Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanraders gezocht!

Aanraders gezocht!

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DruqsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou voor Kratom gaan. Kan je behoorlijk lekker opgaan. Zoals altijd: zorg dat je eerst genoeg van het spul af weet voordat je het gebruikt.

Waarom ga je niet even bij de smartshop langs en vraag je het daar?
L
Laidback-JacckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee

Samen met een vriend wil ik aanstaande vrijdag een drug proberen die we nog niet hebben gehad. Ik ben er erg laat mee maar hoop dat jullie nog wat aanraders voor me hebben. Aan de drug hebben we de volgende eisen:

- Het moet een natuurlijke drug zijn. Iets wat je in de smartshop kan kopen dus

- We hebben truffels en wiet/hasj al gedaan

- Het liefst geen tripmiddel. (Dus niet iets waar setting heel belangrijk is) We nemen het namelijk in de stad


We hebben het reeds gehad over LSA en Stargate energizers. Ik lees over LSA echter heel uiteenlopende ervaringen van zeer positief tot zeer negatief en tot niet indrukwekkend. Over Stargate weet ik niet veel, dus ik hoop dat er iemand een ervaring kan delen.

Ik ben vrij vraag op dit moment dus mochten jullie vragen hebben om het boeltje te specificeren, doen!

thanks in advance :stoned:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
LSA zou ik beslist niet in de stad doen!!
Heb steeds heftige trips van LSA, waarbij je het merendeel van de trip hangt/ligt.
Ook wandelen onder LSA is net niet dat, branderig gevoel in de benen, je word er mega sloom van.
Ook word je er in het eerste uur knap misselijk van...

Over stargate kan ik je niets vertellen, geen ervaring mee.
Wel heb ik ervaring met 'n-eye-zzz' (1malig), 2 caps genomen en een heerlijk gevoel aan over gehouden.
In begin een xtc gevoel later een speedy gevoel.

grts
p
prettigLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kratom is inderdaad een aanrader (gebruik het regelmatig), koop ze zelf alleen niet bij de smarshops (gebruik al jaren en die shops verkopen meestal niet de beste kwaliteit, althans laten we het zo formuleren, elders krijg je voor minder betere kwaleit). Zelf gebruik ik de witte sumatra of de groene malay als ik uit ga (eerste wat meer oppeppend de andere iets meer relaxed, maar ook oppeppend). En NIET teveel of te snel achter elkaar nemen: wordt je gegarandeerd misselijk (grootste beginners fout van kratom).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."