Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB werkt niet meer

GHB werkt niet meer

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Leo91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen,

Ik heb een "probleem". Ik gebruik al geruime tijd GHB maar als ik nu iets neem, werkt het niet meer. Ik word niet leip, blijf gewoon normaal. Het enigste wat is veranderd is mijn medicatie.
Ik gebruik clomipramine(tricyclische antidepressivum, werkt dus in op neurotransmitters serotonine en noradrenaline) en tegelijkertijd begonnen met olanzapine oftewel zyprexa. dit is een antipsychoticum(vermindert de effecten van serotonine en noradrenaline).
Kan dit te maken hebben met het feit dat het niet meer werkt? Ik weet alleen dat ghb op de neurotransmitter gaba inwerkt.

graag jullie hulp of meningen hierover.
M
MeijerrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je zegt dat je het al een geruime tijd gebruikt..
Hoe langer je doorgaat met gebruiken hoe slechter het gaat werken. Het euforische effect verdwijnt (of word iig heeel veel minder) Ook de grens tussen het hele lekker gevoel en het outgaan word steeds kleiner! Na 6 ml ging je out? Dan werkt het dus wel goed alleen het lekkere gevoel dat je op het begin altijd gehad hebt komt niet meer terug! Gewenning noemen ze het :wink:
L
Leo91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
vergeten te vertellen, heb verschillende ghb brouwsels geprobeerd, dus van verschillende mensen. Ook heb ik rekening gehouden met dat het op een volle maag bijna niet werkt. Ik heb verschillende doses geprobeerd. Alleen toen ik 6 nam, ging ik na een tijdje out maar kan niet zeggen dat ik me leip heb gevoeld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."