Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt t wel op, maargoed, dat kan ik niet weten want ik ken TS niet Ik moet wel zeggen: Je hebt echt een superfijne manier van vertellen/schrijven! Dit leest echt goed weg! Sterkte verder met terug in vorm komen. Enne, schrijf gerust nog eens een reportje als je iets gebruikt hebt"
"kiara0909 zei: Misschien moet ik idd gewoon een tijd van alle drugs af blijven. Klik om te vergroten... Niet misschien... Gewoon niet doen. Voor minimaal een jaar."
"Helaas een serieuze afrader zoals hierboven al staat. Verpest het nou niet meteen voor jezelf, dat zou erg zonde zijn. Xtc (mdma) is fantastisch leuk en lekker spul, maar misbruik je het, dan eist het echt z'n tol. Dus: 3 maanden wachten"
"simonsnel zei: Exceptional Insight zei: Gelukkig blijf je dik voor de diversiteit Oh en het was geen overdosis. Klik om te vergroten... In dat ene shirt van hem ziet hij er gewoon kast uit. Dus ik weet niet wat jij praat. Klik om te vergroten... In die ene kast van hem, ziet dat shirt er best goed uit."
"Hallo en welkom op dit forum. Wie/wat ben je? Man of vrouw? Wat is je leeftijd en gewicht? Hoeveel dagen/weken/maanden rust laat je tussen elke xtc/mdma-ervaring? De milligrammen die je noemt, waar baseer je die op? Gehoord van een dealer/vriend? Of laat je je pillen/kristallen zelf testen? Als je bovenstaande vragen kan beantwoorden, komen we al een stukje verder. Voor nu: even een poos (lees: 6 maanden om te beginnen) geen xtc/mdma/4fmp of andere serotonine verbruikers nemen.. Hou genoeg rust, eet gezond (fruit en gevarieerde voeding) probeer wat te sporten en zorg voor afleiding. Leuke dingen doen met vrienden. En wees lief voor jezelf."
"Zoals bovenstaand al gezegd is: je hebt te kort achtereen te veel gebruikt. Advies had ik een stukje hierboven al eens gegeven. 6 maanden rust/herstel. Persoonlijk vind ik het fijn om de week na x of m gebruik L-Tryptofaan te slikken. Na die week stop ik daar weer mee. Tevens maak ik gebruik van vitamine-C tabletten van 1500mg. Dagelijks. Ik zit zelf rond de 83kg en gebruik op een feest of festival 1 pil. (163mg mdma getest)"
"Kevvin18 zei: Nou.. Heel lomp bezig.. Het valt allemaal wel mee hoor. Ze hebben gewoon een slechte ervaring te pakken. En het verschilt per persoon HEEL erg. Ik zelf gebruik nu een paar jaar xtc, om de 2 a 3 maanden ofzo, en ze zijn nooit lager dan 200mg mdma. Op een avondje feesten (ongv 12 hrmax) gebruik in max 5 pillen. X 200mg = 1000mg mdma. Bijwerken? Nooit! Dipjes? Nooit! Je moet gewoon een goede voorbereiding doen en een nazorg. Goed en gezond eten. 5htp slikken en er is niks aan de hand. Althans, bij mij dan. Klik om te vergroten... 1 gram op een avond? Nee, dan waren zij nog niet zo heel lomp bezig... Jij daarentegen... Jezus man, gebruik alsjeblieft je verstand (als dat er nog zit na regelmatig gebruik van zulke absurde doseringen)"
"Dunnetjess33 zei: Je hebt blijkbaar baas boven baas.... Klik om te vergroten... Met een bovenkamer van gatenkaas"
"Mooi stukje idd! En terecht, ik vind dit ook een heel fijn forum!"
"- Als je door je vriendin wordt meegenomen naar de EHBO, je daar vervolgens moet gaan zitten en je maar blijft vragen aan die beste man met zn zaklampje of je nu eindelijk weer mag gaan dansen? - Wanneer je maat je kwijt is en blijkt dat je al een uur lang de ene na de andere peuk zit weg te paffen in de rookruimte - als je na veel rondjes lopen eindelijk dat karretje hebt gevonden waar ze raketjes verkopen, vervolgens met je beste gebrabbel, kunst en vliegwerk zo’n fijn ijsje weet te bemachtigen om daarna aan iedereen die je tegen komt met je superblije hoofd te vragen: wil je ook een likje? Is echt super lekker!!"