Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de maker van dit filmpje komt wel redelijk dicht bij de realiteit. je vind het misschien eng omdat het wss de bedoeling v/d maker was om het wat eng voor te stellen (de sfeer, de muziek) maar dit zou je niet moeten tegenhouden voor lsd. wat je wel zou moeten tegenhouden is het feit dat je nogmaar 16 bent. bewaar die ervaring voor later (eind 17, begin 18 ), lsd werkt het best in een vollgroeid hoofdje. ik was bijna 18 toen ik voor het eerst tripte (nu nog geen jaar geleden en heb er al 4 op ) en vond het zelf wa te vroeg als ik er nu over nadenk, mijn eerste keer was 50% pure fun maar ook 50% of TERROR. nu heb ik zoiets van, achja ik heb al genoeg ervaring om met acidfrenzies (paniekaanvallen onder invloed van lsd) om te gaan. + als je niet overdrijft met de dose (een halve, max 3/4 zegel) val het wel mee van risico's. beslis wijs en veel succes/plezier met je eerste acid trip. no matter how the trip is.... it will be an experience you will never forget."
"shpongle is de max onder invloed van lsd (en wiet). liedjes die je toch moet horen - Divine Moments of Truth - shiva space ... - a new way to say hooray - floration - fluit fruit"
"hmm nog nooit lsd vloeibaar genomen, lijkt me wel is leuk. op een goa is het me wel al is aangeboden maar op een feestje zal je het me nooit zien nemen."
"yo, hoe was die solo - trip nu? ben je dood ofzo? is je hoofd ontploft door de te grote kosmische kracht?"
"hohoho, keep it easy my friend. wacht toch maar een maand of twee voor de volgende trip. ps: lsd is de max e het is echt de leukste ervaring die er is"
"gewoon thuis natuurlijk. ik trip ook liever in een dorp dan in de drukke steden."
"Heb er toch nog van genoten ,het was eens trippen zoals het moest en niet zoals die klote paddo s die meestal niet werken. Klik om te vergroten... haha de max man, je bent een onervaren tripper maar je zegt op een grappige manier waarom lsd de beste "casual" (relatief) psychedelic is"
"feestjes? no way, eerste keer. festivals? hahahahaha"
"heb ik ook altyd, tijdens de trip heb ik rare tintelingen in mijn knieën, in mijn neck en borst. na de trip is dat spierpijn geworden. bizar maar niets ernstig"
"ben van vrijdag gestopt, dus bijna een week. het lukt me eindelijk, en ik ben blij dat ik van die vuile peuken af ben. na 5 jaar mogen ze mijn zak likken die saffen. ps: drietje, je ma is echt stom, wie wil er zijn kind nu een verslaving geven."