Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en conditie

Speed en conditie

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hej,

Als je bv. met speed op gaat fitnessen of hardlopen train je dan ook echt je spieren/conditie.?

Ik zelf ben redelijk slap,maar met pep kan ik bv. het dus opbouwen + spieren trainen en als het eenmaal getraind is dan heb ik er wat aan .

Normaal trainen is erg zwaar.. :rolleyes:
Domme vraag of niet wou hem toch even stellen :wink:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is natuurlijk verstandiger om het zonder pep op te bouwen.
Je krijgt echt vanzelf meer kracht, maar bouw het rustig op.
Nu ga je dadelijk als een gek sporten, terwijl je zowiezo eerst rustig moet opbouwen. Je lichaam went er het beste aan, om het rustig op te bouwen met sporten en je zult er meer plezier van hebben!
Ik sportte voordat ik kinderen kreeg echt zo'n 4 keer per week intensief. Daarna de puf niet meer echt ervoor. Nu ben ik rustig aan weer wat sportief bezig en mijn lichaam vind het prima.
Nu moet ik er ook bij zeggen, dat ik adhd heb en dat ik van pep dus echt geen enkele behoefte heb om in beweging te zijn mits het geen sex is! :P

Maar even terzake, ik zou het gewoon zonder pep lekker rustig opbouwen, je zult zien, dat je snel een goede conditie hebt opgebouwd en dat je er ook zonder pep tegenaan kunt gaan! :wave:
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is toch ook zo dat pep juist spierweefsel afbreekt?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
2 of 3x per week krachttraining + extra eiwitten eten = al genoeg resultaat hoor

zeker de eerste paar maanden merk je echt verschil.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lappenpopje zei:
Het is toch ook zo dat pep juist spierweefsel afbreekt?
Klik om te vergroten...

dat dacht ik ook... alles verslindend...
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je traint moet je ook genoeg eten (eiwitten, koolhydraten,..) anders heeft het geen nut..
en met speed ga je niet snel kunnen eten, dus niet zo een goed idee :wink:
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#7
voor je conditie is het mischien wel goed, maar dat weet ik niet zeker..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm ik loop zo ie zo hard via een schema dat me wel bevalt.
Ben ik week 5 nu en kan zo ie zo 25 minuten hardlopen.

Maar dan wel af en toe wandelen er tussen door :) .
Trouwens vind ik hardlopen erg een aanrader voor gebruikers,want je bouwt conditie op en als je langer als een half uur loopt word er serotonine aangemaakt.
Sommige mensen zijn echt ''verslaafd'' aan hardlopen,je weet wel die mensen die om 6 uur opstaan om ff hard te lopen voordat ze gaan werken.Ik voel me wel altijd fit na het hardlopen,dat is ook mooi meegenomen :) .

Ik ga het dus zonder speed doen verder, :)
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Japi-10 zei:
Hej,

Als je bv. met speed op gaat fitnessen of hardlopen train je dan ook echt je spieren/conditie.?

Ik zelf ben redelijk slap,maar met pep kan ik bv. het dus opbouwen + spieren trainen en als het eenmaal getraind is dan heb ik er wat aan .

Normaal trainen is erg zwaar.. :rolleyes:
Domme vraag of niet wou hem toch even stellen :wink:
Klik om te vergroten...

Bedoel je met "ben redelijk slap" dat je mager bent of???
Is jouw bedoeling van trainen om spiermassa bij te krijgen of ???
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Japi-10 zei:
Hmm ik loop zo ie zo hard via een schema dat me wel bevalt.
Ben ik week 5 nu en kan zo ie zo 25 minuten hardlopen.

Maar dan wel af en toe wandelen er tussen door :) .
Trouwens vind ik hardlopen erg een aanrader voor gebruikers,want je bouwt conditie op en als je langer als een half uur loopt word er serotonine aangemaakt.
Sommige mensen zijn echt ''verslaafd'' aan hardlopen,je weet wel die mensen die om 6 uur opstaan om ff hard te lopen voordat ze gaan werken.Ik voel me wel altijd fit na het hardlopen,dat is ook mooi meegenomen :) .

Ik ga het dus zonder speed doen verder, :)
Klik om te vergroten...

Heel verstandig besluit! Zie je wel, dat als je het gewoon lekker rustig opbouwt, je al best een tijd achter elkaar kunt hardlopen! :wave:
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hehe waarom denk je dat amfetamines verboden zijn in de sportwereld?
Maar speed nemen als beginnende sporter met een slechte conditie moet je niet vreemd opkijken als je ineens hartfalen krijgt na 30 minuten ongestopt hardlopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."