#1
sorry mensen; het antwoord was al aanwezig (bedankt o.a Billy B.). ga maandag bup. aanvragen en zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaring! trek ik hero,cocaine, pillen enz. heb ik niet meer!!! Wil gewoon niet meer geleefd worden door die rot meet.
carpe diem zei:vorig jaar stond ik op 50mg methadon inmiddels nog maar 2mg.
zoals iedere methadon gebruiker weet zijn die laatste loodjes het zwaarst.
wie geeft mij raad???
heb 14 jaar lang meet geslikt (en in mijn verleden zo'n beetje elke vorm van drugs al de revu laten passeren waar ik absoluut biet trots op ben!!!).
wie heeft goede ervaringen met buprenorfine want nu met die 2mg meet blijf ik me rot voelen; vooral spierpijn, koud hebben en diaree en natuurlijk slecht slapen!!!
maar ik wil er van af!!!
groetjes en in afwachting van advies.....![]()