Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pep"
"Whaha ik heb een keer als onwijze Noob een ponypack gevonden in mn auto en in mijn naiviteit het hele zakje open gevouwen XD Geniaal.."
"PePhenkie___// zei: wat ik zou doen... - ok het eerste wat te doen valt acid erbij gewoon zodat iedereen acid doet ok Klik om te vergroten... OMG Dat stomme verzonnen topic van je irriteerde me al mateloos en dan ga je ook nog dit soort loze dingen roepen!! Mensen bepalen zelf wel of ze aan de acid willen!!"
"Grrr *agressie* Elles wat gaan we doen dit weekend??"
"MichaelMayhem zei: Ik heb helaas sinds mn eerste echte joint nooit meer normaal kunnen slapen zonder. Terwijl ik vroeger in 5 minuten op elk moment in slaap kon vallen. Dat was ideaal voor vliegvakanties. Nu moet ik 500 keer van positie in bed veranderen voordat ik slaap zonder blowen. Als iemand hier ook last van heeft tijdens het stoppen wil ik heel graag weten hoe je hiermee omgaat en eventueel een oplossing weet. Klik om te vergroten... Misschien helpen melatoninetabletjes? Die gebruik ik zelf ook als ik uit mijn ritme ben en helpt goed.."
"Nee hoor, ben nederlands en vind het ook niet grappig"
"Ten eerste vind ik ook niet je koffie/red bull nodig moet hebben om je dag door te komen.. Ten tweede vind ik het nog steeds een belachelijke vergelijking. End of discussion for me.."
"Go Sietse, Go Sietse"
"TechNora zei: een kans om je mogelijkheden te ontdekken en verruimen. Klik om te vergroten... Dit hoor je ook te kunnen zonder drugs.. Alleen zonder drugs ben ik werkelijk trots op mezelf. Dat is hetzelfde als meer loskomen en vertellen door pep.. Het is geen echte eerlijkheid.. Alles is meer waard als het nuchter is en uit jezelf komt!"
"Ik heb me ooit eens verbaasd over een telefoongesprek van een vriend van mij op een feestje.. "Heb jij toevallig nog stofzuigerzakken die je kan komen brengen?" Naieve ik: (Why the fuck heeft hij nu stofzuigerzakken nodig..... kwartier later: Ohhhhh)"