Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke verslaafde moeders

coke verslaafde moeders

67 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
n
noortjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,
Ben nieuw op dit forum. Ben een moeder van 36 en heb 2 kinderen van 2 en 5. Worstel al een tijdje met een cokeverslaving, waar niemand vanaf weet. ook mijn partner niet. Was benieuwd of er nog meer ontaarde moeders zijn.
Ben gek op mijn knderen en man, ze komen niks te kort. Maar af en toe moet ik uit de band springen zeg maar. Voel me best eenzaam hierin en schaam me er ook voor, maar besef me dat ik ook niet kan stoppen. Zou graag wat lotgenoten "spreken"

XX
H
HolymolyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon stoppen, op een gegeven moment komt je partner of de omgeving wel erachter en dan heb je alles verloren en dan is het al te laat, stop er nu mee, confrontreer je partner ermee en zeg dat je hulp wil zoeken.
Als hij echt van je houdt zou hij met je hulp gaan zoeken en zou hij je steunen om te stoppen. Maar als je zelf niet wil stoppen houdt het alweer op.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stuur eens een PB naar "melissa". Zij is ook moeder van 3 kinderen en is nu een jaar clean, ze was ook verslaafd.
n
noortjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben er al mee bezig. heb afspraak bij de Brijder. Maar besef me dat ik het hem wel moet vertellen, want alleen red ik het niet.
rare spiraal, als ik het niet vertel zal ik hem kwijtraken en als ik het wel vertel, misschien ook, maar dan is er wel een kans. En inderdaad hij houdt heel veel van me, dus dan zou hij me moeten steunen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hi, je kan wel de hele nacht chatten en lijntjes leggen maar ik zou morgen de volgende regels nemen:

- Coke dealer aangeven, die houdt je liever hooked dan clean.
- Coke gsm nummers weggooien.
- Je man smeken om begrip en hulp.
- De Brijder stichting gedag zeggen, die helpen je echt niet.
- Stoppen met innemen van ale soorten drugs inclusief de nicotine en drank.
- God danken dat je nooit based ( hoop ik voor je )

Anders eindig je alleen in de goot met de andere crackhoertjes achter het centraal station, je kinderen afgepakt en de voogdij naar je ex en zijn nieuwe vriendin. Een hard advies maar je bent geen kleuter meer, dus mijn toekomst visie is zeker niet onmogelijk.

Groetjes en heel veel sterkte, Stonie
n
noortjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeeezus zeg, wat ben jij een enorme eikel!
Alsof je zelf een heilig boontje bent. Rot op.
Dit is geen opbouwende kritiek.
Waarschijnlijk ben je zelf zo stoned als een garnaal, ga zelf lekker afkicken..
n
noortjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Basen doe ik echt niet. Gelukkig.
Maar je doet wel alsof je alle wijsheid in pacht hebt. Heb je zelf ervaring met de Brijder?
Je bent behoorlijk hard, maar wel duidelijk en het zijn uiteraard allemaal dingen die ik zelf ook al had bedacht.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik behoorlijk veel ervaring met de Brijder ja, en ik ken de heroineverslaving van redelijk dichtbij, en ik ben ooit cokejunk geweest.

Daarnaast kun je alleen jezelf helpen, als de
Brijder het kon hadden we geen verslaafden in dit land. Verslavingszorg is geld en methadon is onzin.

:hearteyes:

Stonie
n
noortjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je het dan zo goed weet, waar moet ik dan wel heen? Want alleen en eventueel met een beetje steun van, ga ik het niet redden. Mijn zus (die ik in vertrouwen heb genomen) raad mij ook een privekliniek aan.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
noortje zei:
Want alleen en eventueel met een beetje steun van, ga ik het niet redden.
Klik om te vergroten...

Noortje wat denk je dan ? Het zijn de junks die dit zeggen en denken die het minst kans maken.

De deur gaat open in Alkmaar en je hulpverlener raakt je aan en je bent clean ? alsof ze God zijn de messias ....sorry dat is niet de realiteit.

Wilskracht moet je opbouwen, sommige moeten eerst hun leven vergooien inclusief hun gezondheid teriwjl andere in 1 dag kappen.
Wilskracht krijg je niet van de Brijder, niemand kan daar iets voor je doen. Ze vertellen je wat ik je vertellen met andere woorden.

Waarom gebruik je de coke ?
Ooit in behandeling geweest voor geestelijke problemen ?
Wil je echt stoppen met de coke en andere drugssoorten ?

Mijn broers hebben hun leven vergooit aan de heroine, de Brijder heeft er eentje zijn graf in geduwd.
De ander gaat dood aan Hepatitus C.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
..... lotgenootjes ga je hier niet vinden.

