Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eik zei: Lichamelijk kan het allemaal niet zoveel kwaad maar te vaak trippen kan volgens mij wel je capaciteit om op een "normale" manier deel te nemen aan de maatschappij ontregelen. Klik om te vergroten... Dit is een heel prettig antwoord, dank je wel Eik. Ontdekkingsreiziger zei: Psychedelica heeft een belangrijke rol in mijn ontwikkeling gespeeld en meerdere weken of maanden tussen de trips geeft je de tijd om de inzichten (met name uit truffels, paddo's en lsd) te verwerken en te implementeren in je leven. Het gevaar als je het te vaak doet is dat je een beetje vervreemd wordt voor je omgeving en je alles maar raar gaat vinden wat mensen om je heen doen en dat je het gevoel hebt dat jij dingen veel beter snapt dan andere, hierdoor kan je heel erg in je eigen gedachten blijven hangen. Klik om te vergroten... Hier kan ik mij echt wel in vinden inderdaad. Als ik even goed getript heb, snap ik de meeste mensen en hun gewoontes niet meer, maar mijzelf des te beter. Nuttige verwoording, +1. Mindless zei: Beter is inderdaad om er een flinke tijd tussen te laten. Dit houdt je trips ook veel specialer. Klik om te vergroten... Bedankt Mindless, mijn vermoeden is dus bevestigd. Bedankt allen voor jullie input. Ik wil zo verantwoord mogelijk met drugsgebruik omgaan. Ik heb een best serieuze baan dus ik wil inderdaad niet mijn functionaliteit in het dagelijkse leven kwijtraken. Fijn om dit bevestigd te hebben. Fijne avond allen!"
""
"Zoals de titel al zegt, beschrijf hier je persoonlijke favoriet bij de volgende situaties. Onderbouw ook waarom! Ik begin: Thuis: 2-CB. Lekker met je partner of beste vriend(in) in het huis trippen is imo echt fantastisch. Muziekje aan, comfy kleding aan en lekker trippen. Feest / festival: XTC / MDMA. "ik hou van jou bro". Lekker euforisch van de muziek genieten bij de mainstage terwijl iemand je schouders masseert, bek plakkerig van een lolly en trillende pupillen. Love it. Buiten bij een kampvuur: Lean. Lekker scheef zijn met je maten bij een kampvuur en er bij lopen als een stel gewonde houthakkers. Geweldig. Ik ben benieuwd!"
"Dit is precies wat ik had. Van mijn 15e tot mijn 20e stevig geblowd, vanaf toen kreeg ik last van paniekaanvallen tijdens blowen. Hartkloppingen, paranoia noem maar op. Ben er gewoon mee gestopt, niets voor mij. Ik kan blowen alleen nog hebben als ik XTC heb gebruikt, een hijsje of 2 op mijn piek."
"Als ik pep heb gebruikt heb ik ook wel plafonddienst. Ik zet dan altijd iets machtig saais aan op Youtube en neem een valeriaanpil."
"Speedboot1993 zei: Heb jij dan geen last van craving? Zou je dan niet meer pep willen gebruiken? Klik om te vergroten... Nee. Ik ben op late leeftijd pas begonnen met "harddrugs" gebruiken. Als het feestje voorbij is, stop ik er ook echt mee. Op een gegeven moment is het ook klaar he. Enige waar ik echte cravings mee heb is coke en 3-MMC. Daarom vind ik die 2 niet zo heel geslaagd. Maar goed, ik gebruik drugs ook echt alleen in party settings. Als je pep gebruikt op dagelijkse basis snap ik je wel. Misschien echt even kritisch hiernaar kijken. Als ik besluit speed te gebruiken weet ik dat ik heel voorzichtig moet doseren... Als ik bijvoorbeeld om 14:00 een feestje heb die tot 00:00 duurt, neem ik een goed bommetje rond 15:00. Niet bijpakken ofzo. Dan heb je alsnog wel moeite met in slaap komen, maar als je doet wat ik doe zal je hoogstwaarschijnlijk vanzelf in slaap sukkelen! Succes."
"Speedboot1993 zei: Ik heb zelf nog nooit pep op maar ik vergelijk het met 3mmc (misschien niet de beste vergelijking). Ik zit momenteel aan de 3 en ik heb nu heel erg dat ik wil blijven gaan en niet wil stoppen. Heb je daar misschien tips voor? Sowieso is het ook beter om het alleen te doen in een party sfeer… Klik om te vergroten... Je zegt het zelf al. Als je van jezelf weet dat je alle remmen losgooit gebruik dan alleen met een feestje."
