Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eik zei: Lichamelijk kan het allemaal niet zoveel kwaad maar te vaak trippen kan volgens mij wel je capaciteit om op een "normale" manier deel te nemen aan de maatschappij ontregelen. Klik om te vergroten... Dit is een heel prettig antwoord, dank je wel Eik. Ontdekkingsreiziger zei: Psychedelica heeft een belangrijke rol in mijn ontwikkeling gespeeld en meerdere weken of maanden tussen de trips geeft je de tijd om de inzichten (met name uit truffels, paddo's en lsd) te verwerken en te implementeren in je leven. Het gevaar als je het te vaak doet is dat je een beetje vervreemd wordt voor je omgeving en je alles maar raar gaat vinden wat mensen om je heen doen en dat je het gevoel hebt dat jij dingen veel beter snapt dan andere, hierdoor kan je heel erg in je eigen gedachten blijven hangen. Klik om te vergroten... Hier kan ik mij echt wel in vinden inderdaad. Als ik even goed getript heb, snap ik de meeste mensen en hun gewoontes niet meer, maar mijzelf des te beter. Nuttige verwoording, +1. Mindless zei: Beter is inderdaad om er een flinke tijd tussen te laten. Dit houdt je trips ook veel specialer. Klik om te vergroten... Bedankt Mindless, mijn vermoeden is dus bevestigd. Bedankt allen voor jullie input. Ik wil zo verantwoord mogelijk met drugsgebruik omgaan. Ik heb een best serieuze baan dus ik wil inderdaad niet mijn functionaliteit in het dagelijkse leven kwijtraken. Fijn om dit bevestigd te hebben. Fijne avond allen!"
"-Masters of Hardcore -Titanium -Defqon 1 (IN MIJN ACHTERTUINNN) -Dominator -Ground Zero -Pandemonium -Thunderdome"
"Als ik pep heb gebruikt heb ik ook wel plafonddienst. Ik zet dan altijd iets machtig saais aan op Youtube en neem een valeriaanpil."
"Speedboot1993 zei: Heb jij dan geen last van craving? Zou je dan niet meer pep willen gebruiken? Klik om te vergroten... Nee. Ik ben op late leeftijd pas begonnen met "harddrugs" gebruiken. Als het feestje voorbij is, stop ik er ook echt mee. Op een gegeven moment is het ook klaar he. Enige waar ik echte cravings mee heb is coke en 3-MMC. Daarom vind ik die 2 niet zo heel geslaagd. Maar goed, ik gebruik drugs ook echt alleen in party settings. Als je pep gebruikt op dagelijkse basis snap ik je wel. Misschien echt even kritisch hiernaar kijken. Als ik besluit speed te gebruiken weet ik dat ik heel voorzichtig moet doseren... Als ik bijvoorbeeld om 14:00 een feestje heb die tot 00:00 duurt, neem ik een goed bommetje rond 15:00. Niet bijpakken ofzo. Dan heb je alsnog wel moeite met in slaap komen, maar als je doet wat ik doe zal je hoogstwaarschijnlijk vanzelf in slaap sukkelen! Succes."
"Speedboot1993 zei: Ik heb zelf nog nooit pep op maar ik vergelijk het met 3mmc (misschien niet de beste vergelijking). Ik zit momenteel aan de 3 en ik heb nu heel erg dat ik wil blijven gaan en niet wil stoppen. Heb je daar misschien tips voor? Sowieso is het ook beter om het alleen te doen in een party sfeer… Klik om te vergroten... Je zegt het zelf al. Als je van jezelf weet dat je alle remmen losgooit gebruik dan alleen met een feestje."
"Speedboot1993 zei: Ik kan helaas wel zeggen dat ik verslaafd ben. Ik heb hiervoor in een kliniek gezeten en ben nu dus “clean”. Soms gebeurt het alleen dat ik weer gebruik. Het probleem is dat ik geen hobby’s heb. Ik vind het juist leuk om met drugs bezig te zijn..dat vind ik zelf erg om te zeggen. Maar bedankt voor de tip, blijven zoeken naar een hobby zeker😅 Klik om te vergroten... Heftig. Je weet dat je verslaafd bent en je hebt daarvoor zelfs in een kliniek gezeten. Probeer jezelf zoveel mogelijk bezig te houden inderdaad. En als je weet dat drugs jou "weakness" zijn, blijf daar dan weg maat!"
