#1
Geef mij maar de Frans-Belgische keuken...anyday....😋Laat die gekke Amerikanen maar lekker klooien, wij Hollanders weten tenminste wat goed voedsel is.
Waar ging dit topic überhaupt over? Broodbeleg?
Geef mij maar de Frans-Belgische keuken...anyday....😋Laat die gekke Amerikanen maar lekker klooien, wij Hollanders weten tenminste wat goed voedsel is.
Waar ging dit topic überhaupt over? Broodbeleg?
@HierEnDaarEenFuifjeNu zit ik even in een moeilijke periode en nu periodes vn 2 dagen met 1 dag rust meestal maar dan toch in die 2 dagen iedere keer 8 bolletjes vn 0.7.. Heb ook niet veel effect meer zelf niet na dat ik echt veel heb opgelegd. En dit nu al 3 weken aan een stuk.. Dus ongv 4 Ã 5 dagen in een week dat ik gebruik... Weet het is veel maar heb me terug aangemeld op opgenomen te worden.
@hierenNu zit ik even in een moeilijke periode en nu periodes vn 2 dagen met 1 dag rust meestal maar dan toch in die 2 dagen iedere keer 8 bolletjes vn 0.7.. Heb ook niet veel effect meer zelf niet na dat ik echt veel heb opgelegd. En dit nu al 3 weken aan een stuk.. Dus ongv 4 Ã 5 dagen in een week dat ik gebruik... Weet het is veel maar heb me terug aangemeld op opgenomen te worden.
Maar ik begrijp dan niet dat ik een vriend hebt die rookt al 10 jaar bijna iedere dag die heeft daar geen last van? Ook moet ik enorm veel boeren laten als ik base.. Snap ook nie hoe dat komtIk denk je hier al antwoord geeft op je eigen vraag..
De laatste dagen wel.. Alst soms kiet meer isDus op 2 dagen neem je 8 (bolletjes) x 0,7 (gram) = 5,6gr?
Of ik lees verkeerd?
Gun je lichaam wat rust.De laatste dagen wel.. Alst soms kiet meer is
Ja idd.. En het ruikt precies zoet als ik het hard roer krijgt geen mooie bel alles blijft aan de rand hangenIs het ook geel en vieze smaak en geur hoe kookt het uit duurt het lang voor het hard word en word de olie helder
Ik zou even een kleine pauze nemen, man. Daarna smaakt ie vast weer beter!Ja idd.. En het ruikt precies zoet als ik het hard roer krijgt geen mooie bel alles blijft aan de rand hangen
Nee is rommel gewoon terug brengen.Ik zou even een kleine pauze nemen, man. Daarna smaakt ie vast weer beter!
Deze man 🙃 welke maniak gooit er jam op zijn pindakaas?Met jam?![]()
Amerikanen 🤣 zegt genoeg eigenlijkDeze man 🙃 welke maniak gooit er jam op zijn pindakaas?
Laat die gekke Amerikanen maar lekker klooien, wij Hollanders weten tenminste wat goed voedsel is.Amerikanen 🤣 zegt genoeg eigenlijk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."