Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee Samen met een vriend wil ik aanstaande vrijdag een drug proberen die we nog niet hebben gehad. Ik ben er erg laat mee maar hoop dat jullie nog wat aanraders voor me hebben. Aan de drug hebben we de volgende eisen: - Het moet een natuurlijke drug zijn. Iets wat je in de smartshop kan kopen dus - We hebben truffels en wiet/hasj al gedaan - Het liefst geen tripmiddel. (Dus niet iets waar setting heel belangrijk is) We nemen het namelijk in de stad We hebben het reeds gehad over LSA en Stargate energizers. Ik lees over LSA echter heel uiteenlopende ervaringen van zeer positief tot zeer negatief en tot niet indrukwekkend. Over Stargate weet ik niet veel, dus ik hoop dat er iemand een ervaring kan delen. Ik ben vrij vraag op dit moment dus mochten jullie vragen hebben om het boeltje te specificeren, doen! thanks in advance"
"Hee mensen Ik wil jullie een verhaaltje vertellen en eens zien of het herkenbaar is voor sommigen. Waarschijnlijk niet maar we gaan m rocken! Ik ben 19 jaar jong en woon nog bij mij ouders. Mijn ouders weten dat ik blow, maar zij denken dat ik het niet zo vaak doe wat wel zo is. Ik smoke als mijn ouders naar bed gaan of als ze met de hond gaan wandelen, of als ze niet thuis zijn bijvoorbeeld. Nou ontstaat er altijd een superspannend spel wanneer mijn ouders met de hond gaan wandelen en ik even snel ga smoken. Ik zorg ervoor dat ik een jointje klaar heb voordat ze gaan wandelen. Wanneer ze gaan, heb ik ongeveer 20 minuten tot een klein half uurtje voordat ze terugkomen. Ik doe mijn jas aan, muziek in en loop naar de achtertuin via de sere. Ik rook een jointje, en ga weer naar binnen. Klinkt makkelijk, maar het wordt een stuk moeilijk wanneer je ouders denken dat je smoked als ze gaan wandelen. Ze proberen me namelijk te betrappen. Mijn vader heeft namelijk al eens de schuifdeur naar buiten een stukje opgengezet en een tiewrap op de hendel gelegd. Ik merkte hem gelukkig meteen op en heb het precies zo teruggelegd toen ik terugkwam. Deze poging om me te betrappen was dus mislukt. Zo zijn er nog vele andere sneaky pogingen mislukt maar wordt het steeds serieuzer en dus moeilijker om alle sporen uit te wissen. Ik check altijd hoe mijn jas aan de kapstok hangt, of de gordijnen van de sere dichtzijn of niet en waar mijn schoenen stonden voor ik ze aandeed. (Ik kom er net trouwens achter dat ik zojuist ben vergeten mijn schoenen uit te doen, terwijl ik dit typte merk ik dat ik ze nog aanheb. best grappig) en nog meer van die dingen. Het is echter lastig om te onthouden als ik stoned ben. Tot nu toe gaat dit echter perfect en vind ik het een vet spannend. Okee, nu ik klaar ben met typen vind ik het hele verhaal best kut eigenlijk. Maar ik heb er nu zo lang over gedaan dat ik het gewoon ga posten. cheers"
"Ik heb geprobeerd alles bespreekbaar te maken. Vanuit mijn kant was dit mogelijk, vanuit de kant van mijn ouders niet. Zij zeggen gewoon: We willen dat je t niet doet, klaar. Ze weten er te weinig van af en willen er ook niks over weten. Daarom heb ik besloten om het zo te doen. Ik kan ook prima 2 weken niet blowen, die discipline heb ik en die verlies ik niet uit het oog. Dus (helaas) moet het op deze manier"
"Skunk Roermond"
"Leuk en duidelijk beschreven! Het is zeker zo dat alcohol en wiet/hasj elkaar versterken. Persoonlijk vind ik alcohol/wiet fijner dan wiet/alcohol. Wanneer je namelijk veel drinkt, voel je dit later. Als je daarvoor heb lopen blowen, kan het zijn dat je ineens ''te hard'' gaat. Wanneer ik blow na het drinken, kan ik dit voor mijn gevoel beter controleren en de joint uitmaken als ik genoeg heb. Ik denk ook dat de meeste THC onder in het zakkie zit. Misschien is het voor jou een ideetje om ook eens hasj te roken?? Interessant om dat ook eens te proberen en de verschillen tussen hasj en wiet te ervaren"
"Ik kwam er stoned achter dat ik goed kan rappen. Bless zuen"
"yah, ook vaker gehad. Best een kutgevoel haha"
"op school inderdaad niet nee, omdat dat veel risico's met zich meebrengt. Verder vind het juist chill om stoned tussen veel mensen te zijn. Ik lach me rot om alles en iedereen en kan me niet druk maken om het feit dat iemand gek naar me kijkt."
"Toen ik pas begon met blowen, had ik soortgelijke ervaringen. Later veranderd dit. Ik heb nog altijd lachkicks en soms een tomeloze energie om wat te doen. (bv voetbal) Maar als ik mijn gevoel van nu vergelijk met het gevoel van de eerste paar keer, veranderd er veel. Ik kan me nog herinneren dat ik de eerste keer alleen maar kon lachen, niets anders. Ik kon er ook niet mee stoppen als ik bekenden tegenkwam. Nu kan ik dat meestal wel, al blijf ik me dan vrij ongemakkelijk voelen. Van de gevoelens rond de navel en benen en andere spiergroepen herken ik weinig. Ik heb wel eens heel af en toe dat het net lijkt of ik een natte broek heb, dat voelt echt raar aan. Veel mensen die tegelijkertijd met mij zijn begonnen met blowen, smoken meestal in hun eentje en doen het liefst zo weinig mogelijk. Ik heb toch ook wel het gevoel van saamhorigheid wat jij beschrijft. Zoveel mogelijk lachen. Ik ben benieuwd of in jou lijstje ook deze veranderingen optreden. Laat ons weten"
"Ik heb een vorm van Autisme. Het is voor mij moeilijk om contact te maken met mensen. Met vrienden en bekenden kan ik prima praten, maar zodra dit er teveel worden, krijg ik te veel prikkels binnen en kan er dan niet meer tegen. Door een drukke stad lopen is overigens geen probleem. Nu valt me op dat als ik stoned of high ben, ik deze problemen niet heb. Ik voel me gewoon net als alle anderen en heb dan geen probleem meer met vreemden of te veel vrienden om mij heen. Het gaat zelfs zo ver dat als ik in de stad loop, ik de omgeving om mij heen vergeet en dat ik hard lachend door de drukte loop. Mijn vrienden zeggen dan altijd: Joh, doe f niet zo hard, iedereen kijkt je aan! Dit kan me dan weinig interesseren. (maar goed ook, want kan er toch niks aan doen) Heeft nog iemand hier ervaring mee, want als ik er zo over nadenk is het best een rare gedachte."