Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maatje 46, ben ook 1.97m (17jaar)"
"Nou krijg ik potverdikkie ook zin in keta. Jammer dat het zo duur is (voor mij dan)"
"Leuk om te lezen dat jouw trip zo leuk was! Ik heb voor de eerste keer ook 2cb gebruikt dit weekend en ik voelde haast niks! Alleen een beetje warm en een lacherig gevoel de visuals waren ver te zoeken helaas... ik ga het nu zeker nog een keer proberen en dan met 2 pilletjes i.p.v. 1"
"Leuk report! ik wil het binnenkort ook proberen, ben benieuwd"
"Zorg dat als je bijneemt het binnen 2 uur na je eerste gebruik neemt. Anders heeft het idd weinig zin meer"
"leuk om te lezen dat het zo leuk was!! ik krijg zelf alweer helemaal zin om te gebruiken. Helaas heb ik vorige week weer gebruikt dus ik moet nog even wachten. een tip: Wacht een maandje of 2/3 met nog een keer xtc gebruiken anders wordt het minder leuk!!! Ik heb dat zelf niet volgehouden. haha"
"Super leuke report!"
"Raar, ik slaap gewoon na xtc of 2cb De combinatie daarvan heb ik nog niet meegemaakt."
"Jammer da tje erste keer zo is gegaan echt heel erg jammer. this een hele mooie drug"
"Neem oortjes mee voor de muziek! Altijd als ik xtc gebruik naar een club ofso ga ik ff naar de wc als de muziek even kut is. En doe ik mijn oortjes in. Wauuww dan ga je hard"