Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoned in openbare ruimten

stoned in openbare ruimten

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
drugs r bad mkayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hebben jullie ook dat het niet chill is om stoned te zijn op bijvoorbeeld school, in de supermarkt etc. Ik hebt echt altijd het gevoel dat iedereen mij dan aankijkt, ergens chill in het park ofzo is geen probleem maar een drukke openbare plek probeer ik meestal liever te vermijden :grin:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat gebeurd vaker. Is verder geen probleem, gewoon rekening mee houden bij je gebruik.
L
Laidback-JacckLid
01-01-2024, 00:00
#3
op school inderdaad niet nee, omdat dat veel risico's met zich meebrengt. Verder vind het juist chill om stoned tussen veel mensen te zijn. Ik lach me rot om alles en iedereen en kan me niet druk maken om het feit dat iemand gek naar me kijkt. :grin:
M
Math1jsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat TS zegt komt mij erg bekend voor, alleen ervaar ik het in vlagen ook zeer positief.

Als ik bv stoned boodschappen doe heb ik ook het gevoel dat iedereen me doorheeft, maar ik kan er dan ook wel om lachen :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tufnut zei:
Dat gebeurd vaker. Is verder geen probleem, gewoon rekening mee houden bij je gebruik.
Klik om te vergroten...

+1 :mrgreen:
Komt op hetzelfde neer als hoe ik het zie.
S
SunthunderbeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik word dan echt gek :P ik blow niet buiten daarom, tenzei ik me safe voel met mensen maar dat gebeurt niet snel dat heb ik maar met een aantal. Ze moeten een beetje goofy zijn net als mij dan is het ok :P Waar zijn de goofy mensen? (In Gent!) Hoewel bijv sochtends mocht het voorkomen dat ik eens ver moet lopen rond 5 uur half licht...en dan stoned is zo chill, wereld is rustig en kan heeeeel ver lopen dan ! :stoned:
G
GoodEveningInfadelsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voel me dan idd ook niet zo chill nee. Heb het vooral heel erg met boodschappen doen of ff de stad ingaan ofzo. Blow liever met me vriende ergens op een chille plek waar niet al teveel mensen zijn. Laatst ook weer naar de bios. Nou vriendin en ik vonden het wel leuk om ff te blowen ervoor maar toen ik de zaal inliep dacht ik echt dat iedereen precies doorhad wat we daarnet hadden gedaan en elke keer als ik gelach hoorde, dacht ik dat het over ons ging. Maar toen de film eenmaal begon, werd ik helemaal meegesleept erdoor. Ik zat echt als het ware in de film, een soort andere wereld. Je weet wel, bioscoop, groot beeld, goed en hard geluid. Dus behalve het binnenlopen is stoned in de bios echt een aanrader. :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."