#1
Hej,
Als je bv. met speed op gaat fitnessen of hardlopen train je dan ook echt je spieren/conditie.?
Ik zelf ben redelijk slap,maar met pep kan ik bv. het dus opbouwen + spieren trainen en als het eenmaal getraind is dan heb ik er wat aan .
Normaal trainen is erg zwaar..
Domme vraag of niet wou hem toch even stellen![:wink:]()
Als je bv. met speed op gaat fitnessen of hardlopen train je dan ook echt je spieren/conditie.?
Ik zelf ben redelijk slap,maar met pep kan ik bv. het dus opbouwen + spieren trainen en als het eenmaal getraind is dan heb ik er wat aan .
Normaal trainen is erg zwaar..
Domme vraag of niet wou hem toch even stellen
