#1
Ja dat is te vaak en heel slecht. Het maakt niet uit hoeveel je gebruikt per keer maar tussen elke keer gebruik hoort 3 maanden te zitten. Dus 3 maanden wachten. 31 december is dus ook nog erg slecht om te gebruiken. Je hersenen hebben (ongeveer) 3 maanden nodig om de verbruikte serotonine weer aan te vullen. Het verkleind de kans enorm op blijvende hersenschade. (Uitsluiten kun je het nooit).
Ook blijft het veel leuker als je je aan de regels houd en het maar af en toe gebruikt. Als je je plan doorzet met 3x gebruiken in 1 maand, zal je van de 3e keer sowieso weinig tot niets merken. Ja het strak staan maar geen love gevoel of happy gevoel. En je dip is waarschijnlijk ook veel erger. Dit omdat je serotonine nog niet is aangevuld.
En de hersenschade hoef je pas over tientalle jaren te gaan merken, dus dat je er nu niets van merkt zegt niets. Doe het dus beter niet. Ik weet zelf hoe geweldig het is en hoe graag je weer wil gebruiken, dat heb ik ook en de meeste anderen ook. Wees sterk en hou je aan de 3 maanden regel, het is echt het verstandigste en het gezondste en het leukste.
En dat kun je allemaal hier op het forum lezen, lees je maar in.
Ook blijft het veel leuker als je je aan de regels houd en het maar af en toe gebruikt. Als je je plan doorzet met 3x gebruiken in 1 maand, zal je van de 3e keer sowieso weinig tot niets merken. Ja het strak staan maar geen love gevoel of happy gevoel. En je dip is waarschijnlijk ook veel erger. Dit omdat je serotonine nog niet is aangevuld.
En de hersenschade hoef je pas over tientalle jaren te gaan merken, dus dat je er nu niets van merkt zegt niets. Doe het dus beter niet. Ik weet zelf hoe geweldig het is en hoe graag je weer wil gebruiken, dat heb ik ook en de meeste anderen ook. Wees sterk en hou je aan de 3 maanden regel, het is echt het verstandigste en het gezondste en het leukste.
En dat kun je allemaal hier op het forum lezen, lees je maar in.
