Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-b, weed & drank

2C-b, weed & drank

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
rastaboy zei:
mn eerste report, best netjes togh ;p
Klik om te vergroten...

Ja hoor is best netjes geschreven, heb er van genoten.
r
rastaboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was met 2 vrienden en we gingen allemaal 2C-b gebruiken.
zelf had ik 2.5 pil genomen, in 1 pil zat 8mg, de een had er 1 genomen en de ander 2.5 genomen.
we namen rond 8 uur gelijk alles in.

9 uur,
we gingen naar de avondwinkel om nog wat drank te halen, ik en een maat van me stonden in de winkel bi de drank, ik voelde me lacherig worden en heel snel afgeleid ook kreeg ik closed eye visuals, dus ik zei tegen mn maat: kom we blijven even met onze ogen dicht bij de drank staan, dan lijkt het alsof we kijken.
na ongeveer 10 min drank gekocht en kwamen we de winkel uit.
volgens de ander die buiten stond waren we vrolijk door de winkel aan het huppelen...

10 uur,
we waren na veel gestop om even te blowe :stoned: aangekomen bij een rustig bankje bij het water, ik zag non stop tunnels in de vaagste vormen, zelfs tunnels van hamburgers en cd's :confused:
ondertussen waren we ook al flink aan het drinken en kwam ik op het idee gewn lekker verdwaald door de stad te gaan lopen.

half 11,
We lopen langs een supermarkt met witte tegels, ik ga ervoor zitten en zie in elke hoek tunnels, pijlen die over de muren schieten, de muur die golft en alsof er lichtflitsen langs de tegels flitst.
hier hebben we vervolgens 20 min ongeveer gezeten.

11 uur,
we zijn een stukje verder op een veldje onder een boom gaan liggen, op de weg erheen leek het al of er overal groene kristallen lagen.
toen ik een tijdje naar de boom aan het staren was zag ik allemaal felle paarse vlekken in de boom verschijnen.
achter ons was ook bosjes en tijdens een poging om op te staan waren ik en een maat de bosjes ingevallen, toen het ons eindelijk gelukt was liepen we terug naar de supermarkt waar we allemaal die hard aan het hallucineren waren.

half 12,
een van mn vrienden was naar huis gegaan en ik was nog lekker aant hallucineren op de muur,
er kwamen 3 jongens aan die we niet kenden, strak van de sos, ze kwamen peuk bietsen maar ik het net n blow gedraait, dus die hebben we eff rustig met hun opgesmoked, tijdje met hun rond gelopen, de hallucinaties werden steeds minder.

12uur,
ik en mn maat gingen naar huis fietsen, eenmaal aangekomen op het punt dat we allebij een andere kant op moeten stopte we even.
we hebben daar dik 10 minuten gelachen om niks.
eenmaal thuis aangekomen ging ik nog even hallo tegen mijn ouders...
dat ging niet zo soepel als gedacht, grote pupillen en binnen ging ik weer helemaal hallucineren maar gelukkig hadden mijn ouders niks door, eenmaal op mijn kamer heb ik rustig nog een blowtje gerookt en viel ik wel snel in slaap.

volgende dag nergens last van, geen brakke gevoelens of last van stemmingswisselingen

zeker leuk om een xtje te proberen :)
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt me leuk een keer te proberen, wel jammer dat het report een beetje kort was.
r
rastaboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
mn eerste report, best netjes togh ;p
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#5
mn eerste report, best netjes togh ;p
Klik om te vergroten...
Ik vond het ook een leuk report hoor:)
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind het ook een leuk rapport.

en als ouder, hahaha, leer ik hier wel heel veel van hoor!
r
rastaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
jaa ik had 2.5 in 1x genomen, maar ik spacde het hardst op normalen dingen zoals stoeptegels muurtjes

niet van die vage filmpjes enzo ;p
_
_SG_Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Had je dus 2,5 pil in 1x genomen?
Want ik wil het miss binnenkort ook proberen maat wil wel een goeie hallucineerende trip.
20mg moet daarvoor wel goeie zijn toch?
Btw nice reportje was lache om te lezen.
S
SideburnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuke report!
Ik wil het ook eens heel graag proberen, lijkt me me echt fijn.
Is het vergelijkbaar met LSD, of is het anders?
r
rastaboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
vriend van me zei dat hij door LSD ook overal figuren en vormen en rare kleuren zag, maar LSD is zoizo wel al stuk zwaarder, om dat leve te bereiken heb je veel meer nodig dan 2.5 ;p
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leuk report!

@Sideburn Het is enigszins vergelijkbaar met LSD, alleen een LSD trip is vele malen heftiger en duurt 8 tot 10 uur. Mocht je een keer willen gaan trippen, begin dan met truffels of 2-CB, LSD is echt de holy god van het trippen. Als je al ervaring hebt met LSD kun je het rustig een keertje doen!
P
PASQILid
01-01-2024, 00:00
#12
rastaboy zei:
Ik was met 2 vrienden en we gingen allemaal 2C-b gebruiken.

10 uur,
we waren na veel gestop om even te blowe :stoned: aangekomen bij een rustig bankje bij het water, ik zag non stop tunnels in de vaagste vormen, zelfs tunnels van hamburgers en cd's :confused:
ondertussen waren we ook al flink aan het drinken en kwam ik op het idee


gewn lekker verdwaald door de stad te gaan lopen.
als ge de bedoeling had om eens verdwaald te lopen, zijt ge in mij ogen toch nie echt wree verdwaald geweest,ze
Klik om te vergroten...
r
rastaboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
njaa geloof me ik had best wel moeite met lopen en viel regelmatig en had veel last van lachkicks
dus in mijn ogen was het wel lekker verdwaald joh ;p
K
Koenz07Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk report!
ik wil het binnenkort ook proberen, ben benieuwd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."