Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het gevoel van 'out gaan' kan door allerlei dingen veroorzaakt worden. Lage bloeddruk, te snel opstaan, te weinig gegeten/gedronken, oververhit. Ik ben zelf een keer flauwgevallen aan de bar in de Melkweg toen ik had geblowd omdat het gewoon veel te warm was en ik niks had gedronken. Was waarschijnlijk ook wel gebeurd als ik niet had geblowd. Iets wat vrouwen wordt aangeleerd die veel last hebben van flauwvallen is bij de eerste gevoelens van duizeligheid de bil- en bovenbeenspieren keihard aanspannen. Dit forceert het bloed weer naar boven, richting de hersenen. Geen idee of dat helpt als je het gevoel krijgt dat je out gaat op wiet maar je kan het proberen."
"Ik heb zelf een kind van bijna 2 en een 2e op weg en blow af en toe, maximaal 1x per maand en meestal bij vrienden. Als ik thuis blow doe ik dat alleen 's avonds als m'n kind al op bed ligt. Zo gaat het prima samen, vind ik. Ik was zeker niet van plan om te stoppen of drastisch te minderen en als mijn kinderen ouder worden wil ik er gewoon open over zijn. Vanaf hun 16e mogen ze dan misschien af en toe met me meedoen en vanaf hun 18e moeten ze het zelf weten. Mijn vrouw blowt trouwens ook zeeeeer af en toe (elke paar jaar). Vorig jaar wilden we 's avonds weer eens samen blowen en net toen het leuk begon te worden begon m'n dochter te huilen. Ontroostbaar was ze. Nou dan ben je ook meteen kraaknuchter."
"wave zei: Ik zou het verschrikkelijk vinden, als de situatie, welke dan ook, beter had kunnen verlopen als ik niet had geblowed ten koste van mijn kind/kinderen. Dan moet je misschien alleen blowen als het kind uit logeren is, of als een van de ouders het niet doet, of als je als ouders een dagje weg gaat ofzo? Klik om te vergroten... Ja, dat probleem heb ik ook wel een beetje gehad, zeker in het begin. Dan dacht ik, ja ik moet straks wel gewoon kunnen autorijden als het nodig is. Ik ging dat na een tijdje wel wat meer relativeren. Uiteindelijk moet je als ouder niet vergeten dat je zelf ook een leven hebt. Alles draait sowieso al om het kind vanaf het moment dat het geboren is. Als je dan niet af en toe even een momentje voor jezelf opzij zet is dat niet gezond, wat mij betreft. Er is trouwens natuurlijk wel een verschil tussen een beetje blowen en een filmpje kijken of zwaar trippend door het huis zwalken."
"Jeez, wat niet? - Ben & Jerry's - Omelette du fromage - Rookworst van de HEMA"
"teiper zei: maar eerder had ik van dezelfde hasj 2 gram opgelost in roomboter en daarna in 2 koppen chocolademelk gedaan. (1kop per persoon) het effect was toen echter minimaal. is het oplossen in alcohol zoveer sterker als oplossen in roomboter? Klik om te vergroten... Ik weet niet hoe je het had gedaan maar dat klinkt mij erg vreemd in de oren. Zelfs de meest ervaren stoners die ik ken wagen zich niet aan meer dan een halve gram pp in de chocomel en ikzelf ga van 0,3 g zes uur lang ongegeneerd spacen."
"De eerste keer seks met z'n tweeen stoned. We wisten niet wat we meemaakten"
"Ik zou me er niet teveel zorgen om maken, slaap doet vreemde dingen met je. Iets wat ik weleens heb is dat ik midden in de nacht wakker wordt en niet goed besef waar ik ben. Ik weet dan niet eens wie die persoon is die naast me in bed ligt (terwijl ik toch al een jaar of 10 naast haar slaap)."
"Afghaan-Gek zei: neem wat alufolie- en verhit dat ( zodat eventuele toevoegingen wegbranden maak een kink in de folie( of een deukje) druppel de olie bovenop het midden( houdt folie vast) doe een opgerold papiertje in je mond( ter grootte van jointje) verhit met aansteker van onder de folie- zuig de dampen op met het buisje Klik om te vergroten... Ondanks dat ik vermoed dat je hier met hasjolie knetter knetter high van wordt zou ik dit niet zo gauw doen. Ik zou me zo'n onwijze junk voelen dat ik er niet van zou kunnen genieten."
"Ik blow ook alleen. Pas laat (midden 20) begonnen met blowen en nooit gerookt. Ik rook dus bijna ook alleen puur. Een joint met tabak kan ik pas inhaleren als ik al goed stoned ben dan doe ik dat eigenlijk alleen om gezellig mee te doen met de joint doorpassen."
"Hoeveel zat er in die ene joint?"