Was het uit hetzelfde zakje? Sterke wietje genomen? Sativa genomen en niet indica geprobeerd?
0.3 gram is wat er ook in een voorgedraaide zit en sommigen vinden het dan nog steeds vrij fors soms.
Ik heb het probleem dat hoe ouder ik word mijn tolerantie steeds lager wordt. Dus tegenwoordig die doe ik maar enkele kruimeltjes uit gruis.
Je hebt een lange tolerantie break gehad dus misschien moet je weer helemaal vanaf 0 beginnen. Het kan ook zijn dat je ongewild eroverheen bent. Dan is er niet veel aan te doen behalve het over een tijdje nog een keer proberen of anders gewoon het te laten gaan.
Ja was waarschijnlijk ook wel een sterk wietje. Ik kweekte zelf me eigen wiet toen ik zoveel rookte. Meestal amnesia, soms een andere sterke haze. Afgelopen keren heb ik uit de coffeeshop gehaald.
Ik heb zowel sativa als indica geprobeerd. Bij beide kreeg ik weer zo een "aanval"
Is dat veel ja? Ik heb voorheen nooit een voorgedraaide gekocht. Ook niet vaak wiet gehaald bij de shop (20x op 10 jaar tijd) ook nooit op straat of van kenissen gehaald. Heb bijna altijd zelf me eigen binnentuintje gehad.
Ik ga eens proberen wat jij zegt, een paar kruimeltjes (0.1/0.2 neem ik aan?) Er tussen te draaien. Doe jij dit dan in een gewone joint met tabak?
Mijn tolerantie zal zeker wel laag tot 0 zijn nu inderdaad. Mits ik weer zulke aanvallen krijg met de tips die je me gegeven hebt, denk ik dat ik er inderdaad overheen ben of "uitgegroeid" ben zeg maar. In dat geval blijven we er gewoon van af. Het is niet dat ik moeite heb met er af te blijven, helemaal niet zelfs. Het is enkel zo dat mijn hechte vrienden allemaal blowen & ik graag nog eens een met hun een avondje per week kan meegenieten. Het is zo ook wel te doen. Maar als ik iets te lang in hun dampen blijf zitten, voel ik me weer slecht. En ik wil niet dat ze zich moeten gaan aanpassen naar mijn probleem. Ik voel me vervelend als ik aan de jongens moet vragen om ff een raampje open te zetten enzo. Hun vinden dit niet erg, maar mij zelf stoort dit wel.
Bedankt voor de tips, en jou kennis/ervaring te delen!