Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsal 3 nachten niet geslapen na Xtc gebruik.

al 3 nachten niet geslapen na Xtc gebruik.

6 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wanneer kon je dan wel ongeveer slapen, en waren de averechtse effecten daarna over?

Kun je nog iets bedenken waardoor deze keer anders was, of helemaal niet?

En als laatste, slaap je weer goed?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
In het ergste geval kan je nog naar de huisarts gaan en om temazepam te vragen ik zou die temazepam bewaren voor als je weer is een keer een upper pakt
M
MelkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey!

Ik heb afgelopen zaterdag Xtc gebruikt. Niet de eerste keer maar laat er wel altijd netjes 2 a 3 maanden tussen het gebruik. Wel voor mij doen wat veel genomen (1 pil + iets meer de een halve). Laatste stukje om +/- 1.00 s nachts . Nou heb de afgelopen twee nachten totaal niet kunnen slapen. Zelfs geen half uurtje. Was helemaal kapot vandaag, enorm aan het trillen en m'n spieren doen pijn. Ik ben dan ook om 8 uur al in bed gaan liggen omdat ik me eigenlijk niet voor kon stellen dat ik nu niet zou kunnen slapen. Maar nu lig ik, nacht 3 nog steeds wakker.

Ik heb normaal nooit last van slapeloosheid na Xtc en nu zou extreem. Begin me een beetje zorgen te maken, 3 nachten helemaal niet slapen kan niet goed voor je zijn. iemand hier ervaring mee? Ik heb de eerste nacht geprobeerd of een jointje hielp, 2e nacht niks en vanavond wat glaasjes wijn in de hoop dat dat wat zou doen. Ik kwam ook ergens tegen dat melatonine misschien een oplossing is?

Alle hulp en/of ervaringen zijn welkom :)
K
KlimrekLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een hele pil, halfjes of kwartjes zegt nog niets over wat je nu hebt ingenomen aan mg MDMA.

Waren je pillen getest? Hoeveel mg zat er in?

Zonder dit te weten kun je nog niet zoveel zeggen over wat er nu precies aan de hand is.

Verder zou ik nu vooral goed voor jezelf zorgen,
gezond eten en eventueel kun je daarnaast nog enkele supplementen nemen zoals bv.: L-Tryptofaan en Vitamine C. Probeer een beetje te sporten, dat vermoeid je lichaam op een andere manier en kan bijdragen aan een betere nachtrust. (bij mij helpt dat in ieder geval wel)
K
KlimrekLid
01-01-2024, 00:00
#5
En, lukt het slapen al wat beter?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kun je nog andere redenen bedenken waarom je niet kan slapen?
Eet je wel goed? Heb je ergens veel stress van?
T
TELSJELid
01-01-2024, 00:00
#7
Late reactie, maar misschien een tip voor de volgende keer. Als ik altijd zo last heb van niet kunnen slapen na de tijd neem ik een tabletje melatonine. Slapen lukt me dan meestal wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."