Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen. Ik weet niet wat ik nog kan doen. Heb me laten opnemen meermaals voor cocaine snuiven. Kom ik buiten en begin ik te basen. Inmiddels base ik 8 a 10 gram op 24 uren. Ben ik 5 dagen in een week wakker. Meld me ziek op het werk, zit hele dagen alleen, niemand waarover ik over mijn verslaving kan praten. Ben heel wat vrienden kwijt, ik weet dat ik egoïstisch en respectloos ben geworden tegen iedereen. Ik haat mezelf ervoor. Mijn verslaving komt vanuit mijn depressie. Soms heb ik 't gevoel dat ik gewoon mezelf de grenzen laat opzoeken om het fataal te doen worden. Zelfmoord ben ik te laf voor, wil niet dat mensen denken dat ik het leven opgaf. Als ik een overdosis doe, denken de mensen het is niet express. Maar wat ik ook doe. De grens is nog niet in zicht geweest. Ik wil me zo graag laten helpen om weer iets te maken van mijn leven. Iemand nog tips hoe ik mijn leven terug op de rails kan krijgen. Ik ben voornamelijk verslaafd aan coke, maar het is vooral aan een roes. Maakt niet uit wat, alles is oke. Alles die ik kan misbruiken doe ik. Behalve heroïne. Sorry voor het lange verhaal, maar denk gewoon dat ik mijn opgekropte gevoelens kwijt moest, en jammer dat dat hier moet gebeuren omdat ik iedereen ben kwijtgespeeld en degene die nog overblijven kan ik niet eerlijk tegen zijn. 😭"
"Mindless zei: Dat klinkt niet best... Goed dat je in ieder geval zelf inziet dat het anders moet en ook dat je roesverslaving hebt en niet specifiek verslaafd bent aan 1 middel. Omdat je dat zegt reageer ik ook, want ik heb namelijk zelf geen ervaring met cocaïne. Maar ik herken het willen ontsnappen middels een (drugs)roes wel. Je hebt het over opgekropte gevoelens. Ik denk dat een roesverslaving daar in eerste instantie ook uit voortkomt: het niet verwerken van emoties, maar wegstoppen. En dus denk ik ook dat daar de oplossing gevonden moet worden: weer leren gevoelens te voelen, ook al zijn die nog zo naar. En vooral ook het leren dat je dat kúnt. Dat gevoelens, hoe donker ze ook zijn, gevoeld en zo verwerkt kunnen worden. Vertrouwen krijgen in dat je dergelijke gevoelens kunt verdragen. Ik denk dat je heel erg baat hebt bij hulp hierbij. Dat je een contactpersoon regelt waar je hier diep over mee kunt praten, denk aan een psycholoog. En dat je samen uit gaat zoeken hoe je het vluchten in een roes bij elke moeilijke gedachte, gevoel of gebeurtenis vóór gaat zijn. Misschien dat er hier ex-cocaïne verslaafden zijn die hier specifiek wat over kwijt kunnen... In ieder geval sterkte en welkom hier. Dit is een community waar we het niet alleen over drugs hebben, maar ook elkaar steunen in eventueel drugsmisbruik/drugsverslaving. Klik om te vergroten... Dankjewel, ben blij dat ik het even kwijt kon ook."
