#1
Tja, bij sommige mensen kan het op den duur verkeerd vallen. Ik heb vrienden die jaren geblowd hebben, maar nu nog geen trekje kunnen nemen zonder zich echt heel slecht te voelen. Dus die blowen gewoon niet meer.

deze symptonen zijn trouwens echt nagel op de kop-Voel me eerder opgelaten en gespannen dan relaxed en ontspannen.
-klap een beetje dicht/ vind het moeilijk naar personen te luisteren en gesprekken met ze te voeren.
-Ga veel nadenken over hoe mensen mij zien en ervaren als vriend.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."