#1
Hallo mensen,
Ik heb een "probleem". Ik gebruik al geruime tijd GHB maar als ik nu iets neem, werkt het niet meer. Ik word niet leip, blijf gewoon normaal. Het enigste wat is veranderd is mijn medicatie.
Ik gebruik clomipramine(tricyclische antidepressivum, werkt dus in op neurotransmitters serotonine en noradrenaline) en tegelijkertijd begonnen met olanzapine oftewel zyprexa. dit is een antipsychoticum(vermindert de effecten van serotonine en noradrenaline).
Kan dit te maken hebben met het feit dat het niet meer werkt? Ik weet alleen dat ghb op de neurotransmitter gaba inwerkt.
graag jullie hulp of meningen hierover.
Ik heb een "probleem". Ik gebruik al geruime tijd GHB maar als ik nu iets neem, werkt het niet meer. Ik word niet leip, blijf gewoon normaal. Het enigste wat is veranderd is mijn medicatie.
Ik gebruik clomipramine(tricyclische antidepressivum, werkt dus in op neurotransmitters serotonine en noradrenaline) en tegelijkertijd begonnen met olanzapine oftewel zyprexa. dit is een antipsychoticum(vermindert de effecten van serotonine en noradrenaline).
Kan dit te maken hebben met het feit dat het niet meer werkt? Ik weet alleen dat ghb op de neurotransmitter gaba inwerkt.
graag jullie hulp of meningen hierover.