Was zelf altijd heel bang om met de benzo's te stoppen vanwege de afkick maar ook vanwege de angst om weer te gaan leven. Ben na 6 jaar toch gaan afbouwen en heb het doorgezet ben hier ongeveer een half jaar mee bezig geweest. Uiteindelijk op 0mg leek het alsof ik opnieuw begon te leven met name de intensiteit van dingen nam toe. Mijn manier van denken, mijn belevenis en ook mijn leven zijn hierdoor een stuk aangenamer geworden. Voel dingen zoals ik die nooit heb gevoeld het is ook behoorlijk overweldigend. Denk dat het voor sommige mensen zelfs teveel zou worden en dat ze hierdoor weer benzo's willen nemen. Zelf vindt ik het wel leuk om alles weer te voelen en dingen op te merken aan mensen of mezelf die ik eerst niet wou zien.
Het is een heel apart gevoel en af en toe denk ik dat ik manisch wordt maar dat is onzin. Heb controle over mezelf en mijn acties en wordt niet geleid door mijn impulsen. Kan mezelf zelfs beter in de hand houden maar dat kan ook komen omdat ik alle harddrugs heb afgezworden. Als ik straks weer een keer benzo's nodig zou hebben dan werken ze tenminste. Moet binnenkort bijvoorbeeld onder narcose voor een operatie en dan krijg ik waarschijnlijk dormicum. Heerlijk een keer weer een benzoroes maar alleen nog maar als het nodig is.
Het is een heel apart gevoel en af en toe denk ik dat ik manisch wordt maar dat is onzin. Heb controle over mezelf en mijn acties en wordt niet geleid door mijn impulsen. Kan mezelf zelfs beter in de hand houden maar dat kan ook komen omdat ik alle harddrugs heb afgezworden. Als ik straks weer een keer benzo's nodig zou hebben dan werken ze tenminste. Moet binnenkort bijvoorbeeld onder narcose voor een operatie en dan krijg ik waarschijnlijk dormicum. Heerlijk een keer weer een benzoroes maar alleen nog maar als het nodig is.