#1
LeonaH zei:pas op met oxazepam, eerst nam ik er 1 en werd ik rustig, van 2 viel ik in slaap, nu kan ik er 4 nemen en gebeurt er niks. ga liever aan de antidepressiva welke ook angstreducerend enz. werken.
Nobody26 zei:oxa wen je erg snel aan ! op het begin werkt 10mg nog wel versuffendmaar na een tijdje niet meer.
Geld voor alle pammetjes als je het dagelijks gebruikt, probeer daarom zo min mogelijk te nemen (ook van anti depri /anti psyschotica want daar is de afbouw ook niet leuk van)
Het probleem bij de oorzaak oplossen ipv een pil erin (hoewel dat soms icm met therapie wel erg goed kan gaan)