#1
speed versterkt autistisch/apatisch/ `vastzitten` herkent iemand dit? die ik ken, die vinden het juist te gek om te `freaken` ikzelf vind het dood vemoeiend. ik sta alles krampachtig te doen, voel ik in mn botten spieren. en heb ook dat ik mentaal `vastzit` in het moment zeg maar. dan kan ik de knop niet omdraaien en iets anders gaan doen. en als mensen bij zijn, heb ik vaaak een lulkick, en voel ik me opgelaten daarover, en dan kan ik nog niet stoppen, en ga ik merken aan ademhaling dan krijg ik geen lucht omdat ik aan 1stuk door lulkick heb en iedereen en vooral mezelf helemaalo gek maak ahhrrgg. Dus daarom is het niet mijn favo drug.
Maar ieder zn ding heeeeeeee!!! of whatever what ever ever what what
Maar ieder zn ding heeeeeeee!!! of whatever what ever ever what what
