#1
^ Je gezicht lijkt een soortvan.. strakker? Ik vind het er altijd wat uitzien alsof er minder emotie in je gezicht zit, omdat alles aangespannen lijkt. En je bent bleek. Spanning in de kaken kan je ook zien zonder dat iemand klappert of kauwt. Maar meeste mensen hebben wel wat trekjes met hun mond..