#1
Er is inderdaad geen verschil, maar uit persoonlijke ervaring kan ik vertellen dat de eerste keer puur nemen echt kut is (vind ik). Had me er redelijk over ingelezen maar ga jij maar eens op een feest met je natgelikte vinger meten hoeveel je nou precies neemt. Vaak lees je over een één pink, wat voor mij dus absoluut niet voldoende was! Daarom vind ik X chiller, puur vanwege het gebruiksgemak.
Ik koop altijd alleen pillen waar reports over zijn en die mijn dealer en goede vriend zelf heeft gehad, deze test ik eerst zelf en als er niks raars gebeurt koop ik er genoeg voor de volgende paar feesten, vrienden etc.
Ik kan mezelf er zo aan ergeren als mensen zeggen dat ze niet weten wat er in hun pil zit, of ze niet eens weten welke pil ze überhaupt hebben gehad
!
Ik koop altijd alleen pillen waar reports over zijn en die mijn dealer en goede vriend zelf heeft gehad, deze test ik eerst zelf en als er niks raars gebeurt koop ik er genoeg voor de volgende paar feesten, vrienden etc.
Ik kan mezelf er zo aan ergeren als mensen zeggen dat ze niet weten wat er in hun pil zit, of ze niet eens weten welke pil ze überhaupt hebben gehad