"Mijn vrouw en ik (ik zal haar in dit verhaal E noemen) hebben een poos geleden voor het eerst truffels gebruikt (valhalla) en hier komt mijn visie op de ervaring: Het was vrijdag, omstreeks 21:00. Zoals vereist is met truffels, waren we al 4/5 uur nuchter en klaar om te trippen. E verteld mij dat ze zo tegen de smaak opziet. Ik stel haar gerust dat het vast wel mee zal vallen, terwijl ik er zelf ook echt tegenop zie. Enfin, tijd om die rare dingen maar weg te werken. Na 15 minuten van kokhals neigingen en klaagzangen om hoe smerig het is, hebben we beiden onze portie weggewerkt. E gaat op de bank zitten en zet South Park op. Het wachten kan beginnen... 40 minuten later: E voelt nog niets. Ik heb mij inmiddels gesetteld op een schommelstoel in onze huiskamer en begin de werking van het stofje te voelen. Mijn armen voelen raar en rusteloos, alsof ze niet van mijzelf zijn. Ook was ik wat onrustig in mijn maag (vlinders). Ik wil naar E kijken om te zeggen dat ik iets begin te voelen en terwijl ik wegkijk van de televisie, sleept het gehele beeld met mij mee. Ik wist niet wat me overkwam. (handig om te weten dat wij hiervoor nog nooit andere soorten drugs hadden geprobeerd, enkel wiet). Er begonnen zich vage patronen op de muren en plafond voor te doen en ik begin verschrikkelijk te lachen. Ook E voelt hem opkomen. Ze is erg onrustig en bang. Ik probeer haar duidelijk te maken dat ze het over zich heen moet laten komen en mee moet gaan met de trip. E geeft zich over aan het gevoel en ik voel me een stuk geruster hierdoor. Ik ga op de bank liggen en ik merk na 10 minuten staren en trippen dat E zich weer in een duistere positie bevind. Ik sta op en zeg " schatje, kom we gaan even een andere kamer in, dan voel je je beter ". Ze kijkt naar mij met doodsangst en zegt "WOW JE GEZICHT IS NET EEN DEMOON". Waarop ik voor de grap "eng kijk" en naar haar toe sluip. Dat was een fout.. Ze werd nog banger als eerst en ik loods haar rustig aan haar arm naar onze slaapkamer welke andere kleuren en schilderijen heeft. Ze is gelijk weer positiever en we kunnen verder trippen. Ze geeft aan dat ze de trips als golven voelt opkomen waarbij momenten van "reality check" zich voordoen. Ik kan dit beamen en we voelen ons heel erg samen verbonden. We beginnen inmiddels naar een schilderij te kijken. Dit is een schilderij van een strand met golvende zee en wolken op de achtergrond. "Beweegt dit nou echt?" vraagt E. "Ik zie het ook, schat" zeg ik. We belanden in een gesynchroniseerde super chille trip. We besluiten in bad te gaan. Terwijl ik het bad laat volstromen, zie ik E in haar "womancave" (inloopkasten kamer met grote spiegel) voor de spiegel staan zichzelf op te maken als een Viking. Ik proest het uit van het lachen en ze lacht hartelijk mee. We realiseren ons dat het inmiddels al weer 2 uur geleden is dat we de truffels hebben genomen en vragen ons af hoe lang dit gaat duren want het is best vermoeiend. We gaan samen in bad zitten en beginnen te filosoferen over van alles en nog wat. Ik was er al weer klaar mee (geen idee hoe lang we in bad zaten) en stond op om mij af te drogen. E zegt "holy shit man, je lijkt wel een Griekse god zo. Ik merk dat dit mijn ego erg streelt en bloos(ik ben normaal nooit verlegen of iets, helemaal niet richting mijn vrouw) Ik besluit even alleen te trippen. Aangezien ik best een fanatieke gamer ben, begon ik een spelletje Overwatch te doen. Ook hier was ik best snel weer klaar mee en ik loop naar beneden waar E onze lieve hond (rottweiler) aan het knuffelen is. We besluiten samen hoe verschrikkelijk mooi en puur en onschuldig ze is. Ze merkt dat we allebei van de kaart zijn en kwispelt vrolijk terwijl ze ons speeltjes brengt. Even later. De trip begint inmiddels af te nemen en we zijn een stuk helderder. Het is ook al weer 2:00 in de nacht en we gaan naar bed. We liggen in bed met de gordijnen open en zien dat de lucht van kleur veranderd. Na wat onrustig woelen kussen we elkaar een goedenacht. Wat een leuke ervaring. Hierna hebben we allebei nog 2 maal truffels geprobeerd en 1 maal 2cb. Deze verhalen wil ik graag delen, mochten jullie geïnteresseerd zijn. Bedankt voor het lezen allemaal."
"Klinkt als een leuke ervaring. Ik heb ook nog nooit alleen getruffeld. Wil het na dit verhaal toch wel een keer doen! Goed geschreven!"
"Het kan inderdaad liggen aan hoe je je lichaam behandeld de dag(en) erna. Ik pak altijd 5-HTP en extra magnesium. Veel fruit, gezond eten, geen drugs, geen drank. Veel water drinken... Je lichaam probeert alle gifstoffen weg te werken en alle stofjes die je op hebt gemaakt weer aan te vullen. Dus verzorg je lichaam goed de dagen na het gebruiken! Zorg ook voor een goeie pauze tussen gebruik door (die fout heb ik ook wel eens gemaakt)."
"Hoi Allemaal! Ik ben niet zo heel lang geleden nog begonnen met het experimenteren van Psychedelica (Truffels, paddo's, 2cb) Ik ken mijzelf heel goed en weet hoe ik kan zijn met verslavende middelen(ben nu inmiddels 2 jaar van de sigaretten af bijvoorbeeld). Waar mijn vraag eigenlijk op neerkomt: Is het gebruik van psychedelica verslavend? Ik merkte met mijn laatste keer 2-cb dat ik dacht "kanonnen, morgen weer?". Rete bang dat ik verslaafd raak. Iemand ervaring / feiten / tips? Bedankt, en excuus als dit de verkeerde plek is of een domme vraag is =)"