weet je de logo's nog? zowel 2cb als mdma horen je niet heel lang wakker te houden
#2
Rotste weekend ooit. 2x 2CB(pillen) genomen + 1 XTC(pillen) verspreid over 2uur in de uitgang. en ik ben volledig slechtgegaan. Bijna overgegeven op straat. dan maar naar huis te gaan.
Was om 3u snachts al thuis en heb wakkergelegen tot 23u savonds de volgende Dag!! Gewoon niet kunnen slapen. vond het nog erger als speed.. Iemand een idee hoe dit kan?
Bedankt.
#3
Raar, ik slaap gewoon na xtc of 2cb
De combinatie daarvan heb ik nog niet meegemaakt.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.