"Toch alweer een maandje geleden, maar ik wil mijn ervaring even delen. Ik was al een tijd op zoek naar een vervanging voor XTC / MDMA. Ik merkte bij feestjes dat ik te vaag werd van de XTC en het gewenste effect niet haalde. Tot mijn dealer aan kwam zetten met een leuke aanbieding van 4-MMC. Ik vroeg me af of het wel echt 4-MMC was aangezien het heel moeilijk te krijgen is. Enfin, mijn maatje heeft het laten testen en het klopte dus. 4-MMC. De dag voor Dominator heb ik de capsules afgewogen, ingepakt en we waren klaar om te gaan. Dit was onze eerste keer 4-MMC dus we hoopte wel dat we lekker gingen. Aankomst bij Dominator. We zijn door de beveiliging heen, niemand is gepakt en we waren klaar om te gaan. 16:00: Na het terrein een beetje verkend te hebben, een hapje gegeten te hebben en wat drinken te hebben gehaald gaan we naar de mainstage. Hier nemen we allemaal 1 capsule. Ietwat zenuwachtig aangezien we niet weten of deze drug het gewenste effect gaat geven. 16:45: Ik merk dat ik begin te kletsen met iedereen en niet stil kan staan. Ik voel me erg warm en alsof ik in een roesje zit. Ik merk dat de rest van de groep het nog niet echt voelt, behalve 1 vriend van mij. Die begint zijn vriendin half te beklimmen (hij werd botergeil zei hij). 17:30: We nemen allemaal een capsule bij, ik ga inmiddels erg lekker en stuiter van de ene kant van de mainstage naar de andere. Ook de rest voelt hem goed en iedereen heeft een big smile op hun gezicht. We willen toch wel even een andere stage bekijken en gaan naar de Raw stage. Het begint inmiddels keihard te regenen en we gaan schuilen bij de picknicktafels. 18:00: Normaal gesproken zou ik helemaal down zijn als ik zeiknat ben op een feestje, maar nu merk ik dat het me geen reet uitmaakt. Ik sta samen mijn groep onder een grote boom te schuilen en te kletsen. Eigenlijk willen we gewoon doorbeuken dus gaan we in de regen staan stampen. (witte ausbroek is inmiddels bruin). 18:30: We besluiten om bij te pakken. We gaan allemaal nog lekker en niemand heeft last van negatieve effecten. We spenderen nog eventjes aan de picknicktafels om te praten en vrienden te maken daar. 19:00: Onderweg naar de mainstage besluiten 2 vrienden om een biertje te halen. Ik moet zeggen dat hij prima smaakt. Na 10 minuten merk ik dat het biertje me toch misselijk maakt. Ik stap weer over op de water en de misselijkheid trekt weg. 20:00: We nemen nogmaals een capsule bij en gaan allemaal als een raket. Merkwaardig aan de 4-MMC is dat het niet echt uitmaakt of je na een uur bijpakt of pas later, de piek komt gewoon weer terug. In mijn ervaring, als je met XTC te laat bijpakt, is het ook echt te laat en heb je een vieze comedown. 22:00: De laatste capsule gaat er in. We zijn ons er van bewust dat onze stofjes op zijn. We hebben nog wel redelijk veel energie om door te gaan, maar de roes is wel een soort van gedaald. 23:00: Het feest is afgelopen. We praten allemaal nog even wat na en delen onze persoonlijke ervaring met deze drugs. We zijn het er eigenlijk allemaal wel over eens dat dit beter is op een feestje dan bijvoorbeeld XTC. 02:30: We zijn thuis en gaan op bed liggen. Mijn vriendin en ik kunnen niet slapen dus we pakken allebei een Themazepam (10mg) en we vallen binnen 30 minuten in slaap. De volgende ochtend heeft eigenlijk niemand last van een kater. Wel uitgeput en loom, maar ik voelde me eigenlijk nog wel 6/10. Ik vind de 4MMC echt aan te raden op een feestje. Het is een beetje te vergelijken met de energie die je van speed krijgt, maar dan met een randje euforie. ZONDER al te vaag te worden. Sorry als het een beetje onoverzichtelijk is. Ik wilde gewoon mijn ervaring delen. Bedankt voor het lezen."
"Hoi Allemaal! Ik ben niet zo heel lang geleden nog begonnen met het experimenteren van Psychedelica (Truffels, paddo's, 2cb) Ik ken mijzelf heel goed en weet hoe ik kan zijn met verslavende middelen(ben nu inmiddels 2 jaar van de sigaretten af bijvoorbeeld). Waar mijn vraag eigenlijk op neerkomt: Is het gebruik van psychedelica verslavend? Ik merkte met mijn laatste keer 2-cb dat ik dacht "kanonnen, morgen weer?". Rete bang dat ik verslaafd raak. Iemand ervaring / feiten / tips? Bedankt, en excuus als dit de verkeerde plek is of een domme vraag is =)"