Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC, gruwelijke avond gehad!!!!!!

Eerste keer XTC, gruwelijke avond gehad!!!!!!

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
awesomoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik de titel las dacht ik dat dit een tripreport van een negatieve ervaring zou worden, maar het bleek heel anders uitgepakt te hebben! Heel fijn tripreport. En zoals veel anderen doet het me denken aan mijn eerste keer en bommetje MDMA, was ook op een festival.
:rockband:
-
-.rick.-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag luitjes,

Ik wil me even voorstellen hier, ik heet rick 18 jaar 1,94 en weeg 83 kilo en doe aan fitniss, zelf heb ik geen ervaring met drugs, drink alleen afentoe een pilsje maar meer dan dat ook niet.
Aangezien ik de laatste tijd wat stouter ben geworden en tog eens wat meer wil proberen ben ik eens gaan onderzoeken wat XTC precies inhoudt, na veel erover te hebben gelezen en met een vriend overlegt te hebben heb ik het tog besloten om het te gaan proberen.(afgelopen weekend was mijn eerste keer).

Het was vrijdag morgen, ik zou een weekend naar een festival gaan, mijn doel was om 40 schijven mee te nemen en die te gaan verkopen.(defqon's)
We gingen in totaal met 4 man, 1 ervan had al vaker gegooit, (S) noem ik hem, hij zou ook deze avond op mij letten, ik en me andere 2 vrienden hebben nog nooit gegooid.

Met als doel om flink wat schijven te gaan verkopen ben ik vrijdagmiddag om 15:00 op de camping aangekomen met mijn 3 vrienden, na alles opgezet te hebben keek ik eens goed naar mijn snoepjes en dacht ik ''wordt het tog misschien vandaag mijn eerste keer''?, dat dacht ik heel even totdat mijn beste vriend S tegen me zij van; Rick vandaag moet het je eerste keer zijn!, ik dacht van óke, ik liedt me tog wel een klein beetje overhalen en met mijn gedachte dacht ik meteen aan de mooien verhalen wat sommige gasten hier hebben neergezet, ik dacht van JAA ik ga het doen, ik wil dit gevoel meemaken, ik wil dit eens beleven!, er was wel 1 voorwaarden. ik mocht geen alcohol van hem drinken en ik moest beginnen met een kwartje.
Mijn andere vriend (j) was ook erg nieuwschierig naar het gevoel en deed ook mee.

De PRE-PARTY begon om 18:00 en eindigde om 01:00. Het was 19:00 en ik ging in de tent kijken of het al druk was, het viel erg tegen en heb toen nog maar een half uurtje gewacht voor het moment daar was. Stipt 19:30 ging ik met mijn onervaren vriend (j) in mijn tentje zitten, we keken allebei elkaar aan en maakte een kruisje naar god. SLIK daar ging ons kwartje.
We waren allebei super nerveus en ik wist totaal niet wat ik er van moest van verwachten. Na ons klaar te hebben gemaakt begon het feestje, 20:00 liepen we naar binnen en ik werdt nerveuser en nerveuser. Wat kon ik verwachten?, Hoe zou ik gaan reageren?, ik was alles behalve nerveus. 21:00, het was een uur geleden voordat ik hem nam, ik voelde NIKS, ik was pissig om mijn ervaren vriend (s) dat ik niks voelde. Hij zij; doe rustig!, het komt wel, bij de een duurt het wat langer dan de ander, ik dacht van óke gewoon rustig aan doen en het komt wel. Zelf was (s) ook al flink aan het gaan, hij had een halfje genomen.

21:15, We hadden een meidengroep ontmoet, dat bleek uiteindelijk onze buren te zijn, na me verlegen te hebben voorgesteld hat ik mijn eerste glaasje water van me vriend (s) gekregen.
Zelf ben ik héél erg velegen tegen over meisjes. ik Praat soms wel eens met wat meisjes hier en daar maar meer ook niet.

