#1
Toen ik pas begon met blowen, had ik soortgelijke ervaringen. Later veranderd dit. Ik heb nog altijd lachkicks en soms een tomeloze energie om wat te doen. (bv voetbal) Maar als ik mijn gevoel van nu vergelijk met het gevoel van de eerste paar keer, veranderd er veel. Ik kan me nog herinneren dat ik de eerste keer alleen maar kon lachen, niets anders. Ik kon er ook niet mee stoppen als ik bekenden tegenkwam. Nu kan ik dat meestal wel, al blijf ik me dan vrij ongemakkelijk voelen.
Van de gevoelens rond de navel en benen en andere spiergroepen herken ik weinig. Ik heb wel eens heel af en toe dat het net lijkt of ik een natte broek heb, dat voelt echt raar aan. Veel mensen die tegelijkertijd met mij zijn begonnen met blowen, smoken meestal in hun eentje en doen het liefst zo weinig mogelijk. Ik heb toch ook wel het gevoel van saamhorigheid wat jij beschrijft. Zoveel mogelijk lachen.
Ik ben benieuwd of in jou lijstje ook deze veranderingen optreden. Laat ons weten
Van de gevoelens rond de navel en benen en andere spiergroepen herken ik weinig. Ik heb wel eens heel af en toe dat het net lijkt of ik een natte broek heb, dat voelt echt raar aan. Veel mensen die tegelijkertijd met mij zijn begonnen met blowen, smoken meestal in hun eentje en doen het liefst zo weinig mogelijk. Ik heb toch ook wel het gevoel van saamhorigheid wat jij beschrijft. Zoveel mogelijk lachen.
Ik ben benieuwd of in jou lijstje ook deze veranderingen optreden. Laat ons weten
