Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"had hooikoorts, maar al jaren geen last van. gelukkig"
"DOMMELSCHH BIER (is dit leuk? (wat is er leuk aan(waartoe leidt het( no offence))))"
"Waarom is er geen rubriek over gokverslaving? Is in mijn opinie 1 van de ergste. Dit komt omdat het een impact op letterlijk alle gebieden kan hebben. gezondheid, financieel, sociaal, psychisch, mentaal enz. Ik heb ervaring met alle soorten verslavingen (helaas), maar ben op de goede weg, maar GOKKEN is 1 van de hardnekkigste. Bv maand niet gegokt, dan ga je te makkelijk denken, en denk je van kan wel ff, geld verliezen-->terug willen winnen (wat nooit lukt)--al je geld erin, week geen eten enz--->en dan die zelfverwijten, beroep moeten doen op vrienden bv, Helemaal door de grond gaan, en jezelf de schuld geven. Het rare is dAT je een volgende x juist helemaal niet denkt van vorige x was het zo erg. NEE, je gaat gewoon weer all je geld erin stoppen, OMDAT je gewloon weer denkt dat je gaat winnen. Zoals boven gaat het meestal, maar gisteren gooide ik nog geen 10euro erin met als gevolg dat het ding ging geven nl meer dan 200 euro winst. dus ik stop, en zeg tegen iedereen dat ik NU natuurlijk niet alles er weer in ga stoppen. MAar toch de kast ernaast even uitproberen. GEVOLG: alles er in gegooid, plus de 100euro die ik al bij me had(was al mn geld) S.T.O.M. IK BEN GOKVERSLAafd, ben ook verslaafd aan drugs, hoewel ik hard bezig ben om aan mezelf te werken. Maar na al die jaren kom ik tot de conclusie dat gokverslaving verreweg de meeste pijn geeft. Als ik denk wat ik ghister gedaan hebt, en dat het soms weel een maand goed gaat, zonder gokken, en ik er dan altijd weer intrap, vind het 1 van de ergste verslavingen. Ik zou op zich wel hulp willen, maar er is weinig.. Ik ga nu maar verder met mn andere (problemen) aan het werk Bedankt voor het lezen, en begin er nooit aan"
"SUCK-6!"
"Ja ik ben inmiddels redelijk bewust van mn gebruik, maar waqar het bij mij spaak loopt oa, is dat het met de juiste motivatie wel lukt, maar dat bepaalde circels zich herhalen (al dan niet door je eigen evt zwakheid). Ik ben het er helemaal mee eens dat als je een nieuw clean beheersbaar leven wilt, je eigenlijk zou moeten verhuizen, en de basis opnieuw opbouwen/ maar das makkelijk gezegd dan gedaan, omdat het voor een nieuw huis meestal jaren moet staan ingeschreven. Moet je dan op het moment dat je ~de spirit~hebt maar gewoon de deur van je oude leven achter je dichttrekken, en je dakloos leven tegemoet? Ik kan u vertellen dat toen ik dat meemaAKTE dat ik serieus 100% wist en voelde dat dit de juiste keuze was en het wel goed zou aflopen MAAR VERSTANDELIJK KON IK HET NIET dus nu woon ik hier nog steeds met de zelfde situaties (hoewel ik ervan bewust ben dat je je eigen situatie ten positivie of ten negatieve kan creeeren, dus dat het niet persee door andere mensen komt als je bv weer eens terugvalt) Het is eerder de opgebouwde som van al je ervaringen inc. de mensen of buurt wat je kan beinvloeden, Maar moet je als je daar aan toe bent dan maar gewoon je huis achterlaten als je niks hebt om naar toe te gaan? Daarom is het moeilijk om van veslaving af te komen als je niet kan verhuizen."
"alle reacties goed bedoeld hoor, maar volgens mij leest ze het niet (anders zou ze wel reageren)"
"GA ZO DOOR!"
"ehm je kan het in een vakje in je portomonnee doen?"
"hoezo bruin? komt bij een neger uit zn reet he. ben nu bezig aan grijze! base echt vreemd heeh"
"speed versterkt autistisch/apatisch/ `vastzitten` herkent iemand dit? die ik ken, die vinden het juist te gek om te `freaken` ikzelf vind het dood vemoeiend. ik sta alles krampachtig te doen, voel ik in mn botten spieren. en heb ook dat ik mentaal `vastzit` in het moment zeg maar. dan kan ik de knop niet omdraaien en iets anders gaan doen. en als mensen bij zijn, heb ik vaaak een lulkick, en voel ik me opgelaten daarover, en dan kan ik nog niet stoppen, en ga ik merken aan ademhaling dan krijg ik geen lucht omdat ik aan 1stuk door lulkick heb en iedereen en vooral mezelf helemaalo gek maak ahhrrgg. Dus daarom is het niet mijn favo drug. Maar ieder zn ding heeeeeeee!!! of whatever what ever ever what what"