Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn paddo's willen niet groeien:(

Mijn paddo's willen niet groeien:(

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Leo91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

ik heb nu 2 weken een growkitje, cambodjaanse.
Ik heb het soaken naar behoren gedaan en het kitje 2 weken in een warm hoekje gezet.
zowel waar licht bij komt als waar het wat donkerder is, omdat de meningen nogal verschillen welke manier het beste is. maar het ziet er nog steeds hetzelfde uit als 2 weken geleden!
toen, en nu, zat/zit er wat witte pluis op, hier is niks bijgekomen. volgens mij zou dat witte pluis over de hele oppervlakte moeten komen, en dat er daarna wat uit komt te groeien.
zal ik opnieuw soaken? of een andere methode proberen?

mvg
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#2
En? zijn ze nog uitgekomen?
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wederom een 1 post held
L
LoestiaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kan zijn dat de set niet werkt. Probeer hem een nachtje in de koelkast te zetten, hierdoor krijgen ze een zo geheten "cold shock". waardoor de kans groot is dat ze in de week erna zullen gaan groeien. zorg dat er genoeg licht is (niet teveel), de temperatuur rond de 24 a 25 graden celcius is en de luchtvochtigheid zo hoog mogelijk, het liefste rond de 97%.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."