22:00, na wat gebabbeld te hebben met die meiden groep liep ik naar (S) toe en schreeuwde ik naar hem waarom ik nog niks voelde, hij zij dat ik nog een kwartiertje moest wachten en dat ik toen mocht bij pakken. 22:10, ik keek naar mijn vriend (j) wat de eerste keer had geslikt en zag hem heerlijk gaan. hij draaide helemaal weg met zijn hooft en zijn ogen waren zo groot als 2 basketballen, terwijl ik voorzichtig naar het toe liep vroeg ik aan hem; Is het mooi?, hoe voelt het?, is het beter al alcohol?, ''JA'' riep die heel hard, hij zij; rick dit is geweldig, je moet dit meemaken!, ik dacht van fúk het en loop naar (S) toe en vroeg naar een snoepje, hij zij vóóruit, slik een halfje en niet meer. Ik was nog steeds volkomen nuchter na een kwartje te hebben genomen en liep met een rood gloeide defqon naar een hoekje en beet een halfje af, báh wat was dat vies.
Ik keek op mijn telefoon en het was 22:30, ik dacht van; nu moet ik hem snel gaan voelen anders lig ik strax klaar wakker in mn tentje met -2.

22:45, het gevoel begon in mijn benen en kwam steeds een beetje bij beetje naar boven.
héérlijk was dat, ik nog een kwartiertje afgewacht en jahoor, BAM stipt 23:00 voelde ik hem, ik was in de 7de hemel, ik had het heerlijk warm en vond alles super prettig, ik liep naar (S) toe en zij tegen hem, KEREL waarom voel ik nog niks met klotsende ogen!?!?!? het is nu gvd 3 kwartier geleden dat ik weer een halfje heb genomen. Rústig zij hij tegen mij, doe rustig, kijk eens hoe je erbij staat, achter een meid, hand in hand. Dit doe je normaal niet kerel, ik weet hoe je normaal bent, verlegen, bang dat je hoi moet zetten. Ik dacht van hoilié shit die jonge heeft gelijk, ik sta letterlijk een meid van achter te schuren,hand in hand.Ik had spraakwater als GOD, ik was niet te stoppen, ik kon dansen zeg ik jé!, niet normaal. Ik had die meid helemaal ingepakt met me praatjes. Genieten was dít echt génieten!, ze vond mij helemaal geweldig en ik haar.
23:30, ik voelde mij zo nooit zo goed als nu, ik wou niks anders meer, alles was lief,zacht kleuring en snoezig, ik dacht nergens meer aan, niet aan mijn werk,opleiding,school,ruzie's.. Dit was het, G-E-W-E-L-D-I-G.

24:00, ik had dans skills waar je U tegen zegt, ik was zo actief als een wilde hond en wou niks anders meer als knuffelen met mijn meisje, Dat meisje wat ik die avond had ontmoet uit die meiden groep was 23 (5jaar ouder als mij) was al afgestudeerd en alles. En ó wat voelde ik mij een baas dat ik haar had. Jezus, dit is mijn avond van mijn leven!, De klok tikte heel snel die avond en ik werd steeds closer met haar, ik vroeg aan haar of ze van sixpack's hield en ze zij ja.
Ik durfde die avond voor het eerst in mijn fitniss ''carriere'' mijn shirtje omhoog te trekken en ik was binnen. Niks boeide mij meer alleen haar. Ze vond mijn buik helemaal geweldig, En wat was ik zo trots dat ik mn buik altijd goed trainde, ''jéétje, Geweldig! wild vreemde gasten stonden mij aan te kijken van: die kerel heeft het echt goed voormekaar met zn meid. Ik zag in mn ooghoeken dat die jongens me contstant in de gaten hielden. Ik liep naar die jongens toe en vroeg aan ze of ze jaloers waren en ik showde alweer mn sixpack. Óeff wat was ik zelfverzekerd van mij zaak. Ik was volop aan het genieten!

