Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee mensen Ik wil jullie een verhaaltje vertellen en eens zien of het herkenbaar is voor sommigen. Waarschijnlijk niet maar we gaan m rocken! Ik ben 19 jaar jong en woon nog bij mij ouders. Mijn ouders weten dat ik blow, maar zij denken dat ik het niet zo vaak doe wat wel zo is. Ik smoke als mijn ouders naar bed gaan of als ze met de hond gaan wandelen, of als ze niet thuis zijn bijvoorbeeld. Nou ontstaat er altijd een superspannend spel wanneer mijn ouders met de hond gaan wandelen en ik even snel ga smoken. Ik zorg ervoor dat ik een jointje klaar heb voordat ze gaan wandelen. Wanneer ze gaan, heb ik ongeveer 20 minuten tot een klein half uurtje voordat ze terugkomen. Ik doe mijn jas aan, muziek in en loop naar de achtertuin via de sere. Ik rook een jointje, en ga weer naar binnen. Klinkt makkelijk, maar het wordt een stuk moeilijk wanneer je ouders denken dat je smoked als ze gaan wandelen. Ze proberen me namelijk te betrappen. Mijn vader heeft namelijk al eens de schuifdeur naar buiten een stukje opgengezet en een tiewrap op de hendel gelegd. Ik merkte hem gelukkig meteen op en heb het precies zo teruggelegd toen ik terugkwam. Deze poging om me te betrappen was dus mislukt. Zo zijn er nog vele andere sneaky pogingen mislukt maar wordt het steeds serieuzer en dus moeilijker om alle sporen uit te wissen. Ik check altijd hoe mijn jas aan de kapstok hangt, of de gordijnen van de sere dichtzijn of niet en waar mijn schoenen stonden voor ik ze aandeed. (Ik kom er net trouwens achter dat ik zojuist ben vergeten mijn schoenen uit te doen, terwijl ik dit typte merk ik dat ik ze nog aanheb. best grappig) en nog meer van die dingen. Het is echter lastig om te onthouden als ik stoned ben. Tot nu toe gaat dit echter perfect en vind ik het een vet spannend. Okee, nu ik klaar ben met typen vind ik het hele verhaal best kut eigenlijk. Maar ik heb er nu zo lang over gedaan dat ik het gewoon ga posten. cheers"
"Ik heb geprobeerd alles bespreekbaar te maken. Vanuit mijn kant was dit mogelijk, vanuit de kant van mijn ouders niet. Zij zeggen gewoon: We willen dat je t niet doet, klaar. Ze weten er te weinig van af en willen er ook niks over weten. Daarom heb ik besloten om het zo te doen. Ik kan ook prima 2 weken niet blowen, die discipline heb ik en die verlies ik niet uit het oog. Dus (helaas) moet het op deze manier"
"Skunk Roermond"
"op school inderdaad niet nee, omdat dat veel risico's met zich meebrengt. Verder vind het juist chill om stoned tussen veel mensen te zijn. Ik lach me rot om alles en iedereen en kan me niet druk maken om het feit dat iemand gek naar me kijkt."
"Wie: Ik en x Waar: in de stad en thuis Wanneer: 5-4-13 Wat: XTC, 180 of 220 mg Inleiding ‘Hallo dames en heren, fijn dat je meeleest!’ Ik zit tijdens het schrijven van dit tripreport lekker op de bank met een jointje op en een lekker loungemuziekje. Terwijl mijn kaken nog steeds bewegen. Gisteren had ik voor het eerst xtc gebruikt. Ik ben 20 jaar (net als x) en heb tot nu toe truffels, wiet, hasj, en nu dus ook xtc gedaan. Een drug waar ik me nog niet me had bezig gehouden. Vrienden hadden het eerder gedaan maar dat keurde ik min of meer toch een beetje af. Misschien vanwege het chemische aspect, afijn. Misschien wist ik er ook te weinig van af. Afgelopen woensdag vroeg een vriendin of ik voor zaterdag nog drie pillen kon regelen. Ik bestelde er drie, en ineens dacht ik: ‘’Weet je wat, doe er trouwens maar 4! Ik ga het gewoon eens proberen dit weekend’’. Ik vertelde nog niks van mijn plannen aan x, het leek me een leuke verassing. Gisteren ging ik met x, naar de stad. Daar verkocht ik ook de pillen. In de bus liet ik x de pil zien en vertelde wat we gingen doen. Er kwam echter niet de reactie die ik verwacht had. X was namelijk bezorgd over het feit dat we strak in de stad zouden lopen en een paar cafeetjes in gaan… Kern We maken een tijdssprongetje van ongeveer 2 uur. We hebben in de tussentijd in de coffeeshop een joint gerookt, kwamen een vriend tegen en hebben de pillen verkocht. X kwam enigszins terug op zijn besluit in de coffeeshop. Hij wilde wel twee keer een kwartje gooien. Ik was eerst blij dat we het toch gingen doen, maar na een goed gesprek hebben we in het park een halve genomen. Na een aantal minuten had ik het totaal niet