"ricorieks zei: wou nog even toevoegen dat ik op bijna de zelfde wijzen op dit forum begonnen was ,kon niet eens normaal typen zo erg als ik me eerste posts terug lees lezen en spreken met mensen hier heeft me ook zeker geholpen niet direct in me prive leven maar onbewust in het achterhoofd heb ik tog juiste beslissingen genomen die als dit forum er niet was ik mischien verkeerd had genomen bij deze mag een dankje wel drugforum zeker op zijn plaats zijn .. bij deze ❤️ Klik om te vergroten... Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de steun die ik hier nu aan jullie heb gehad. Het is hartverwarmend. Nu, ik heb de stap gezet om me terug laten opnemen. ❤️"
"annoniemm zei: Ik rook sinds januari 2020 wel eens een bolletje coke wat begon als 1x in de week 0.5g max, is geworden 3 gram gemiddeld in de week... Denk niet perse dat ik echt hooked ben maar als ik geld heb koop ik het gewoon als ik geen geld heb koop ik het niet en mis ik het niet echt, ben begonnen in de nachtopvang en zag het als iets sociaals, ben daar al een tijdje weg en rook nog steeds alleen ik rook bijna al me geld er aan op als ik het heb. Wie heeft hier ervaring mee, en heeft tips om te minderen of stoppen? mvgggg Klik om te vergroten... Stop nu alsjeblieft! Als je nu nog kan, doe het. Want nu ben je goed op weg naar verslaafd zijn.. Ik ben in januari gestart met 2 keer per week, soms 1 keer per week te basen, dat waren toen in een dag ongeveer 2 bolletjes. Toen werd het alsmaar meer, ook 2 dagen maar dan waren het al 5 à 6 bolletjes.. Ik vond dat ik geen probleem had aangezien ik niet iedere dag nam, en ik s avonds altijd ging slapen.. Nu sedert deze maand na langzaam opbouwen, ben ik zo down als iets, misbruik ik iedereen om coke te hebben, ben ik al 1 maand ziek opt werk, isoleer ik mezelf van de wereld en ben ik 5 van de 7 dagen wakker, took ik op 24 uur op mijn ergste 12 bolletjes.. 10000 euro in 4 weken. Terwijl ik vond dat ik geen probleem had. Tot je een keer erin rolt en een paar dagen blijft doordoen. Dan zit je hier als mij, alleen maar scheef willen zijn, je laatste geld ipv eten omdat je echt niks meer in huis hebt van drank of eten verdien aan een bolletje coke. Zo ernstig is het.. Vroeger ging dat voor, nu niet meer.. Soms moeten bedelen bij vrienden achter wat snoep om toch iets binnen te hebben. Naar ocmw voor voedselpakket. Terwijl ik als alleenstaande niet slecht verdien. Dus hopelijk helpt dit jou om aan te bel te trekken. Ik wens niemand dit toe als wat ik meemaak. Maar ja stoppen kan ik niet. Coke is nr 1 nu. Binnenkort weer afkick centrum, en zo blijft de bal maat rollen. STOP ER AUB MEE VOOOR HET TE LAAT IS❤️"
"Wat is de reden van jullie gebruik? Ik vond het in het begin superleuk om te snuiven tijdens het uitgaan en kon me niet voorstellen dat mensen dat alleen thuis wilden doen.. Daarna begon dat ook thuis en wou ik liever thuis met vrienden zijn.. Had veel nood aan gezelschap, nu base ik en liefst thuis of bij mijn vertrouwde vrienden, maar dan zeggen we ook helemaal niets tegen elkaar.. Nu als iemand op bezoek komt, heb ik na een kwartier dat ik nerveus kom van hun gebabbel en word ik echt kwaad. Zou iemand buiten gooien uit mijn huis.. Dus liefst alleen nu. Begrijp gewoon niet goed hoe dat zo is kunnen veranderen. Vroeger giga sociaal, en nu liefst alleen. Ook heb ik als ik nu een lijn snuif wat ik vroeger soms 7gram kon wegwerken, ik nu 1 lijn moet snuiven en ik super nerveus kom erva'n.. Dan moet ik basen om te kalmeren.. Nou ben benieuwd naar jullie verhaal. 😊 Iemand die alleen zit te genieten maat toch ergens een gesprek wil voeren 😂 groetjesssss ❄️❄️🚬🧴🕯️🔞"
"Hardcore ❤️"
"Zie vraag hehz"
"Wat wil dit zeggen als de coke al keihard word na het verwijderen van de ammo zelf zonder dat je echt moest roeren. Wel heel mooi wit maar als ik het rook word ik enorm emotioneel en krijg ik een heel hoge hartslag"
"Hallo, Sinds enkele dagen smaakt mijn coke iedere keer echt niet lekker meer. Kan dit komen doordat mijn lepels allemaal roest hebben geweest en ik dit heb afgekuist gewoon dat die lepel afgeeft ofzo? Is soms zo erg dat ik moet kokhakzen. Of is dat gewoon omdat ik het frequent doe. Mijn slijmen zijn ook allemaal bruinig ligt dit mss daar aan.. Thanks voor de hulp"
"Bedanktt"