23:30. Ik heb deze avond alleen maar water en water gedronken. Water!, dat was mijn wondermiddel, hééééérlijk was dat. Echt!, ik heb deze avond 4,5 liter water gedronken omdat ik het zo lekker vond. Ik keek mijn vrienden aan en ze waren ó zo trots dat ik uit mijn schild ben gekomen. Hoe ze me toen aankeken vergeet ik nooit meer. Heerlijk was dat. Een smile van oor tot oor en ik genoot er écht van.
Ik heb die avond knuffelen nog nooit zo lekker gevonden, wat was dat heerlijk, uiteindelijk had ik ook nog met haar gezoent, én och, ik was in de 8ste hemel! Zoenen?, dit was zoo verrukelijk!héééérlijk!, Wat was ik blij dat zij zo goed kon zoenen, dit was me beste zoen ooit trouwens!
ik had met haar gedanst als BELLE en het BEEST en mijn avond kon niet meer stuk. We leken net wel 2 kleine kinderen, Maarja, het boeide me niet, Ik had de avond van mijn leven!

De beste liedjes kwamen langs en ik zong ze allemaal met volle borst mee!, écht dit was écht genieten!, Met mijn meisje in mijn armen en de beste liedjes wat voorbij kwamen was dit een avond om nooit te vergeten!, Het was 01:00 mn laatste favorite liedje kwam langs en ik moest een traantje laten, mn meid vroeg aan me waarom ik moest huilen, ik zei, Ik vind deze avond zo móói ik wil niet dat het is afgelopen, ze zei tegen mij; Maak je maar geen zorgen we gaan in je tent verder. En dat zij ze terwijl ze me bij me piet vast pakte en tegerlijkertijd zoende.
Jézus génieten met de pet op. Dat vergeet ik nooit meer.
Ik liep hand in hand met haar naar me tent en ze wist niet hoevaak ze het moest vertellen dat ze mij een super aardige en lieve jongen vond, ik vertelde ook haar dat ze super lief en schattig was, ik was super bezorgd om haar, deze avond wilde ik voor iedereen zorgen, Wil je wat water?, Moet ik je wat drinken halen? Vind je het nog gezellig?, Ik leek wel het Vader-geval van onze vriendengroep en me meid.

Dit was mijn beste avond van mijn leven, ik heb hier geen spijt van gehad en mijn volgende keer komt weer op een festival.

KORT MAAR KRACHTIG: Heb deze avond 4,5 liter water gedronken, 3kwart defqon gegooid, kreeg niks binnen kwa voedsel en vond alles lief,geweldig en mooi.
Deze avond staat gegraveerd in mijn geheugen!

Veel liefs,kusjes,knuffels

Rick!!
K
Koenz07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
zornax zei:
klinkt heel mooi :grin: mijn eerste keer was zeker niet zo geweldig als dit. Hoop dat mijn 2de keer net zo mooi word als dit verhaal :grin:
Klik om te vergroten...

Je 2e keer kan beter zijn dan je eerste keer (had ik ook:wink:
Enuhm, echt heeeeeel leuk report! ik kijk nu al uit naar mijn volgende keer XTC
s
smokesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey(mijn eerste post :) )
Mooi report, Ik ben blij dat het zo mooi voor je uitpakte.
1 ding: pas op met te veel water drinken, kan leiden tot bloedverdunning en dan kan je bewusteloos etc raken. Wil je niet bang maken ofzo maar halve liter - liter per uur is wel genoeg.
K
KomtvolgendeweekwelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk report man!

Ben eigenlijk wel benieuwd welk festival het was?
Doet me een beetje denken aan mijn eerste keer X :grin:

Grtz, :wave:
-
-.rick.-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Komtvolgendeweekwel zei:
Leuk report man!

Ben eigenlijk wel benieuwd welk festival het was?
Doet me een beetje denken aan mijn eerste keer X :grin:

Grtz, :wave:
Klik om te vergroten...

Bedankt man!

Daydream festival, in belgie(lommel)
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#7
klinkt heel mooi :grin: mijn eerste keer was zeker niet zo geweldig als dit. Hoop dat mijn 2de keer net zo mooi word als dit verhaal :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."