meer koud maar lekker warm. We gingen hier wat rondlopen. Er kwam langzaam een auto aanrijden en een kleine dosis paranoia zorgde ervoor dat we ons verstopten. De auto reed weg en we liepen nog wat rond. We kwamen drie andere mensen tegen die ik netje groette. We hadden de pillen zo’n slordig kwartiertje op en begon het al enorm prettig te vinden om met mensen te praten. Ik besloot twee vrienden te bellen en ze te vertellen over mijn ervaringen. Ze konden me echter lastig verstaan omdat ik ontzettend snel praatte. Ik wilde duizend dingen tegelijk zeggen en aan adempauzes dacht ik allang niet meer. Nadat ik klaar was met bellen ging ik rennen. Dat voelde ontzettend fijn. Ik trok sprintjes zonder dat het me moeite kostte en zonder dat ik moe werd. Vanaf hier weet ik helaas geen tijden meer. Ik probeer alles in de goede volgorde neer te zetten: We hadden het wel zo’n beetje gezien in het park en liepen naar het centrum. We gingen een cafeetje binnen en dronken een biertje. Erg lekker vond ik het niet. Het had een bittere smaak. Er stonden achter in het café een aantal jongens en meiden van zo’n 17 jaar oud te biljarten. Ze zagen eruit als ‘’gewone’’ brave jongens en meisjes. Ik besloot met ze te gaan praten. Mijn inschatting bleek te kloppen. Gewoon een stel gasten wat een avondje ging chillen op een paar biertjes. Ik vertelde ze meteen waarom ik met ze kwam praten. Ze begrepen dit en ik ging met de drie jongens in gesprek. Ik vertelde ze over mijn roes tot nu toe en hoe gaaf ik het vond dat ze er waren. Na het café zijn we rustig naar de trein gelopen. Boven aan de trap van het station stond een man van 23 met een conducteur te praten. De man zag meteen dat ik drugs had gebruikt en lachte vriendelijk. X liep even daarna door en ik bleef met ze praten. Ik vroeg aan de conducteur of ie het erg vond dat ik strak bij hem in de trein zou stappen. Het was een superaardige conducteur die er zelfs uit belangstelling nog wat vragen over stelde. Ook met de man heb ik nog staan praten. Hij bood me een blokje hasj aan. Ik waardeerde dit ontzettend! Ik heb hem een aantal keer bedankt hiervoor. Hij kwam bij ons zitten en praatte nog wat. Ik was op dat moment net over mijn piek heen. X had dit ook. We waren toch wel lichtjes teleurgesteld dat het al bijna voorbij was. Het was erg snel gegaan. We hadden ze op dit moment ongeveer 2 uur geleden genomen. We gingen nog een cafeetje binnen in het stadje waar we met de trein naartoe waren gegaan. X dronk een biertje en ik een cola. We waren eigenlijk van plan om naar huis te lopen. Dit is ongeveer 40 minuten lopen. We besloten toch maar even een taxi te bellen. Van tevoren hadden we nog mensen gevraagd of zij nog een pilletje voor ons hadden. Dit lukte niet we hadden er ons maar bij neergelegd. We stapten bij een Marokkaanse taxi chauffeur in. Ik vroeg gekscherend of hij onder het dashboard verkocht. Toen hij me vertelde dat hij nog een pil had dacht ik dat hij een grapje maakte. Hij gaf hem gratis aan ons en we hoefden ook maar 10 euro te betalen voor de rit. Dit was zo ongeveer de chillste taxichauffeur die ik ooit had gezien. Ik was toch wel redelijk nuchter op dat moment. We gingen naar mijn huis en namen de pil. X moest zo nodig net nadat we hem ophadden even zeggen dat het tamelijk onverstandig is om zo een vreemde pil te nemen. Dit is ook waar, maar niet fijn om te horen 2 minuten nadat je hem hebt doorgeslikt. Ik zette die gedachte echter snel opzij en overtuigde mezelf ervan dat het helemaal lekker en prima zou gaan. Zo ging het ook. Ik had niet die energiestoten, maar visueel kreeg ik een prachtige puinhoop voor de kiezen. Overal waren de kleuren mooier. Ik herkende X een aantal keer niet meer omdat ik OF zijn gezicht helemaal niet zag, (Beetje slenderman achtig zonder dat dit eng was) OF hij op iemand anders leek die ik kende. Ik vond dit toch fascinerend. Het laatste heb ik met truffels ook gehad. Ook zag ik het beeld meer en meer trillen. Ik vond dit absoluut niet storend. Ik accepteerde alle effecten en vond ze allemaal geweldig. Rond 4 uur ging X naar huis en ging ik slapen. Dit ging stukken gemakkelijk dan ik had gedacht. Ik was dan ook moe. Slot Ik vond het een geweldige ervaring! Ik ga het zeker nog eens doen over een aantal maanden. Meer kan ik er eigenlijk niet van maken. Bedankt voor het lezen!"
