Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSuperspeed

Superspeed

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
das geen pep maar waarschijnlijk meth ouwe ... pep is meestyal nat meth is keihard in een transperant kristal vorm.

hier kun je afkicken ...

http://www.addiction-solutions.nl/?gcli ... 4wodWmPi2w
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja doe is een extreem close uppie ?

laat de junks ( de experts sorry ) maar is goed kijken en kwijlen !!

:wave:
T
Tommy2207Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Amai, jongens, jongens
Wat heb ik vandaag binnengetrokken??!!
Ksnuif nu zo al een jaar of 4( juist weekends en special happenings :grin: )
Maar wat voor speed heb ik vanavond had, niet normaal??
Rond 8 uur een eerstje lijntje genomen, kwist echt niet waar ik moest kruipen ( sorry voor het taal gebruik, kben van België, weet je)
Echt niet normaal, strak, lekker kan echt niet beschrijven wat ik voel, het is niet met coke vergelijkbaar maar toch haha
Mss klinkt het allemaal wat onsamenhangend maar als er wat reactie op komt ben ik bereid om zeker in discussie te treden.
Rond 3 uur nog eentje, mss de helft van het eerste en weer bang.
Kdacht dat het de eerste keer de beste keer ging zijn, maar nee hoor weer hetzelfde, mijn kameraad waar ik het van kreeg zei wel dat het zeer goede was, maar dit???
Om nu wat specificaties te geven: het was wel een blokje van ongeveer 30 gram en ik kon het er afschrapen, kheb dit nog al gehad, maar dit??
Soortgelijke ervaringen?
K
KwekLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben je nou helemaal vanuit belgië naar drugsforum.nl om daar een account aan te maken en dit te vertellen?

Maja misschien als je die spat morrie nakt is het weer anders misschien was het de perfect combinatie tussen het lichaam en je pep..

Kzou toch niet echt vrolijk gaan worden als ik van pep alleen nog maar kan kruipen...
Dan neem ik toch liever een rakker als ik naar de spaceklote wil :xtc:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
das geen pep maar waarschijnlijk meth ouwe ... pep is meestyal nat meth is keihard in een transperant kristal vorm.

hier kun je afkicken ...

http://www.addiction-solutions.nl/?gcli ... 4wodWmPi2w
Klik om te vergroten...

Hahah, altijd lachen met Bonie..
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tommy2207 zei:
Amai, jongens, jongens
Wat heb ik vandaag binnengetrokken??!!
Klik om te vergroten...

Heb je een foto?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Toommmyy ouwe zwetsende opschepper ...

Als die superpep zo super was waarom slaap je dan al 2 dagen ..
Dit was weer een 100% belg die is voor het eerst zuivere pep had.

Wedden !!!

Uitgedroogde harde bonk 30% pep.

:tearsofjoy:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kwek zei:
Ben je nou helemaal vanuit belgië naar drugsforum.nl om daar een account aan te maken en dit te vertellen?
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
Toommmyy ouwe zwetsende opschepper ...

Als die superpep zo super was waarom slaap je dan al 2 dagen ..
Dit was weer een 100% belg die is voor het eerst zuivere pep had.

Wedden !!!

Uitgedroogde harde bonk 30% pep.

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Of hij ligt nu achter de pc te stuiptrekken :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
2 dagen lang te rukken ?

vergeet je de koeling en glij middelen niet zoonlief ?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nick de Neger zei:
lysergine25 zei:
Toommmyy ouwe zwetsende opschepper ...

Als die superpep zo super was waarom slaap je dan al 2 dagen ..
Dit was weer een 100% belg die is voor het eerst zuivere pep had.

Wedden !!!

Uitgedroogde harde bonk 30% pep.

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Of hij ligt nu achter de pc te stuiptrekken :rolleyes:
Klik om te vergroten...

of onder een viaduct
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeker te veel need for speed gespeeld :rolleyes:
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#13
laat anders testen? :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."