#1
Hallo,
ik heb nu 2 weken een growkitje, cambodjaanse.
Ik heb het soaken naar behoren gedaan en het kitje 2 weken in een warm hoekje gezet.
zowel waar licht bij komt als waar het wat donkerder is, omdat de meningen nogal verschillen welke manier het beste is. maar het ziet er nog steeds hetzelfde uit als 2 weken geleden!
toen, en nu, zat/zit er wat witte pluis op, hier is niks bijgekomen. volgens mij zou dat witte pluis over de hele oppervlakte moeten komen, en dat er daarna wat uit komt te groeien.
zal ik opnieuw soaken? of een andere methode proberen?
mvg
ik heb nu 2 weken een growkitje, cambodjaanse.
Ik heb het soaken naar behoren gedaan en het kitje 2 weken in een warm hoekje gezet.
zowel waar licht bij komt als waar het wat donkerder is, omdat de meningen nogal verschillen welke manier het beste is. maar het ziet er nog steeds hetzelfde uit als 2 weken geleden!
toen, en nu, zat/zit er wat witte pluis op, hier is niks bijgekomen. volgens mij zou dat witte pluis over de hele oppervlakte moeten komen, en dat er daarna wat uit komt te groeien.
zal ik opnieuw soaken? of een andere methode proberen?
mvg