Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over vloei bolletjes.

Vraag over vloei bolletjes.

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke, next level, deze is iets risicovoller, waar smaakt het naar? Het is sowieso geen speed, mdma of ander leuks dat in een bommetje wordt gedaan.

Edit: Kun je trouwens wat meer op een hoopje gooien? Heel duidelijk is die foto niet.
D
DrakenvliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onlangs vond ik in mijn huiskamer een plastic zakje met daarin 5 bolletjes vloei gedraaid tot een bolletje. Daarin zitten een soort shag? of houtachtige substantie en donkere kleine brokjes. Het lijkt me allemaal natuurlijk matriaal en ik heb geen idee wat het is. Iemand heeft het per ongeluk bij ons laten liggen, maar natuurlijk is een ieders naam haas. Nu ben ik absoluut geen tegenstander van een jointje of paddo op zijn tijd, maar echte harddrugs komen er bij mij niet in. Nu is mijn vraag is er iemand die weet wat dit kan zijn? Indien foto nodig is mail me dan stuur ik hem toe.

Graag jullie hulp?
Vriendelijke groet Drakenvlieg
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Post maar een foto, maar ik denk niet dat iemand je verder kan helpen, we kunnen wel gaan raden met zn allen, dat is ook leuk (:
D
DrakenvliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
de foto's

hier is de foto.
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#5
gooi er eens een op de grond, kijke of ie knalt. :tearsofjoy: :P
D
DrakenvliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb er op al gesprongen, dat hiep niets.. :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat gaat 'm natuurlijk niet worden, dat begrijp je wel, haha. Waar ruikt het naar?
D
DrakenvliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
hehe ik denk voor de ' kenner' appeltje eitje.. niet dus blijkbaar :( Anders dan welke drugs worden in vloeitjes gerold? of is deze lijst te lang. Aanvankelijk dacht ik dat het speed was, Ik heb wel eens gehoord dat ze dat in een vloetje stoppen. Het ruikt nergens naar, helaas.
Jammer dan leuk geprobeerd, toch??
D
DrakenvliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok. de smaak is bitter en bij nader inzien zijn het allemaal kleine stukjes hard van structuur. De stokjes die ik aanvankelijk zag horen er dus niet bij..[attachment=0]
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#10
En toch doet het me erg aan knalerwten denken, ziet er net zo uit en daarin zitten ook steentjes.
[Oh wacht, die stokjes zaten er sowieso al niet maar lagen er gewoon bij eh? Nevermind the knalerwten]
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zijn het geen kristallen of some kind? Het ziet er voor mij niet erg natuurlijk uit.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lijkt een beetje op dit

D
DrakenvliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het lijkt er op maar dan wel iets 'smeriger' na een zoektocht op internet kom ik het dichtste bij MDMA zou dat kunnen? En idd het is niet natuurlijk volgens mij. Het lijken kristalletjes.
D
DrakenvliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
Iedereen mag even heel hard gaan lachen nu. :grin: Ik werd gebeld door een vriendin van mijn dochter die mij vertelde dat het knalbommetjes zijn....
Dus de reactie was achteraf zo gek nog niet. Heel hard op de grond gooien en ja hoor.... : :sunglasses:
Ik trek me stilletjes terug. Bedankt voor het meedenken mannen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
:tearsofjoy: Te mooi, bij de eerste foto dacht ik ook meteen aan knal erwten. Toen een paar posts dat meer mensen het dachten, en blijkt het nog te zijn ook. Prachtig dit soort vergissingen. :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drakenvlieg zei:
Iedereen mag even heel hard gaan lachen nu. :grin: Ik werd gebeld door een vriendin van mijn dochter die mij vertelde dat het knalbommetjes zijn....
Dus de reactie was achteraf zo gek nog niet. Heel hard op de grond gooien en ja hoor.... : :sunglasses:
Ik trek me stilletjes terug. Bedankt voor het meedenken mannen.
Klik om te vergroten...

Hehe, dus toch! :grin:
Das nog eens een mooie gebeurtenis.
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
zijn het knalerwtjes?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die stokjes hoorden er dus wel bij, haha lovely (:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
KurikintonFox zei:
zijn het knalerwtjes?
Klik om te vergroten...
Drakenvlieg zei:
Iedereen mag even heel hard gaan lachen nu. :grin: Ik werd gebeld door een vriendin van mijn dochter die mij vertelde dat het knalbommetjes zijn....
Klik om te vergroten...
Spuit 11 (':
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou, bommetjes van 200 mg mdmakristallen ga ik ook best hard van knallen :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."