna niks van het trippen is. Visuals worden na een tijdje zelfs irritant soms. Als je nu 2cb zou gebruiken denk ik niet dat je echt weet wat trippen nou echt inhoud. Hierdoor zou je overmoedig kunnen worden of juist denken dat trippen niet interessant is. Ik zou zeggen dat LSD het beste is om mee te beginnen, ben zelf "gewoon"met paddo's begonnen maar dat is toch wel een stuk riskanter met het oog op de allom gevreesde "bad trip". Voor een dosering kan je voor bijna ALLE drugs terecht op erowid.org (wel engelstalig)"