De waarheid is keihard meeouwhoeren is niet mijn stijl.

het is al goed ik rot wel op cokejunk die zijn kinderen op spel zet en beweert een goede moeder te zijn.
n
noortjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja het is hard. Een honderd procent goede moeder ben je natuurlijk niet, daar moet ik je gelijk in geven. Probeer echt mijn leven om te gooien. Hoopte inderdaad wel lotgenoten te vinden, maar krijg alleen maar de volle laag.
Maar vind het wel een beetje te simpel gezegd dat je gewoon maar moet stoppen. Beetje kritiek vind ik best ok, mag ook best, maar we weten wel allemaal hoe moeilijk het is, Vraag ook echt geen medelijden ofzo, want inderdaad uiteindelijk doe je het jezelf aan.
n
noortjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Had wel verwacht dat gebruikers iets meer respect en begrip voor elkaar zouden hebben....
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het lijkt misschien alsof lysergine je hard de grond in wil stampen, maar hij probeert je gewoon de realiteit te laten zien. Afkicken is hard, maar je moet het gewoon gaan doen. In principe zal je het gewoon alleen doen; zelfs een begeleider van een afkickcentrum kan je alleen maar duwtjes geven in de goede richting. Je staat op zo'n punt in je leven waarop je een keuze moet maken: je gezin of de coke. Die keuze lijkt me niet te moeilijk of wel?

Ik snap dat je graag wat sympathie en dergelijke wilt van ons hier, maar wat je nodig hebt, is een goede dosis realiteit. Geloof me, ik vind het echt heel naar voor je, maar je moet nu gewoon actie ondernemen. En die actie is stoppen, heel simpel gezegd inderdaad. In ieder geval veel succes ermee.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Sorry Noortje,

Ik wil je niet in de diepte stampen, ik zal ook niet meer reageren op je topic.
Ik wens je wel heel veel sterkte toe, de wilskracht die je zoekt zit in je kinderen en je man. Kijk ze aan en overwin je angsten, overwin je verslaving. Als ik het kan kan iedereen het, ik ben ook maar een normaal mens.

Groetjes

Stonie
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
noortje zei:
Jeeezus zeg, wat ben jij een enorme eikel!
Alsof je zelf een heilig boontje bent. Rot op.
Dit is geen opbouwende kritiek.
Waarschijnlijk ben je zelf zo stoned als een garnaal, ga zelf lekker afkicken..
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk hoor.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
noortje zei:
Maar vind het wel een beetje te simpel gezegd dat je gewoon maar moet stoppen. Beetje kritiek vind ik best ok, mag ook best, maar we weten wel allemaal hoe moeilijk het is,
Klik om te vergroten...

Het is zo moeilijk als je het zelf maakt. Als jij echt, oprecht wilt stoppen met coke dan kun je het ook op eigen kracht. Het enige wat je moet doen is je coke weg gooien, het nummer van je dealer wissen en iedere keer nee zeggen tegen jezelf als je in de verleiding komt.

"Addiction is a decision. An individual wants something, whatever that something is, and makes a decision to get it. Once they have it, they make a decision to take it. If they take it too often, that process of decision making gets out of control, and if it gets too far out of control, it becomes an addiction. At that point the decision is a difficult one to make, but it is still a decision. Do I or don't I. Am I going to take or am I not going to take. Am I going to be a pathetic dumb shit Addict and continue to waste my life or am I going to say no and try to stay sober and be a decent Person. It is a decision. Each and every time. A decision. String enough of those decisions together and you set a course and you set a standard of living. Addict or human. There is always a decision. Take responsibility for it. Addict or human. It's a fucking decision. Each and every time."
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ga je schamen Noortje.
Je zal moeten kiezen tussen je coke verslaving of je gezin.
Geloof mij, die twee dingen gaan NIET samen. Je gezin wordt
er uiteindelijk de dupe van. Aan jou de keuze dus.. stel jezelf niet
zo zwak op, neem de beslissing zelf. Het is jouw leven..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
El Retro zei:
noortje zei:
Waarschijnlijk ben je zelf zo stoned als een garnaal, ga zelf lekker afkicken..
Klik om te vergroten...

Hij heeft wel gelijk hoor.
Klik om te vergroten...

hier in heeft ze ook gelijk, ik moet ook stoppen met blowen. Gelukkig leef ik alleen en kan ik onder die kutsmoes nu een jointje rollen.
Maar vanaf overmorgen gaat deze jongen het doen !

Terug pakken wat van mij was ... mijn zuiverheid zo als ik uitm ijn moeders baarmoeder kwam. Clean schoon en sterk.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Noortje, je stelt je aan gewoon thuis blijven en stoppen.
eignelijk heel simpel, je doet net alsof je dood gaat ...
Je spuit geen coke en je based ook niet. Stoppen met de coke is makkelijker dan stopen met roken van nicotine.

:mrgreen:

Wie moet hier nou stoppen jij of de wereld ?
Open je ogen en kijk om je heen, wil je je kinderen en man verliezen.
Je stopt om je leven te redden dit is geen spelletje meer, je bent geen 15.
Je hebt een gezin en je speelt met coke !
Rusisch roulette !!

Ik kan je ook niet adviseren want ik ben van de harde stempel. Je kickt gewoon af zonder hulp, je huilt niet, je laat zien wie je bent.
WEaarschijnlijk blijf je ook snuiven tot het drama geheel explodeert, je snuift nu nog steeds als je echt wilt stoppen smijt je nu ALLES de deuruit.

Anders vecht je tegen een spook net zoals Don Quichote.

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."