Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lsd ft bloedserieus - raakvlak"
"de loser!"
"silver shag , het heeft iets wat je niet kan omschrijven! en camel , eigelijk standaard camel"
"power plant en de white wiidow!"
"je kent polen nog niet gozer , k deal ook zwaar in vuurwerk maar heb gehoord als je wat probeert te smokkelen dan heb je daar grote maar dan ook echt grote problemen! dus gewoon thuis laten liggen en koop daar je hasj?"
"-spaceman- zei: zwaar handelen is vet stoer Klik om te vergroten... serieus? de afkraker!"
""
"Jadi zei: Ohoh, jochie! Gaan we nu opeens de zware jongen uithangen? Geloof me als ik er niets van wist dan zou ik het zeker niet posten, dus ga jij maar eens vlug googlen En volgende keer niet meer zo brutaal, he Edit: Trouwens, waar heb ik het over vuurwerk smokkelen? Ik zei alleen dat hij daar eens naar moest kijken... Klik om te vergroten... ja , je moeder!"
"Mijn eerste was dus in het park! We waren met z'n 3en en we hadden 3 dus kwam mooi uit! Dus ik nam de eerste trekjes , ik dacht van waarom wordt ik nou niet stoned? ( wat natuurlijk eerst nog moet in werken ) , dus ik bleef maar door heisen en heisen tot het laatste beetje van de joint overbleef , Ik heb begon het echt serieus zwaar te voelen , ik kreeg sterretjes voor me ogen , ik kon niet meer staan en ik moest gaan liggen ( lach trouwens midden in de modder waardoor ik met hele vieze kleding thuis kwam ) , de boomen draaiden en leken net of ze gingen vallen , maar ik vondt het wat tijd voor actie en stond op ( was echt zwaar slap van binnen ) , dus ik ging aan dat glijbaantje hangen en het leeg echt of ik in een achtbaan zat ik vondt het prachtig , maar toen kreeg ik die sterretjes weer voor me ogen en werdt ik weer slap , dat was een beetje het toppunt van mijn eerste jonko , voor de rest spacete ik em nog een beetje over et dorp heen!"
"davie zei: Ik ben hetero, maar ik val wel op een beetje bisexuele vrouwen Klik om te vergroten... aaaaaaaaight! , :P hehe nice , k val ook wel beetje op 2 lebische"