Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben ooit wakker geworden in het ziekenhuis nadat ik perongeluk of met opzet teveel/ overdosis GHB heb ingenomen. De mensen van de ambulance zeiden dat ze net op tijd waren, anders was ik dood geweest. dit heb ik nooit geloofd, maar nu heb ik in mijn dossier van het ziekenhuis gevonden dat de waarden van natrium en kalium gevaarlijk mis waren. (Hypernatriemie en hypokaliëmie) Ik heb zonet gegoogled of natrium en kalium met ghb te maken hebben, Wat ik heb gevonden is dat er 3 verschillende ghb-zouten bestaan, waaronder 1 van kalium en 1 van natrium. Mijn vraag is of dit verhaal een beetje klopt en of dit perongeluk kan voorkomen of dat je echt VEEL TE VEEL moet nemen voordat het mis gaat"
"vergeten te vertellen, heb verschillende ghb brouwsels geprobeerd, dus van verschillende mensen. Ook heb ik rekening gehouden met dat het op een volle maag bijna niet werkt. Ik heb verschillende doses geprobeerd. Alleen toen ik 6 nam, ging ik na een tijdje out maar kan niet zeggen dat ik me leip heb gevoeld."
"Hallo mensen, Ik heb een "probleem". Ik gebruik al geruime tijd GHB maar als ik nu iets neem, werkt het niet meer. Ik word niet leip, blijf gewoon normaal. Het enigste wat is veranderd is mijn medicatie. Ik gebruik clomipramine(tricyclische antidepressivum, werkt dus in op neurotransmitters serotonine en noradrenaline) en tegelijkertijd begonnen met olanzapine oftewel zyprexa. dit is een antipsychoticum(vermindert de effecten van serotonine en noradrenaline). Kan dit te maken hebben met het feit dat het niet meer werkt? Ik weet alleen dat ghb op de neurotransmitter gaba inwerkt. graag jullie hulp of meningen hierover."
"pas op met oxazepam, eerst nam ik er 1 en werd ik rustig, van 2 viel ik in slaap, nu kan ik er 4 nemen en gebeurt er niks. ga liever aan de antidepressiva welke ook angstreducerend enz. werken."
"Je kan van benzo's afkicken dmv het starten van antidepressiva welke ook angstreducerend, voor slaap enzovoort werken!! het slimst is in de 2-4 weken opbouw van de antidepressiva, de benzo te verminderen. probleem opgelost."
"En de baclofen, boven de 60mg in 1x krijg je een lekker gevoel, dus kan dit ook weer verslavend zijn. VERVANGING! en het middel helpt voor geen meter, ik heb mijn ghb een tijd samen met baclofen gebruikt."
"Hallo, ik heb nu 2 weken een growkitje, cambodjaanse. Ik heb het soaken naar behoren gedaan en het kitje 2 weken in een warm hoekje gezet. zowel waar licht bij komt als waar het wat donkerder is, omdat de meningen nogal verschillen welke manier het beste is. maar het ziet er nog steeds hetzelfde uit als 2 weken geleden! toen, en nu, zat/zit er wat witte pluis op, hier is niks bijgekomen. volgens mij zou dat witte pluis over de hele oppervlakte moeten komen, en dat er daarna wat uit komt te groeien. zal ik opnieuw soaken? of een andere methode proberen? mvg"
"Ik slaap gewoon als je mijn eigen bovenste bericht leest, en eet ook normaal. maar de rest, bedankt"
"Flunitrazepam zou de sterkste van allemaal zijn, ik merkte NIKS.. lorazepam en flurazepam werken goed bij mij met hoge tolerantie."
"Ik heb al jaaaaren 1 en dezelfde persoon. Elke maand geld overmaken, Max. 2 werkdagen wachten en 't ligt op de deurmat"