Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer XTC

eerste keer XTC

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KLINKERKOPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het was een mooie dag, koud weliswaar, maar prima om buiten te zitten. Vrienden hadden mij gebeld en gevraagd of ik XTC mee wilde doen. Dat wilde ik wel doen dus stapte op mn fietsje en ging op weg.

10 minuten later...

Daar aangekomen stond een van mn vrienden op 1 plek herhaardelijk te springen. toen ik dichterbij kwam schrok ik me dood. Ik wist wel dat van XTC je doppen groot werden maar zo groot wist ik niet....

Een vriend van me gaf me een pilletje.
ik nam de pil, toen die eenmaal via mijn strotje naar beneden gleed dacht ik dat ik al iets voelde, maar nee het waren de zenuwen.
een kleine 3 kwartier later begon er iets te tintelen in mijn buik, mn zicht werd groter en mijn handen begonnen een beetje te zweten. ik stond op en hij sloeg in, energie waar je u tegen zegt. ik wilde de hele tijd met iedereen een rondje lopen en als ze dan meegingen vertelde ik allemaal verhalen en biechtte ik alerlei dingen op, de persoon tegen wie ik praatte was ook flink VDK en vertelde ook hun verhalen.

toen het hoogtepunt voorbij was vond ik dat zo jammer dat ik er nog een heb genomen. toen heb ik mijn Ipod'tje in gedaan en chille house en beetje hardcore geluisterd. ook hebben we nog een ren-wedstrijd gedaan (aan te raden als je van de klinkers bent want je rent veel sneller dan normaal) ook opdrukken is echt grappig, het is namelijk totaal niet zwaar. ( minder leuk als je de volgende dag opstaat)


dit was mijn ervaring met pillen.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#2
als de lkkere driehoekjes waaren die hier te krijgen waaren was het geen verkoopspraatje
wat heb je ervoor betaalt

:stoned:
K
KLINKERKOPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hellraiser_[NL] zei:
als de lkkere driehoekjes waaren die hier te krijgen waaren was het geen verkoopspraatje
wat heb je ervoor betaalt

:stoned:
Klik om te vergroten...
ik geloof dat ik er 6 euro per pil voor heb betaald,
t
the butcherLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blauwe mitsu's, legendarisch :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."