Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums75 ug 2:15 na innamen, weinig effect

75 ug 2:15 na innamen, weinig effect

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#1
He,

Ik heb net met een vriend 75 ug genomen. We namen dit precies 9 uur. Het is nu al 23:17 maar het werkt nog niet heel erg kan dit? De kleuren zijn iets feller misschien, en de wereld is wat "smoother" maar niet te vergelijken met een vette 2cb trip. kan dit nog komen? nog tips?

Pimmm :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja pim ..

eerst testen ?
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#3
afgelope tijd paddo's/truffels gedaan? dan ligt het aan kruistollerantie
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helaas niet kunnen testen, te korte tijd tussen het krijgen van de lsd, en de kans om het te nemen :( Komt verder wel van een vertrouwt persoon die ze zelf ook neemt, en geen winstoogmerk heeft. Dus dat vertrouw ik verder wel. Waren hofmann 2010 van 50 ug per zegel. Ik heb nog wat liggen,m dus dat gaat vrijdag naar het testcentrum...

Mijn laatste keer truffels was 1.5 maand geleden, dus dat lijkt me niet echt een probleem .

Pim
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#5
75ug is gewoon niet zo veel. :grin: :wave:
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb er uiteindelijk nog wat bij genomen.. omgerekend heb ik in totaal 125 ug genomen.. lijkt mij ruim voldoende voor een eerste trip.. ik vermoed dat de zegels niet helemaal top waren :( . ze gaan vrijdag eventjes naar het testcentrum :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
da ist em net joch bijpakken helpt niet
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
ligt het ook niet aan je lengte en gewicht? of is dit nu bullshit wat ik zeg..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bijpakken meer dan 3 uur na de oorspronkelijke dosis verlengt het hoogstens; het zal er dan echt niet meer sterker van worden. Ik denk eigenlijk dat 75 ug dan voor jou gewoon een beetje te weinig was? Mijn vriend krijgt ook geen goede visuals van 80 ug en die heeft ook meer nodig; en ik weet echt zeker dat dat met goede zegels was; dus dat kan het goed zijn.

In dat geval zou ik aanraden volgende keer als je het nog een keer doet in één keer wat meer te nemen; bv 100-130 ug of iets in die richting; als je dat allemaal tegelijk neemt zit je misschien op een betere dosis?

Wat de zegels betreft; er kan altijd spreiding zijn binnen een vel, mijn laatste zegels gingen ook van 70ug tot 100ug, hoewel vaker aan de hoge kant en daardoor vielen ook sommige trips sterker en minder sterk uit.
k
kapiteinspacebaardLid
01-01-2024, 00:00
#10
Andrew zei:
ligt het ook niet aan je lengte en gewicht? of is dit nu bullshit wat ik zeg..
Klik om te vergroten...
Geen bullshit, kan er wel mee te maken hebben.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat ik merk bij LSD is dat er een soort drempelhoeveelheid nodig is om écht in een trip te komen.
Tot nu toe merkte ik met 1 zegel bar weinig en wanneer ik er nog een bij nam sloeg het ineens erg heftig in. Alsof ik een bepaalde hoeveelheid nodig had om echt de diepte in te gaan, dat dat met 20 ug minder niet mogelijk zou zijn.
Het is niet zoals met paddo's dat je de helft van een portie neemt voor een minder sterk effect.

Ik weet niet hoe anderen dit zien, maar dit is dus mijn ervaring.
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was vrijdag niet in haarlem, waardoor ik ze nog niet heb weggebracht. Ik denk dat ik nogmaals een tripje ga plannen, en dan starten met +/- 125 ug. Er zijn nog 2 vrienden van mij die de zelfde zegels hebben (van de zelfde dealer/vel), dus daar ga ik binnenkort ook wat van horen. Bedankt voor de info!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."