"Hee Samen met een vriend wil ik aanstaande vrijdag een drug proberen die we nog niet hebben gehad. Ik ben er erg laat mee maar hoop dat jullie nog wat aanraders voor me hebben. Aan de drug hebben we de volgende eisen: - Het moet een natuurlijke drug zijn. Iets wat je in de smartshop kan kopen dus - We hebben truffels en wiet/hasj al gedaan - Het liefst geen tripmiddel. (Dus niet iets waar setting heel belangrijk is) We nemen het namelijk in de stad We hebben het reeds gehad over LSA en Stargate energizers. Ik lees over LSA echter heel uiteenlopende ervaringen van zeer positief tot zeer negatief en tot niet indrukwekkend. Over Stargate weet ik niet veel, dus ik hoop dat er iemand een ervaring kan delen. Ik ben vrij vraag op dit moment dus mochten jullie vragen hebben om het boeltje te specificeren, doen! thanks in advance"
"Ik kwam er stoned achter dat ik goed kan rappen. Bless zuen"
"yah, ook vaker gehad. Best een kutgevoel haha"
"Toen ik pas begon met blowen, had ik soortgelijke ervaringen. Later veranderd dit. Ik heb nog altijd lachkicks en soms een tomeloze energie om wat te doen. (bv voetbal) Maar als ik mijn gevoel van nu vergelijk met het gevoel van de eerste paar keer, veranderd er veel. Ik kan me nog herinneren dat ik de eerste keer alleen maar kon lachen, niets anders. Ik kon er ook niet mee stoppen als ik bekenden tegenkwam. Nu kan ik dat meestal wel, al blijf ik me dan vrij ongemakkelijk voelen. Van de gevoelens rond de navel en benen en andere spiergroepen herken ik weinig. Ik heb wel eens heel af en toe dat het net lijkt of ik een natte broek heb, dat voelt echt raar aan. Veel mensen die tegelijkertijd met mij zijn begonnen met blowen, smoken meestal in hun eentje en doen het liefst zo weinig mogelijk. Ik heb toch ook wel het gevoel van saamhorigheid wat jij beschrijft. Zoveel mogelijk lachen. Ik ben benieuwd of in jou lijstje ook deze veranderingen optreden. Laat ons weten"
"Ik heb een vorm van Autisme. Het is voor mij moeilijk om contact te maken met mensen. Met vrienden en bekenden kan ik prima praten, maar zodra dit er teveel worden, krijg ik te veel prikkels binnen en kan er dan niet meer tegen. Door een drukke stad lopen is overigens geen probleem. Nu valt me op dat als ik stoned of high ben, ik deze problemen niet heb. Ik voel me gewoon net als alle anderen en heb dan geen probleem meer met vreemden of te veel vrienden om mij heen. Het gaat zelfs zo ver dat als ik in de stad loop, ik de omgeving om mij heen vergeet en dat ik hard lachend door de drukte loop. Mijn vrienden zeggen dan altijd: Joh, doe f niet zo hard, iedereen kijkt je aan! Dit kan me dan weinig interesseren. (maar goed ook, want kan er toch niks aan doen) Heeft nog iemand hier ervaring mee, want als ik er zo over nadenk is het best een rare gedachte."