Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SJAH! Nu moet ik ook wel een lijst, al had ik nog nooit over een top3 nagedacht om eerlijk te zijn, ik zie altijd wel wat de avond te bieden heeft, doen we niet moeilijk over :P 1. Alcohol (je reinste harddrug en ze verkopen het voor 30cent per halve liter op elke straathoek, hoe geniaal wil je het hebben) 2. XTC (zolang het geen wekelijks dingetje wordt, de ideale drug om je avond af en toe op een niet al te spacey manier een megaboost te geven) 3. Speed (je ongecompliceerde socialising drug bij uitstek.. en je blijft er 4dagen lang onafgebroken van socializen als het moet)"
"Toch zeker bier, in bijna alle varianten die ze rijk is. En voor een goeie Whiskey op zn tijd kan je me ook echt wel wakker maken"
"Klopt Zelfs Spiritus heb ik welles gezopen (van die Poolse Spiritus, zonder methanol erin welteverstaan).. Het is alleen niet echt te drinken kan ik je vertellen (werkt wel though )"
"Ik vind het een meisje/vrouw juist sieren als ze bier drinkt, shag rookt, boeren laat, ruft, etc. en gewoon schijt heeft en ondanks alles toch op haar eigen classy stijl doet zegmaar. But then again, datzelfde geld ook voor mannen.. tis net als kleding; Als je het vaak draagt is prio1 gewoon dat het lekker zit. Ik heb bijvoorbeeld ook wel eens buien dat ik in mn overseas met 5 kettingen, in een soulfly vest en met een hanenkam ineens de hele avond smirinoff ice wil drinken in de plaatselijke Skihut. Dan kijken ook alle oogjes van 'hey dat kan toch niet', maar dat moet niet uitmaken vind ik. Is lichtelijk hetzelfde principe."
"Ghehe, dus daarom staan die russen in Syberie bekend als vodkatankers mijn ervaring is indeed ook dat het sneller werkt als het lauwer is, maar ik had altijd een idee dat dat tussen de oren zat. Maar moet drank dan een bepaalde temperatuur hebben wil je lichaam het makkelijker opnemen? Tegen de tijd dat het in je darmen zit heeft het inmiddels toch wel je lichaamstemperatuur lijkt mij? Met of zonder ijs? Maar goed, koud is inderdaad beter drinkbaar"
"Deze combi zorgt er vrijwel altijd voor dat ik nergens meer toe in staat ben.. Zelfs in de tijd dat ik nog een stevige blower was hoefde ik het niet te proberen.. Veel mensen schijnen er geen probleem mee te hebben tho.. Tegenwoordig moet ik trouwens uberhaupt niet meer proberen te blowen, of ik val binnen 10 minuten in slaap.."
"PaRa[NL] zei: -spaceman- zei: vorig jaar kninginnedag heb ik een biertje open gekregen met de bumber van een politie-auto :P Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Wuhahaha, dat is fokkin stijlvol!!! Ik heb weleens gedaan op de ouwerwetse kiezentrek-manier; touwtje om het dopje, andere eind aan een deurklink en dan de deur dichtslaan. Na 3keer werkte het, alleen spoot toen ook de helft van het biertje eruit. Geen goed idee dus, maar wel 10minuten entertainment, ghehe"
"@zommes; met Deadlock en Safire indeed (allen meubilair in mekaars huis hier zo'n beetje :P ) Maar dan is het meer de definitie van het woord "vreemdgaan" zegmaar. In principe vallen daar dus alle intieme handelingen onder die je niet met je partner doet, als je het in de meest letterlijke zin neemt. Ethisch gezien ligt dat natuurlijk anders.. In huize Katafire is vreemdgaan ongeveer neuken met een ander zonder toestemming van de partner Dus gewoon even vragen en de meeste dingen zijn wel bespreekbaar"
"caatje zei: Wanneer ben je bi? Wat verstaan jullie onder bi? In mijn ogen ben je bisexueel als je ook verliefd wordt op het zelfde geslacht. Sex met het zelfde geslacht zonder verliefd te te zijn is gewoon lust maar niet per defenitie bi. Klik om te vergroten... Ben ik helemaal met je eens.. Ik heb zelf nooit een relatie gehad met een vrouw, maar ben wel eens verliefd geweest op een meisje . Ow, zie net dat ik onder Harry's account ben ingelogd.. Bovenstaande is een Safire post dus"
"Damn, Werchter is erg lief dit jaar!! Ik ga voor de teenslippers en het hoedje"