#1
Hej!
Ik kom net terug van de shop en haal de wiet uit het zakje. Zoals altijd
is het eerste wat ik doe bij het openen van het zakje, even lekker ruiken.
De wiet ruikt lekker sterk, ziet er goed uit, en zou een sneeuw-witje moeten zijn.
Maar nu weet ik het: de geur, is als ammoniak! You know, paardenpis.
Dat heb ik er wel vaker uit kunnen halen als ik terug denk, maar het woord
ammoniak is nog nooit in me op gekomen. En nu spontaan, ineens: ammoniak!
Dus....is dat de geur van een lekker sterk wietje? Is het toch skunk?
Of hebben ze er iets mee geflikt? De shop is vrij bekend.
help me out please!
Ik kom net terug van de shop en haal de wiet uit het zakje. Zoals altijd
is het eerste wat ik doe bij het openen van het zakje, even lekker ruiken.
De wiet ruikt lekker sterk, ziet er goed uit, en zou een sneeuw-witje moeten zijn.
Maar nu weet ik het: de geur, is als ammoniak! You know, paardenpis.
Dat heb ik er wel vaker uit kunnen halen als ik terug denk, maar het woord
ammoniak is nog nooit in me op gekomen. En nu spontaan, ineens: ammoniak!
Dus....is dat de geur van een lekker sterk wietje? Is het toch skunk?
Of hebben ze er iets mee geflikt? De shop is vrij bekend.
help me out please!
.