Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ju, kheb vndaag kaalkopkes gevonde en k zou graag is wa info hebbe over verschillende soorte paddestoele die ge kunt vinde en waar ge van ga flashe :P of mss ne site ofzo waar da ik da kan vinde :P kzen n beke te tam om te zoeke sry"
"ik woon in belgië :P mr me school is nr amsterdam geweest, idd trippe in vondelpark is leuk mr ge kunt ook vb gwn naast water gaan plakke ofzo, kvin heel die stad chill om te trippe"
"ongelooflijk hoeveel onzin er in die reacties staat.. mijn advies: als uw ouders t ni aankunne da ge smoort is verstoppe wel nodig, sommige hebbe wete ni wa da is en denke dr slecht over mja doe gwn uw eige zin, kies uw eige weg maar denk dr goe over na. probeer ook al wa ge hebt positief te zien, doe die donkere gedachte weg xD ik beschouw mijzelf eel gelukkig gwn omda ik mijzelf heb geleerd alles positief te bezien , mr verstop die smoor en doe da gwn ni te veel as ge uw ouders moet zien, dr ne stoneden indruk op make is mss ni zo goe voor hun vertrouwe tegenover u, ng ff doorzette en dn doede helemaal uw eige zin op da gebied, denk daar gwn aan ik eb da probleem nu ni egt omda de papa ook wel is graag een jke smoort :P en waar anders ga die da hale dan bij mij? en me vriende die aan dn harde zitte.. uw ouders moete da ni weten he, mr as ge iet vr uw vriende kunt doen as ge zie da die dr kapot aan zijn aant gaan... doen! :P kheb dr al genoeg wete kapotgaan/bak/ziekenhuis/zelfs dood drdoor kan wel is leuk zijn, mr gwn vr recreatie, zo is ne keer of 5 n pil of twee pakke op n avond per jaar of elke maand is n paar lijntjes legge kan geen kwaad, mr zolang da t daar mr bij blijft"
"Waar: Mortsel aan redoutje :P Wanneer: ongeveer 3.5 jaar geleden Waarom: omda ik t is wou probere heb er altij al voor opegestaan Omstandigheden: woensdag namiddag, na school, rustig op n bankske me freet en water van den aldi :P Met Wie: me twee (toen) mate vn op mn school eerst zei ik de hele tijd da ik niks voelde, en na n tijdje zei ik ineens "ik voel mij raar", mr op zo'n zotte manier da iedreen strijk lag :P da was egt n momentje om te herinnere"
"kweet enkel da ik goeie coke in mne neus steek :P gen anderen brol"
"sta ni egt veel nuttige info op wikipedia rofl :P ma kga gene valium in mn reet steke ze kzal wel is probere en hier poste :P"
"kga vnavond me ne maat probere gwn in ne poro een verbrokkeld valiumke steke, mr zou k geen half dr in doen? tis 10mg en keb erges geleze da da t effect versterkt, ik gebruik ook ni elken dag roche dus kwil ni direct nock gaan :P ma niemand ervaring drmee ofwa?"
"Freedom zei: Vluchten wil ik......... mijn lichaam wil nog wel maar geestelijk wordt het zwaar weg van mijn gedachten weg van slechte gevoelens weg van deze maatschappij give me some speed alcohol or whatever...... Het liefst wil ik nu in een roes zijn..... de gedachte nuchter door het leven te moeten maakt me bang.... Maar het moet, drugs hebben al te veel kapot gemaakt in mijn leven.... Ik zal niet meer vluchten en de confrontatie met mezelf aangaan.. Ik zal terug leren genieten van de kleine dingen in het leven , al zou ik niet weten hoe? Klik om te vergroten... Da moete nu ook ni doen... lijkt op da ge zelfmoord wilt freedom, ge moe in uwe kop ne switch make da ge drugs gebruikt, ni misbruikt, ebk ook gedaan en k kan ook ni nuchter door t leve, ma helpt mijn gedachte positief te houde :P"
"as ge denkt da alle heros ineens drmee gaan stoppe door die wijsheid xD think again... :P"
"lieky speedfreaky zei: tjah kheb het welles gedaan maar kvind het wel ff wat minder sowieso ben ik geen sos liefhebber die mij maar pep Klik om te vergroten... wie dat zegt heeft nog nooit goeie c gekrege xD ...geript :P"