#1
wil graag voor de derde keer xtc gebruiken, enige probleem is , zit aan een anti bioticakuur, het heet:"FLUCLOXACILLINE, moeilijk woord dus...
graag info of het gevaarlijk kan zijn of hoe ik gevaren kan voorkomen,
bij voorbaat dank
![:)]()
graag info of het gevaarlijk kan zijn of hoe ik gevaren kan voorkomen,
bij voorbaat dank
