Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
293 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
dupont zei:
Dan lijkt het mij dat het juiste nu in gang gezet is. Lees je eigen doseer verslagen nog maar eens door en denk aan je SEH bezoek. Wil je daar naar terug?
Klik om te vergroten...
no way niet nog een keer
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Precies, lekker de kliniek in kerel. Of nouja lekker. Je gaat er een goede tijd hebben.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
net gesprek gehad met fact
die kon niet gelijk mijn curator bellen die gaat er volgende week maandag ochtend achteraan bellen om een gesprek te plannen met curator, mij dus, diegene van fact, en eventueel teamleider van de woonvorm

waar ze dus ook mee zit is dat ik heel wisselend kan zijn of ik nu wel/geen opname wil, en dus ook mocht ik daar zitten,eventueel weg loop er werd ook gesproken over eventueel zorgmachtiging maar in de praktijk is de ervaring dat het dan tever verkeerd moet gaan voordat die wordt afgegeven
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan lijkt het mij dat het juiste nu in gang gezet is. Lees je eigen doseer verslagen nog maar eens door en denk aan je SEH bezoek. Wil je daar naar terug?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vraag jezelf eens af, waarom toch zoveel drugs gebruik?
Word je er beter van? Je lichaam vindt iig van niet...
Zoals hierboven al staat, pak die kracht op die er nog altijd is en ga ervoor om te stoppen met die drugs!
Een nuchter leven is ook best wel leuk!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
i know lees ook best veel verhalen hier om de moed/motivatie te vinden om te stoppen

paar maanden terug was het echt erg toen belande ik op de SEH
met een bloeddruk van 150/120 geen idee of dat hoog is maar voelde me niet echt prettig daar
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kijk toch uit. Straks beland je weer op de spoedeisende hulp :(
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Succes in de kliniek @MR_CHIP Vergeet niet om ook lol te hebben :wink: Ik denk aan je 😘
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha

we blijven sterk met niet gebruiken, telkens als ik aan drugs gebruik denk/fantaseer komt dat enge gevoel van bijna dood gaan die ik toen had met hartslag van 30 weer naar boven dus dat is wel een goede motivatie
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Top, morgen een update dus? Sterkte gozer, je bent het waard. Tijd om in jezelf te gaan geloven. Je gaat hier beter uit komen.

Vraag hulp, stuur een pb… ik reply altijd.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zat er vaak zat tegen aan / tijdelijk in
gelukkig herstelt het zich tot nu toe telkens wel maar er kan een moment komen dat het anders loopt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
geloof me dat is mede dankzij jullie woorden die mijn de goeie inzichten geven over mijn drugsgebruik
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heftig man die doseringen. Ik lees enkel maar rc's. Die vrij bereikbare markt met allerhande stimulerende stofjes vind ik persoonlijk nog altijd niet gezond. Iedereen kan zichzelf met enkele klikjes een dikke verslaving in werken in tegenstelling tot de klassieke middelen die toch niet zo makkelijk bereikbaar zijn als je de bronnen niet hebt of kent. Sterkte en veel moed op je weg naar herstel uit deze verslaving!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
gekkemanlol zei:
geloof me dat is mede dankzij jullie woorden die mijn de goeie inzichten geven over mijn drugsgebruik
Klik om te vergroten...
Mag je echt wel trots op zijn hoor. Er komen hier zat berichten langs van mensen die om advies vragen maar als ze een antwoord krijgen dat ze niet willen horen in zelfmedelijken schieten of in de verdediging, zich gaan verzetten, etc. Jij stelt vragen en neemt vervolgens het advies ter harte. Dikke duim omhoog, super belangrijke houding voor een succesvol herstel.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
als ik alle adviezen in de wind zou slaan ben ik er binnenkort niet meer als ik op deze manier verder gaat

ik sta idd niet echt te juichen om een opname , alleen ik begin steeds meer in te zien dat deze absurd gevaarlijke levenstijl met de kei hoge doseringen niet langer door kan gaan
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik ga btw morgen effe proberen wat ervaringen met de nodige waarschuwingen neer te zetten
als soort van uitleg/beschrijving met wat ik deed wat dat mij gebracht heeft
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kerel, hoe gaat het met het regelen?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goed man, houd de actie erin. Hoe is het met de trek?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
nog geen antwoord van curator, maar goed vanmiddag 16:00 komt fact en dan ga ik het ook bespreken
mocht curator vrijdag nog niet geantwoord hebbendan pak ik het met coach van de woonvorm waar ik woon verder op, zodat er hopelijk wat mee gaat gebeuren
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ga in ieder geval wel het gesprek aan met Antes ik laat die maanden lange wachttijd niet voor niks zijn, maar curator wil dus eerst alles in kaart laten brengen bij Antes (omdat ik daar dus al op de wachtlijst sta )
maar als ik een opname wil en mijn curator vind dat geen goede keuze, dan gebeurt het niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."