Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo . ik heb gisteren 3 trippies gekocht van een dealer in amsterdam, ze zien er echter nogal dik uit, net kartonnetjes. en ze zijn wat groter dan normale zegels. mijn vraag, wat denken jullie? is dit echt lsd? of gewoon een dikke oplichter? en als het wel zo is, en ik gok het er gewoon op ze uit te proberen, zal ik dan niet slecht gaan trippen, want ik ken immers de dosis niet. ik wilde ze maandag uit gaan proberen met een ander meisje, maar ze heeft nog nooit getript, dus ik wilde ze eigenlijk eerst uit proberen, maar ik heb niet echt de tijd deze dagen om keihard te gaan lopen trippen. dus ik dacht dat ik ze misschien morgen uit kon proberen met een vriend, hij is wel ervaren op het gebied van trippen, het punt is dat we ze pas rond 4en kunnen nemen en ik daarna bij mijn vriend ga eten die jammer genoeg geen drugs gebruikt, en ik vraag me af of hij het niet merkt dat ik loop te trippen. rara, wat moet ik doen? straks gaat zij bad trippen en ik ben niet heel erg ervaren, iig niet op het gebied van acid. [/i]"
"heb om om 12 uur toch maar een halve genomen, was eigenlijk wel benieuwd. het is nu kwart over 1 en ik merk nog helemaal niets. denk dat het neppe zegeltjes zijn, of het moet ineens veel later komen, waar ik niet van uit ga. heb misschien wel een kleine roes, maar die valt zeker niet te defineren als een lsd trip. Mod edit: De bedoeling = niet dit."
"nou, omdat ik daar best wel woon is toch toch wel mijn omgeving, niet? en ik heb ze niet zomaar van een straaldealer, maar van een gozer die ik kende.. jammer genoeg, heeft ie me dus net geflashed met die LSD..."
"ja dat was idd een hele neppe actie van hem, maar als ik hem zie eis ik gewoon me tientje terug . en ach, hij graaft zijn eigen graf, hij heeft me vaak zat goeie coke verkocht en ik weet waar hij woont + zijn naam. echt een nerd. als ik het zou willen zou ik hem zo kunnen aangeven bij de politie. maar ach, dat is wel erg nep, en ik verlaag me niet tot het niveau van iemand erbij klemmen, maar hem een beetje bedreigen kan vast geen kwaad en ik heb al goeie zegels gekregen van een goeie vriend, die het uitstekend deden gisteren . dat was een goeie troost.. ik zal van de week er een trip-reportje van maken want het waren echt maffe zegeltjes ."
"ik had de maandag na mijn trip zaternacht tot zondag avond ook heel erg spierpijn in mijn rug en bovenbenen. maar dat kan ook komen omdat ik de hele nacht buiten ben geweest en de halve nacht op een stoepje heb gezeten .."
"Freezing zei: ^dan koop je toch gwn wat meer. Klik om te vergroten... als jij betaald !"
"ik draai er 3 uit een gram . ik ga er nu trouwens een draaien, wie smoked mee?"
"qinn zei: LiquidFantasy zei: ik draai er 3 uit een gram . ik ga er nu trouwens een draaien, wie smoked mee? Klik om te vergroten... nu ben ik zeker te laat :P ik had wel zin in een joint :P Klik om te vergroten... jaa, nu issie al op. spijtig."
"ehm. 2 jaartjes terug had ik een joint gerookt. daarna wat rare shit gedronken en toen daarna nog wat rode vodka. toen ben ik in een steegje tegen de muur gezakt. heb daar de hele nacht gezeten met nog iemand die bij me bleef. heb die hele steeg onder lopen kotsen. en ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan en heb toen heerlijk geslapen. het kwam denk ik door de drank. maar de wiet was gewoon de druppel."
"ja, weleens gedaan. ik raad het af."