Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsecht of nep

echt of nep

7 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoogstwaarschijnlijk zal het troep zijn denk ik, die straatdealers zijn bezig met geld en niet met kwaliteit.

grts
a
anna nasLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou heb ik een keer na het uitgaan op straat cocaine gekocht
en weet niet of het echt is normaal koop ik altijd bij me huis dealer en daar heb je een lekker smaakje aan en bij deze hellemaal niet maar als je op je tong doet verdoofd het wel maar smaakt beetje melig
kan het kwaad om te nemen of is het gewoon troep
A
Aldous Huxley PhDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste Anna Nas,

Tegenwoordig is de cocaine die op straat te vinden is van erg lage kwaliteit. Echter aan de geur is de kwaliteit niet te beoordelen. Vaak heeft de geur van cocaine een bezine achtige geur. Deze komt uit het productieproces om van de coca plant, de poedervormige cocaine te maken. Laat je nooit wijsmaken dat de smaak, of geur, enige relatie houdt met de kwaliteit. Ook wordt vaak gezegd dat wanneer de cocaine 'lekker' verdoofd op je tond of tandvlees het dan goede cocaine is. Dit is jiet juist. Doordat het versneden wordt met (als je geluk hebt) lidocaine of Benzocaine, wat aneastetische middelen zijn voor plaatselijke verdoving of pijnbestrijding.

Laat je cocaine altijd testen. Bij de drugsbus of overige testcentra kun je gratis je drugs laten testen en bij cocaine hebben ze maar een kleine hoeveelheid van ong 0,150 gram nodig.
Let op! Cocaine kan maximaal 89,3% pure cocaine bevatten. De rest (10,7%) bestaan uit in ieder geval het zoutzuur, wat nodig is voor de kristallisatie van de cocaine. (om het dus in poedervorm te krijgen).
Soms hoor je ook dat je het kunt uikoken. Echter is deze methode niet accuraat, omdat bij dit proces er altijd versnijdingmiddel achterblijven bij de ingekookte substantie.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Meten = weten :stoned:
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#5
anna nas zei:
nou heb ik een keer na het uitgaan op straat cocaine gekocht
en weet niet of het echt is normaal koop ik altijd bij me huis dealer en daar heb je een lekker smaakje aan en bij deze hellemaal niet maar als je op je tong doet verdoofd het wel maar smaakt beetje melig
kan het kwaad om te nemen of is het gewoon troep
Klik om te vergroten...

Ik zou iig ook niet op straat kopen want dat is echt bagger kwaliteit...die dealers die op straat verkopen hebben toch zo iets van "Die zien we toch nooit meer terug!!"

Ik had bij mn eerste hasj aankoop in Amsterdam een stukje drop gekocht!!! :tearsofjoy: :tearsofjoy:
K
KOMTGOEDLid
01-01-2024, 00:00
#6
-1 dat de jaren negentig kwaliteit , waar ik ultieme flASH VAN KREEG, WAS DUS ZOWAT PURE OF BIJNA PURE SURINAAMSE COKE WAS, RECHT UIT SURINAME, ZO PUUR, DAT IK ME ZELF OP GEGEVEN MOMENT IN HET ZIEKENHUIS HEB GEROOKT, JA IK MHEB HET OVER BASE maar dat die kwaliteit absoluut onvindbaar is geworden.\\
\\\\
2/ dat je nu (als je er al iets kan vinden dat op cocaine lijkt, er een soort mix inzin, wat ze er bij het uitkoken bij gooien, echt walgelijk, krijg wel een soort flash effect, maar daar naar krijg je het warm, en vies kutgevoel. is dit dan die levamisol mof hoe het ook mag heten, ZE NOEMEN HET SUPERMIX. GOEIE KOOK MOET GOED ZIJN UITGEKOOKT, EN DAN HEB JE EEN PURE ZOETIGE MAAR CLEANE SMAAK, EN EEN FLASH DIE SMOOTH OPKOMT, EN WAAR JE STERRETJES VAN GAAT ZIEN, ORGASME IN JE HOOFD, JE OREN KUNNEN EVEN GAAN PIEPEN, MAAR ZEG MAAR EEN HEERLIJKE FLASH. WAT ER NU IN COKE ZIT, GEEFT ME EERDER EEN VIES KUTGEVOEL EN SMAAKT OOK VIES,

3. WAT IK OOK HEB GEHOORD, IS DAT DIT DE ZGN SYNTHETISCHE COKE ZOU ZIJN/.

4 IEDEREEN VIND ME EEN ZEIKERD, MAAR IK WIL COKE, PUUR, NIET IETS WAT ER OP LIJKT BAH

5. WAT IK NU NET GEKOCHT HEB, SMAAKT GOED IN EEN PLOFFIE, MAAR ALS IK OP GLAS ROOK, EN RUIKT ER DAARNA AAN, HEEFT WEER DIE MIX ACHTIGE GEUR.

6. ZOU DAT MET DE MANIER VAN ROKEN TE MAKEN KUNNEN HEBBEN. IK BEDOEL DE MANIER VAN VERBRANDEN IS IN EEN PLOFFIE ANDERS, DAN MET DE VLAM DR RECHT OP, IN EEN PIJP OF GLAS OFTEWEL BASE..

7. HOE KAN DAT, WANT VROEGER SMAAKTE IE PUUR ECHT MASTER, NU SCHIJNT HET IN PLOFFIE GETEST, WEL ECHT SOS TE ZIJN, MAAR PUUR PROEF IK DUS DIE VIEZE SMAAK, DIE DUIDELIJK GEEN COKE GENEOMD KAN WORDEN

DUS DAAROM ROOK IK BIJNA NIET MEER
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tufnut zei:
Dus late teste, dat is 't beste!
Klik om te vergroten...
Idd :mrgreen:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dus late teste, dat is 't beste!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."