Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken in Nederlandse Kliniek?

Afkicken in Nederlandse Kliniek?

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
succes in ieder geval en kick the habit!
O
OxydudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik was benieuwd of iemand iets afweet van zgn. rehab klinieken in Nederland. Dit is voor een verslaving aan opiaten.

Ik woon in de VS, maar wil het graag uit mijn dossier houden. Zo'n medisch stuk info kan je je hele leven achtervolgen. Vandaar dat ik liever rehab in NL dan in de VS.

Een bijkomstigheid is dat de opiaten pijnstillers zijn, en worden voorgeschreven voor hevige rugpijn (die erger zal worden naarmate de medicijnen uit mijn lichaam verdwijnen).

Maar het belangrijkste doel is om mijn tolerantie terug te brengen naar dat van een naive gebruiker. Zodoende kan ik de doses beter onder controle houden en reageert de pijn deste beter op pijn controle.

Alle hulp is welkom. Graag hier antwoord of aan mijn email [email protected]

Bij voorbaar zeer bedankt!

O_D
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
www.drugs.startpagina.nl daar staan er een paar op. Heel makkelijk gevonden met google :wink: succes
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
succes
S
SenecaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Smith & Jones (www.smithandjones.nl) schijnt tegenwoordig erg hip te zijn.. Ook zie je wel 'ns Addiction Solutions advertenties in het NRC staan, die gebruiken echter een kasteel ergens in Schotland geloof ik.
w
wappiedflappieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Smith and Jones zit in Amsterdam. Zij houden intake bij Keith thuis, en voor de sessies ga je naar eens steegje vlakbij de Nieuwendijk in Amsterdam.
Je krijgt zowel privat therapie als groepstherapie, yoga, en elke dag om 15.00 doet Keith zelf z'n sessie. (daar kan je overigens gewoon naartoe gaan, als je zegt dat een vriend dat heeft aanbevolen, vind Keith prima) Ze werken met psychologen en therapeuten welke ze uit de UK laten overkomen.
Hun theorie is dat alleen geheelonthouding werkt.
Smith and Jones rekent 2500 euro per week. Gemiddelde verblijf is 3 a 4 weekjes. dus dat is erg goed te doen.
Smith and Jones kan je ook doorsturen naar de Priory in UK. Zij vragen ongeveer 20.000 euro (3500 pound p.w) voor een maandje.
Mijn persoonlijke mening is dat dat soort klinieken voornamelijk helpen als je de mensen om je heen een plezier wilt doen, als je modelagency of je platenlabel of producer toch in de smiezen begint te krijgen wat er allemaal door je neus gaat. Je geeft door dan naar zo'n addiction consultant te gaan, hen het gevoel dat je er aan wilt werken. Indien je het echt helemaal zelf wilt heb je dat soort sessies en detox kuren helemaal niet nodig, dan gaat het je gewoon lukken zonder die entourage. :grin:
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#7
heey,
ik heb bij de jellinek gezeten, dat is een van de grootste verslavingszorg-centrums.
je kunt daar zowel intern als 3 keer per week zijn en je krijgt voorlichtingen en methadon verstrekking.
Ik heb er in ieder geval veel geleerd, is alleen (gedeeltelijk) niet helemaal gelukt, maar meer door mijn eigen motivatie dan door het centrum zelf.
het is daar netjes, geen chaos zoals in sommige rehad centrums.
je kunt gewoon even op de site kijken: http://www.jellinek.nl.
succes !
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#8
wappiedflappie zei:
Smith and Jones rekent 2500 euro per week. Gemiddelde verblijf is 3 a 4 weekjes. dus dat is erg goed te doen.
Klik om te vergroten...

Voor Wappie Flappie misschien; de gemiddelde dope-addict heeft er waarschijnlijk erg veel moeite mee een dergelijk bedrag op te hoesten.

Gewoon zelf afkicken.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#9
2500 tot 7500 goed te doen? Voor zo'n bedrag moeten de meeste mensen jaren sparen en dat is niet het sterkste punt van gebruikers zoals je weet. De gemiddelde gebruiker heeft nog geen 200 euro op de bank staan (ik in elk geval wel destijds - als er uberhaupt al eens iets op stond :wink: )
En dan nog kan je van 7500 euro misschien beter een tijdje op reis gaan. Kan je een half jaar naar de tropen, zie je nog eens wat van de wereld en bouw je net zo hard af.. Maar toch succes gewenst, misschien is het wel geschikt voor jou, ieder zijn ding.
Hoop dat het je lukt!

Waar een wil is..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."