Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoe worden tijdens gebruik.

Moe worden tijdens gebruik.

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het kan inderdaad liggen aan hoe je je lichaam behandeld de dag(en) erna. Ik pak altijd 5-HTP en extra magnesium. Veel fruit, gezond eten, geen drugs, geen drank. Veel water drinken... Je lichaam probeert alle gifstoffen weg te werken en alle stofjes die je op hebt gemaakt weer aan te vullen. Dus verzorg je lichaam goed de dagen na het gebruiken! Zorg ook voor een goeie pauze tussen gebruik door (die fout heb ik ook wel eens gemaakt).
P
PvOLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deze vraag ik voor een vriend..
Afgelopen weekend mocht het weer en weer genoten van een mooi pilleke.
In dit geval een geteste Red Bull blauw van 80 mg die bij mij soft opkwam er nog een kleine versnelling in gooide en een prima flow had.
Mijn max staat op 130 en na 2 uur feest heb ik nog een halfje genomen en ik uiteindelijk 5 uur lol heb gehad en dan is het bij wel over.
Volgende dag beetje brak maar dat lag aan de weinige slaap uurtjes.Een vriend van me zit aan de zelfde max hoeveelheid , volgde hetzelfde schema maar voelde zich al snel doodmoe worden terwijl ik nergens last van had.
Aan het pilleke kan het niet liggen lijkt me en ik zit eerder te denken aan bepaalde te korten aan mineralen, vitamines, etc. Zou een Dextrose tablet iets helpen?
Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben ?
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iemand met ADHD wordt ook rustig van amfetamine. Ik word ontzettend moe als ik 6-APB heb gebruikt of MDMA.. Ik val gewoon zo in slaap, terwijl zowat iedereen niet kan slapen. Elk lichaam is anders.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja iedereen is anders.
Misschien was je maat al langer wakker of ben jij fitter of had die meer alcohol gedronken of gewoon pech ?
Wie zal 't zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."